Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GSM -simkaart vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • GSM -simkaart vraagje

    Na een lang verblijf in het buitenland is er iets vreemds met de simkaart (Mobistar) van mijn dochter. En ik vind geen oplossing.

    Het is perfect mogelijk om te telefoneren en te SMS-en. Maar ze kan niet opgebeld worden. Je krijgt altijd de mailbox te horen. Het ligt niet aan de GSM, de sim doet het in andere GSM's ook.

    Ik heb nagekeken of er geen blokkering is en daar zit het probleem blijkbaar niet.

    Wat kan het probleem zijn?

    Bedankt om ons op weg te helpen!
    Meer foto's op mijn website

  • #2
    Re: GSM -simkaart vraagje

    Heb dat ook eens aan de hand gehad, heb toen naar de helpdesk gebeld en die hebben dat direct kunnen oplossen. Wat het juist was weet ik niet meer.

    Comment


    • #3
      Re: GSM -simkaart vraagje

      Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T Bekijk bericht
      Heb dat ook eens aan de hand gehad, heb toen naar de helpdesk gebeld en die hebben dat direct kunnen oplossen. Wat het juist was weet ik niet meer.

      Heb de helpdesk gecontacteerd.
      Simkaart vervangen is de oplossing.
      Meer foto's op mijn website

      Comment


      • #4
        Re: GSM -simkaart vraagje

        En toevallig staat er niets verkeerd geconfigureerd zoals "alle oproepen doorschakelen"?
        Probeer daar maar eerst eens mee te spelen ... het desnoods bewust verkeerd instellen en dan terugzetten.
        Niet te snel alles can die helpdesk geloven.
        En als je de simkaart toch moet vervangen (verwonderlijk), ga dan langs bij een Mobistar-center ... het is gratis.

        Lijkt mij op dit :

        1.2.2 Filteringdienst (oproepdoorschakeling)
        Na gratis inschakeling van de Filter Dienst worden alle inkomende oproepen automatisch
        doorgeschakeld naar de Voice Mail van de klant.
        Deze laatste wordt via SMS gemeld dat er nieuwe berichten door zijn correspondenten
        achtergelaten werden, dit via het pictogram nieuwe berichten op zijn GSM-display.
        De doorschakeling van oproepen naar de Voice Mail is volledig gratis, op voorwaarde dat deze
        dienst ingeschakeld werd wanneer de gebruiker zich in België bevindt.
        In België kan deze zijn berichten gratis beluisteren, in het buitenland tegen de prijs van een
        internationaal gesprek. Deze dienst kan te allen tijde uitgeschakeld worden.
        Call Forwarding
        Met Call Forwarding kan je inkomende oproepen doorschakelen naar je Voice Mail, naar een ander mobiel nummer (Mobistar, Proximus en Base) of naar een vast nationaal oproepnummer.
        Deze dienst is alleen beschikbaar voor abonnees en is gratis. Je betaalt enkel de oproep van je gsm naar het doorschakelnummer. Doorschakelen naar je Voice Mail is altijd helemaal gratis.
        Dit uitschakelen? Zie hier : http://partners.mobistar.be/faq/page...=1&lang=nl&g=1
        en druk
        Last edited by VerSeg; 24 september 2007, 00:04.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment

        Working...
        X