Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

geraak niet meer op immoweb - Incapsula error code 16 blocked by the security rules

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • geraak niet meer op immoweb - Incapsula error code 16 blocked by the security rules

    Hallo,

    Voor degenen die het niet weten...ik woon nog altijd in Singapore en ik geraak sedert gisteren van hieruit niet meer op immoweb. Dat komt verschrikkelijk ongelegen want we hebben net besloten ons huis in Gent te verkopen. Nu kan ik niet meer kijken of de makelaar het al op immoweb gezet heeft en ook niet hoe hij het daar voorstelt.

    Ik krijg volgende boodschap (op al mijn toestellen Imac, MacAir, iPad én iPhone) : Access Denied...Error Code 16 This request was blocked by the security rules ...datum, mijn IP adres, Proxy IP, Origin Server IP N/A incident n° xxx... powered by Incapsula.

    Ik weet niet wat ik verkeerd gedaan heb buiten dat ik dit jaar al veel immoweb geraadpleegd heb, eerst om mijn zoon te helpen een huis te zoeken en de afgelopen weken om te kijken hoeveel de huizen in ons buurt daar tegenwoordig gaan qua prijs. Een mens moet toch een idee krijgen van de waarde door te gaan vergelijken.
    Uiteindelijk is't zover....deze week zou het op immoweb verschijnen en heb al meerdere malen gecheckt en nu geraak ik er om één of andere security regel niet meer op
    Ik heb ook de immoweb HD app op mijn iPad en die werkt ook al niet meer. Al afgegooid en opnieuw geïnstalleerd...maakt geen verschil

    Ze denken zeker dat ik een hacker ben ? Ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet oplossen. Ik vind er ook weinig over op Internet buiten het feit dat Incapsula een beveiligingsprogramma blijkt te zijn voor ondernemingen om hackers buiten te houden.
    Maar wat doe je als je ten onrechte wordt geblokkeerd.

    Zitten hier computer bollebozen die weten hoe ik dit kan oplossen ?

    thanks
    Linda
    Last edited by lin.vdb; 17 april 2015, 03:58.
    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

  • #2
    Re: geraak niet meer op immoweb - Incapsula error code 16 blocked by the security rul

    Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
    Ik krijg volgende boodschap (op al mijn toestellen Imac, MacAir, iPad én iPhone) : Access Denied...Error Code 16 This request was blocked by the security rules ...datum, mijn IP adres, Proxy IP, Origin Server IP N/A incident n° xxx... powered by Incapsula.
    <snip>
    Ze denken zeker dat ik een hacker ben ? Ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet oplossen. Ik vind er ook weinig over op Internet buiten het feit dat Incapsula een beveiligingsprogramma blijkt te zijn voor ondernemingen om hackers buiten te houden.
    Maar wat doe je als je ten onrechte wordt geblokkeerd.
    Probeer eens met een vpn-tunnel?
    Als je SecurityKISS.com gebruikt, dan kun je proberen met hun server van Brugge of Brussel contact met de immo website te maken.

    Comment


    • #3
      Re: geraak niet meer op immoweb - Incapsula error code 16 blocked by the security rul

      Oorspronkelijk geplaatst door BlueInk Bekijk bericht
      Probeer eens met een vpn-tunnel?
      Pardon ? vpn-tunnel...nooit van gehoord. Sorry !
      "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

      Comment


      • #4
        Re: geraak niet meer op immoweb - Incapsula error code 16 blocked by the security rul

        Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
        Pardon ? vpn-tunnel...nooit van gehoord. Sorry !
        Hier wat meer info:

        In het kort: met een vpn-tunnel verhuis je virtueel van Singapore naar België.

        Comment


        • #5
          Re: geraak niet meer op immoweb - Incapsula error code 16 blocked by the security rul

          Oorspronkelijk geplaatst door BlueInk Bekijk bericht
          Hier wat meer info:

          In het kort: met een vpn-tunnel verhuis je virtueel van Singapore naar België.
          Bedankt, dat ga ik allemaal nog eens goed bestuderen. Wel drastisch om op 1 website te geraken. Heb ondertussen wat over-en-weer gemaild met immoweb om te vragen of ze de blokkering niet gewoon kunnen opheffen maar voorlopig geen resultaat.

          Zo'n vpn-tunnel kan misschien interessant zijn om te kunnen netflixen.
          "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

          Comment


          • #6
            Re: geraak niet meer op immoweb - Incapsula error code 16 blocked by the security rul

            immoweb heeft het nu blijkbaar toch zelf opgelost voor mij. Ik ben wel content, want beginnen foefelen met een vpn-tunnel zag ik toch niet al te goed zitten . Had niet gedacht dat het toch nog zo vlot zou gaan.
            "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

            Comment


            • #7
              Re: geraak niet meer op immoweb - Incapsula error code 16 blocked by the security rul

              Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
              ...Zo'n vpn-tunnel kan misschien interessant zijn om te kunnen netflixen.
              Inderdaad. Eventueel vraag je een testaccount aan bij infoATsecuritykiss.be (AT = @)
              Met de gratis versie krijg je 300 MB met gecapped speed en zoiets kan tegenvallen.

              Comment

              Working...
              X