Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

exif viewer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • exif viewer

    hey vrienden
    kan er mij iemand helpen aan een exifviewer voor windows 7 ,vroeger had ik opanda en door te klikken met de rechtermuisknop kon men de exif lezen uit de foto's (toch bij sommige)
    nu bij windows7 lukt dit niet meer
    hartelijk dank en grtjs Patrick

  • #2
    Re: exif viewer

    ja hoor, klik HIER maar eens...

    of wanneer je Firefox als browser gebruikt zijn er nog een aantal plug-ins,
    zoek daar maar eens naar op de homepage van Mozilla.
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

    Comment


    • #3
      Re: exif viewer

      Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
      ja hoor, klik HIER maar eens...

      of wanneer je Firefox als browser gebruikt zijn er nog een aantal plug-ins,
      zoek daar maar eens naar op de homepage van Mozilla.
      het lukt blijkbaar niet ,ik heb photome gedownload ,maar als ik op een foto klik (in firefox) dan zie ik geen exiefviewer via de rechtermuisknop ,ik heb dan eens naar de plugins in mozilla gekeken daar vond ik er 2 maar firefox wil ze niet installeren om dat het zou kunnen gaan om corrupte files
      toch dank voor je hulp

      Comment


      • #4
        Re: exif viewer

        hier heb ze allebei, de ene geeft meer info de andere is overzichtelijker.
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: exif viewer

          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          het lukt blijkbaar niet ,ik heb photome gedownload ,maar als ik op een foto klik (in firefox) dan zie ik geen exiefviewer via de rechtermuisknop ,ik heb dan eens naar de plugins in mozilla gekeken daar vond ik er 2 maar firefox wil ze niet installeren om dat het zou kunnen gaan om corrupte files
          toch dank voor je hulp
          da's bizar, indien je alles correct heby geïnstalleerd zou het perfect moeten werken...
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

          Comment


          • #6
            Re: exif viewer

            Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
            hier heb ze allebei, de ene geeft meer info de andere is overzichtelijker.
            het waren deze dat ik heb geprobeerd te downloaden ,maar firefox weigert met de melding dat het waarschijnlijk om corrupte files gaat ,ik heb ook in "extra - opties beveiliging" dit adres als toegestaan geplaatst maar hij blijft even koppig weigeren
            Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
            da's bizar, indien je alles correct heby geïnstalleerd zou het perfect moeten werken...
            ja het is eigenaardig ,maar het lukt niet

            Comment


            • #7
              Re: exif viewer

              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              ..............


              ja het is eigenaardig ,maar het lukt niet
              ook in de door jou geplaatste opnamen zit geen exif.
              heeft het 1 en ander misschien met elkaar te maken?
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: exif viewer

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                ook in de door jou geplaatste opnamen zit geen exif.
                heeft het 1 en ander misschien met elkaar te maken?
                grt,bouk.
                neen bouk ,ik zou graag met plezier mijn exif laten zien ,het is zeker niet bewuste keuze ,maar zoals je al hebt gezien plaats ik graag mijn foto's op met een kadertje ,ik gebruik daar nl voor een nieuw canvas en ik had ook graag teweten gekomen hoe men dat doet om je exif mee te nemen in een nieuw canvas ,in mijn laatste foto (in landschappen) kan je wel het exif zien daar deze is gekopieerd op de originele (maar vervaagde laag)ik heb alleen het probleem met een wit canvas.als mij iemand daarin kan helpen het zou mij ook een plezier doen ,anders stel ik daar eens een aparte vraag over

                het is mij blijkbaar nu toch gelukt om exif viewer te installeren ,ik nl firefox verwijderd en opnieuw geinstalleerd ,en toen lukte het wel
                dank aan ieder voor de hulp

                Comment


                • #9
                  Re: exif viewer

                  Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                  neen bouk ,ik zou graag met plezier mijn exif laten zien ,het is zeker niet bewuste keuze ,maar zoals je al hebt gezien plaats ik graag mijn foto's op met een kadertje ,ik gebruik daar nl voor een nieuw canvas en ik had ook graag teweten gekomen hoe men dat doet om je exif mee te nemen in een nieuw canvas ,in mijn laatste foto (in landschappen) kan je wel het exif zien daar deze is gekopieerd op de originele (maar vervaagde laag)ik heb alleen het probleem met een wit canvas.als mij iemand daarin kan helpen het zou mij ook een plezier doen ,anders stel ik daar eens een aparte vraag over
                  Nu we er toch al een topic over hebben...

                  Welke software gebruik jij om je foto's te bewerken?

                  Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                  het is mij blijkbaar nu toch gelukt om exif viewer te installeren ,ik nl firefox verwijderd en opnieuw geinstalleerd ,en toen lukte het wel
                  dank aan ieder voor de hulp
                  Fijn om lezen dat het werkt!
                  Zoals ik reeds eerder schreef met het wel werken indien je alles correct installeert
                  en de instructies mooi opvolgt.
                  "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                  Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                  Comment


                  • #10
                    Re: exif viewer

                    FireFox add-on Fxif
                    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                    Comment

                    Working...
                    X