Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: likeurwinkel in (O-)Vlaanderen, voor Galiano en Violette

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht: likeurwinkel in (O-)Vlaanderen, voor Galiano en Violette

    Ik geniet van de lekkere dingen des levens, en er zijn een paar dingen die ik niet of moeilijk vind:

    - Italiaanse likeur Galliano, zeer zoet en vanille-achtige smaak. Ooit eens gedronken bij een vrachtwagenchauffeur lange afstand (had die uit Italië), in een coctailbar in Hannover, en op Mallorca een flesje gekocht maar ik verdenk de douanen ervan dat ze ze uitgezopen hebben.

    - Violette: likeur die ik gedronken heb in Durbuy, daar wel te koop (en in een distilleerderij in Marche) maar misschien hebben ze die ergens op voorraad in de Vlaanders?

    - eventueel "Absynthe", dan wel het legale drankje dat momenteel die naam draagt, ook in Spanje gevonden maar mijn flesje is ver uit. Altijd leuk om de gezichten te zien na hun eerste slok (80% alcohol).

    Zijn die dranken ergens in het Vlaamse land te krijgen? De eerste en de laatste heb ik nog nergens in België gezien (Galiano heb ik zelfs in de alcoholwinkels in het GH Luxemburg gezocht), de middelste kan ik altijd gaan halen in die streek, maar twee uur heen en twee uur terug vind ik wat ver...
    Last edited by vanslycken; 5 mei 2007, 17:24. Reden: Galliano is met 2 ll'en

  • #2
    Re: Gezocht: likeurwinkel in (O-)Vlaanderen, voor Galiano en Violette

    Hi

    Moest je iets gevonden hebben laat het gerust weten en ik kom eens langs om eens te proeven, kwestie van smaken bij te leren
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht: likeurwinkel in (O-)Vlaanderen, voor Galiano en Violette

      Ons aller vriend Google vertelt ons in no time dat Galliano te koop is in België. Even het linkje meegeven : http://www.drankenservice-vdm.be/pro...ranken/Likeur/
      Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
      BD0993BE
      Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

      Comment


      • #4
        Re: Gezocht: likeurwinkel in (O-)Vlaanderen, voor Galiano en Violette

        Sorry dat ik dit laatste antwoord zo laat gelezen heb. Tof! En nog een halve euro per fles goedkoper als je ze per karton van zes koopt!

        Veel d(r)ank!!!

        Comment


        • #5
          Re: Gezocht: likeurwinkel in (O-)Vlaanderen, voor Galiano en Violette

          Geen dank.
          Drink met mate(n) !
          Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
          BD0993BE
          Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

          Comment

          Working...
          X