Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goeie carwash + simoniseren voor controle einde leasing op krassen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goeie carwash + simoniseren voor controle einde leasing op krassen

    De leasing van mijn wagen loopt op zijn einde. Blijkbaar worden de wagens door een privé firma gecontroleerd en wordt er dan een soort eindfactuur gemaakt indien er schade aan is. Aangezien het hier blijkbaar gaat over een betaling per centimeter kras in de wagen (of toch zoiets) zou ik deze dan heel grondig willen laten kuisen (wassen + goeie simonisering om tijdelijk van de mogelijke klein krasjes af te zijn). Na bijna 5 jaar is het sowieso onmogelijk om een wagen zonder een kras terug te geven.

    Kent iemand zo'n adressen (bestaat dit) ? Iemand al ervaring mee ? Hoeveel zou dit kosten ?

    Alvast bedankt.
    Een fototoestel (van zwart plastiek :D)

  • #2
    Re: Goeie carwash + simoniseren voor controle einde leasing op krassen

    Uit ervaring weet ik dat een wagen gewoon proper afleveren de goedkoopste oplossing is. Krasjes heb je altijd en niet elke kras is betalend.
    Meestal kost het simoniseren van een wagen duurder dan de kosten die ze aanrekenen.
    Ge kunt hem natuurlijk zelf simoniseren.
    Echte krassen of steenslag krijg je toch niet weg ... dus beter niet simoniseren.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Goeie carwash + simoniseren voor controle einde leasing op krassen



      dit is in wondelgem ...heb er zelf geen ervaring mee !

      Comment


      • #4
        Re: Goeie carwash + simoniseren voor controle einde leasing op krassen

        Eens kijken op tuning-forums en de zoekfuncties gebruiken. Daar staan goede tips en concrete produkten.
        Succes.
        The problem of the male brain:
        On the left side, there's nothing right.
        On the right side, there's nothing left.

        Comment

        Working...
        X