Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis webruimte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gratis webruimte

    Hallo iedereen,

    Ik ben op zoek naar een webruimte waar ik tijdelijk een website kan opplaatsen. Het is de bedoeling dat de website voor mijn eindwerk tijdelijk online komt te staan zodat ik deze aan de jurry kan tonen. Weet er iemand waar ik zo een tijdelijke gratis webruimte kan vinden?

    Alvast bedankt,
    Groeten Nathalie

  • #2
    Re: Gratis webruimte

    Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk bericht
    Hallo iedereen,

    Ik ben op zoek naar een webruimte waar ik tijdelijk een website kan opplaatsen. Het is de bedoeling dat de website voor mijn eindwerk tijdelijk online komt te staan zodat ik deze aan de jurry kan tonen. Weet er iemand waar ik zo een tijdelijke gratis webruimte kan vinden?

    Alvast bedankt,
    Groeten Nathalie
    Gratis ga je waarschijnlijk wel vinden, maar dan moet je je afvragen waarom het gratis is. Hosting hoeft niet veel te kosten, en al zeker statische sites niet. Kijk maar naar one.com of iets dergelijks. Een paar euro kan je waarschijnlijk wel opzijhouden?
    pixelpusher

    Comment


    • #3
      Re: Gratis webruimte

      Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
      Gratis ga je waarschijnlijk wel vinden, maar dan moet je je afvragen waarom het gratis is. Hosting hoeft niet veel te kosten, en al zeker statische sites niet. Kijk maar naar one.com of iets dergelijks. Een paar euro kan je waarschijnlijk wel opzijhouden?
      Het is geen website in flash ofzo eh.
      Juist de banner (een slideshow) van foto's is in flash
      de fotoalbums zijn met javascript.
      Hij zou eigenlijk maar een paar dagen online moeten staan.

      Comment


      • #4
        Re: Gratis webruimte

        Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk bericht
        Het is geen website in flash ofzo eh.
        Juist de banner (een slideshow) van foto's is in flash
        de fotoalbums zijn met javascript.
        Hij zou eigenlijk maar een paar dagen online moeten staan.
        Als je met een .com kan leven die ik momenteel niet gebruik kan ik je site wel even online zetten ... over welke periode spreken we hier ?

        Ik heb enkele .com en .be sites 'in de startblokken' staan, maar die zijn momenteel nog even in de kast gezet ... als je niet over maanden spreekt en je site voor de zomermaanden terug weg kan wil ik je wel verder helpen.

        Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment


        • #5
          Re: Gratis webruimte

          Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
          Als je met een .com kan leven die ik momenteel niet gebruik kan ik je site wel even online zetten ... over welke periode spreken we hier ?

          Ik heb enkele .com en .be sites 'in de startblokken' staan, maar die zijn momenteel nog even in de kast gezet ... als je niet over maanden spreekt en je site voor de zomermaanden terug weg kan wil ik je wel verder helpen.

          Mark
          Mooi initiatief!
          Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
          BE-Wommelgem
          .: 20D & D700 :.

          Comment


          • #6
            Re: Gratis webruimte

            Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
            Mooi initiatief!
            Het zou juist zijn voor wanneer ik mijn eindwerk voor de jury moet gaan presenteren. Dat zou om eind mei of juni gaan.

            Comment


            • #7
              Re: Gratis webruimte

              Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk bericht
              Het zou juist zijn voor wanneer ik mijn eindwerk voor de jury moet gaan presenteren. Dat zou om eind mei of juni gaan.
              Webruimte kan ik ook voorzien, indien nodig.

              greetz

              Comment


              • #8
                Re: Gratis webruimte

                Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk bericht
                Het zou juist zijn voor wanneer ik mijn eindwerk voor de jury moet gaan presenteren. Dat zou om eind mei of juni gaan.
                Is geen probleem, pm me maar om de details uit te werken ...
                Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                Comment


                • #9
                  Re: Gratis webruimte

                  Er wordt meteen gereageerd met een betalende hostingsite, maar waarom..? Zeker als het maar voor even is! Iedereen heeft van z'n provider een eigen webruimte van 50MB beschikbaar, wat RUIM voldoende is voor het doel van de TS. Het enige wat de TS moet doen is die webruimte eventjes activeren, en klaar is kees. Makkelijker kan toch niet??

                  Mvg,
                  Frederic

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gratis webruimte

                    Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                    Er wordt meteen gereageerd met een betalende hostingsite, maar waarom..?
                    Omdat niet iedereen direct doorheeft wat "gratis hosting" betekent voor diegene die de website bezoekt. Veelal wordt men als bezoeker dan bestookt met prettige of minder prettige advertenties, wat niet mooi overkomt. Daar wou ik enkel op wijzen. Uiteraard zal er wel iemand zijn die wat plek overheeft en daarvan graag iets wil uitlenen.

                    Nu, in deze tijd van Facebook is men als privepersoon toch al niet meer gewend om een eigen site te maken, laat staan rekening te houden met de verzuchtingen van de bezoekers.
                    pixelpusher

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gratis webruimte

                      Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk bericht
                      Hallo iedereen,

                      Ik ben op zoek naar een webruimte waar ik tijdelijk een website kan opplaatsen. Het is de bedoeling dat de website voor mijn eindwerk tijdelijk online komt te staan zodat ik deze aan de jurry kan tonen. Weet er iemand waar ik zo een tijdelijke gratis webruimte kan vinden?

                      Alvast bedankt,
                      Groeten Nathalie
                      kijk hier staat je antwoord
                      Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.
                      Never resist temptation or it could go away...
                      Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gratis webruimte

                        Beetje naast de kwestie aan het reageren hé gasten ... ik heb TS al aangeboden om de site op één van mijn servers te zetten ... zonder dat ik daar iets voor vraag. Ik heb een hele reeks domeinen en bijbehorende webruimte die momenteel nog niet actief gebruikt worden ... daar kan TS zonder probleem haar eindwerk even op 'hosten' hoor

                        In mijn ogen is dit toch gratis, en zonder pop-ups en dergelijke
                        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gratis webruimte

                          Respect Lambo
                          Heb je weer je goed hart laten zien en de mensheid gered

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gratis webruimte

                            Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                            Er wordt meteen gereageerd met een betalende hostingsite, maar waarom..? Zeker als het maar voor even is! Iedereen heeft van z'n provider een eigen webruimte van 50MB beschikbaar, wat RUIM voldoende is voor het doel van de TS. Het enige wat de TS moet doen is die webruimte eventjes activeren, en klaar is kees. Makkelijker kan toch niet??

                            Mvg,
                            Frederic
                            Ik heb inderdaad webruimte bij telenet maar deze is al bezet met de website van mijn mama.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Gratis webruimte

                              Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                              Beetje naast de kwestie aan het reageren hé gasten ... ik heb TS al aangeboden om de site op één van mijn servers te zetten ... zonder dat ik daar iets voor vraag. Ik heb een hele reeks domeinen en bijbehorende webruimte die momenteel nog niet actief gebruikt worden ... daar kan TS zonder probleem haar eindwerk even op 'hosten' hoor

                              In mijn ogen is dit toch gratis, en zonder pop-ups en dergelijke
                              Jouw reactie was inderdaad onmiddellijk on topic, to the point... en vooral een grote hulp.
                              Dergelijke reacties zouden in meer topics niet misstaan.

                              Aan TS: alvast succes met het eindwerk.

                              mvg,
                              Bart
                              Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                              Comment

                              Working...
                              X