Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gewiste foto's terughalen mogelijk? (SAMSUNG Galaxy Note 10.1 2014)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gewiste foto's terughalen mogelijk? (SAMSUNG Galaxy Note 10.1 2014)

    Ik heb per vergissing enkele foto's van mijn tablet gewist.
    Is er een mogelijkheid om die terug te halen?
    Blijkbaar is het niet zo eenvoudig, want Windows ziet het interne geheugen van de tablet niet als massaopslag, en kent er bijgevolg ook geen drive-letter aan toe maar gewoon de Tabletnaam zoals wij die bij de eerste opstart ingegeven hebben.
    Daardoor kan ik er dus ook geen recovery-software op loslaten, want die ziet dus ook geen schijf...
    Software in de aard van "Recuva"... enzovoort werken dus alvast niet.
    Ik kan wél gewoon mappen aanmaken en gegevens over en weer kopiëren en plakken net alsof het een schijf zou zijn.
    Stomme vraag misschien, maar is er op zo'n Tablet een "vuilbak" voorzien?
    Last edited by dréten; 26 december 2013, 08:35.

  • #2
    Re: Gewiste foto's terughalen mogelijk? (SAMSUNG Galaxy Note 10.1 2014)

    Al geprobeerd om te connecteren via de (optionele) USB-adapter ipv via de 30-pin connector? Je kan maar 'ns proberen om te zien of je apparaat dan niet door de computer herkend wordt...
    Indien dat ook niet werkt:
    Er zijn al enkele programma's geschreven specifiek voor android tablets en smartphones. Dr Fone for Android zou de klus moeten klaren, al weet ik niet of de trialversie capabel is...
    - Download hier.
    - Bekijk een demo hier.
    - Lees een uitgebreide handleiding hier.
    Zelf geen ervaring hiermee! Gewoon even gegoogled...
    Succes ermee!

    PS: Ik veronderstel dat je met Windows werkt op je PC? Kan je het apparaat niet verwijderen bij apparaatbeheer zodanig dat het niet meer herkend wordt door de computer? Als je het dan aansluit (eventueel met uitgeschakeld internet) wordt het normaalgezien opnieuw geconfigureerd. Eveneens geen idee of dat werkt hoor: gewoon een hersenspinsel... Baat het niet, het schaadt ook niet!
    You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

    Comment


    • #3
      Re: Gewiste foto's terughalen mogelijk? (SAMSUNG Galaxy Note 10.1 2014)

      Bedankt voor de tijd die je erin hebt gestoken, Palladio, maar dergelijke "programma's" had ik ook al gevonden.
      Alléén...ik ben een beetje bang om me als eerste te laten vangen...
      Als iemand goeie ervaringen heeft dan riskeer ik me ook makkelijker.
      Je weet namelijk maar nooit wat je samen daarmee in huis haalt hé

      Comment


      • #4
        Re: Gewiste foto's terughalen mogelijk? (SAMSUNG Galaxy Note 10.1 2014)

        Jammer! Had namelijk graag gehad dat jij dat 'ns voor mij ging testen
        Ik loop ook rond met een Note 10.1, maar heb nog nooit iets moeten recoveren. Houden zo, zeker?
        You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

        Comment


        • #5
          Re: Gewiste foto's terughalen mogelijk? (SAMSUNG Galaxy Note 10.1 2014)

          knap baksje ee!
          ook de versie 2014?

          Comment

          Working...
          X