De laatste dagen krijg ik heel regelmatig een foutmelding als ik een nieuwe pagina op BD wil inladen. Het gaat altijd om dezelfde melding: Oops this link is broken.
Zie screeshot:
Na opnieuw proberen enkele minuten later werkt het dan terug normaal.
Ondertussen laden alle mogelijke andere websites wel binnen.
Is dit iets waar enkel ik last van heb, dan ligt het misschien aan mijn apperatuur, of hebben daar nog mensen last van en zou het kunnen dat de BD-server soms faalt?
Heb je dit ook met een goede browser ( lees niet Microsoft)?
Hier alleszins geen problemen!. (Firefox)
idem hier, geen problemen met Firefox![]()
En ik geen problemen met IE8.
Regelmatig je cache geheugen ledigen kan zeker geen kwaad.
Scannen op malware trouwens ook niet.
Canon 5D + EF 17-40mm f/4L USM + EF 70-200mm F/4L IS USM + Sigma 50mm f/1,4 EX DG HSM.
Canon 40D + Tokina AT-X 535 AF PRO DX f/2.8 + Tokina AT-X 124 AF PRO DX f/4 + Canon 50mm f/1.8 MK I.
Nog niet geprobeerd met een andere browser maar tot over een week geen problemen gehad met Win-IE en andere sites werken ook perfect.
Het zou aan mijn browser kunnen liggen maar er zullen toch nog mensen zijn die met internet explorer werken.
BD is vaak onbereikbaar, maar ik krijg niet die melding RAF. Ik krijg de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Ook IE![]()
Denk eerder in de richting van malware of een ander probleem. Die Google Toolbar gooit wel al eens roet in het eten.
Word je daar trouwens niet gek van dat de helft van je scherm ingenomen wordt door toolbars?
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Zoals reeds in een ander topic vermeld heb ik hier hetzelfde probleem op m'n laptop en enkel met BD. Met GoogleChrome geen probleem.
'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'
Regelmatig heb ik het zelfde probleem.
En alleen, uitsluitend, met BD.
Hoe het komt is de vraag niet.
Hoe het komt dat slechts enkelen dit probleem hebben? Hier ook Firefox met de laatste updates.....
Om me het leven te vergemakkelijken, dwz niet elke keer de pc heropstarten heb ik besloten om BD wel te bezoeken als "gast". Zonder problemen dus.
NOOIT meer als "ingelogde".
Ik vraag me niet af of sommigen daar blij mee zijn. Ik ben daar zeker van.
Groetjes
Skitch
Adobe Première Elements 11 + Corel Motion Studio 3D + Canon Legria HF G10 + Legria HF200 + Olympus LS-5 PCM recorder
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.
Heb nu IE8 en nog nooit problemen gehad, ook niet met IE7.
Nikon D3S + nikkor 28-70 2.8 + nikkor 70-200 2.8 vr + nikkor 50mm af-s 1.4 + Tamron 90mm macro + sigma 120-400 + sigma 10-20 4-5.6 + SB-600 + Falcon eyes GN200 + Velbon statief Sherpa 750R.
Momenteel gebruik ik IEx 8.
Bij het surfen op shoot challenge kreeg ik een BLUE SCREEN=STOPFOUT.
Pc is automatisch heropgestart.
Ook soms andere fouten,niet te begrijpen?
groeten
Met Vele Groeten-Cuvoll-
Lumix FZ18/lumix FZ8/Lumix TZ8/Lumix lens adapter/lumix closeup lens
BD 1000BE
Hier even [OFFTOPIC] => geen problemen in IE8 wat RAF voorheeft,
waar ik me wel aan erger is de (TE) grote foto op de homepage van BD. Wil ik zien welke de 10 meest recente discusies zijn dan moet ik met een scrollbar naar rechts gaan. Vroeger was deze foto kleiner, maar versprong ze vaak over de 'Start' 'Forum' of 'In Focus' knoppen.![]()
Mijn homepage: link