Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 37

Discussie: Eurosongdinges

Standaard Eurosongdinges

Ben zeker dat ze noten spelen.
    Ge kunt kiezen: okkernoten, hazelnoten, apennoten.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Standaard Re: Eurosongdinges

kokosnoten, palmnoten, kwabbernoten en niet genoten ...
    Waarom niet gewoon IERIES in de plaats van dat afschuwelijk aairies. Ik mag er niet aan denken. Valse noten
    http://www.fotospotter.be
    Als de wind ruimt van Zuid naar West, ga maar rustig verder, de thuisblijver doet de rest

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
    Waarom niet gewoon IERIES in de plaats van dat afschuwelijk aairies. Ik mag er niet aan denken. Valse noten
    Haha
    Ik mag het niet zeggen maar waar halen ze die vrouwen uit
    ================================================== ========
    De omkadering is wel mooi > hebben de Duitsers voor gezorgd.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
    Wellicht omdat we al een Iris hadden . Ik had ooit eens in de jaren 80 een foldertje met een foto van een zangeresje, genaamd Iris , voor Veronica haar naam omdoopte tot jeweetwel

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Haha
    Ik mag het niet zeggen maar waar halen ze die vrouwen uit
    ================================================== ========
    De omkadering is wel mooi > hebben de Duitsers voor gezorgd.
    Uit de teletubbies vijver ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
    Uit de teletubbies vijver ?
    Jeuuuuuuuuuuuuuuuh !!
    We hebben niet gewonnen
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Wordt het niet stilaan tijd dat we het geld voor dat circus beter gaan besteden ?
    BD0473BE / www.nete.be / Portfolio op BD
    Pentax K20D / Panasonic FZ200
    Pentax 18-250mm Limited | Sigma 50mm Macro | Metz 48 AF-1

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Wordt het niet stilaan tijd dat we het geld voor dat circus beter gaan besteden ?
    Hoogtijd.
    Veel van de songs lijken ook zo op elkaar, althans in mijn oren.
    Behalve dan onze Russische oma's

De eerste minuut kon ik al horen dat onze "aairis" drie keer er flink langs zat.
    Ik heb niet constant gekeken maar onze twee reporters hebben zich erg goed geamuseerd.
    Daar had ik meer lol aan
    De dames met het minste kleren aan hebben gewonnen
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Zou 2 festivals maken: één muziekfestival en één dans/showfestival
    Laatste jaren altijd showfestival. 95% van de mensen kennen de winnaars na 1 week niet meer.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Hoogtijd.
    Veel van de songs lijken ook zo op elkaar, althans in mijn oren.
    Behalve dan onze Russische oma's

De eerste minuut kon ik al horen dat onze "aairis" drie keer er flink langs zat.
    Ik heb niet constant gekeken maar onze twee reporters hebben zich erg goed geamuseerd.
    Daar had ik meer lol aan
    De dames met het minste kleren aan hebben gewonnen
    Het gekrijs van de "revelatie" uit Kroatië, wat oma's die zo vals zingen dat de kat gaat lopen, etc..... En de mogen naar de finale.
    Laat Oost-Europa lustig verder doen. Ofwel opdoeken dat "festival".
    Mvg.
    Robert
    Experience is the name everyone gives to their mistakes. Oscar Wilde

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
    Het gekrijs van de "revelatie" uit Kroatië, wat oma's die zo vals zingen dat de kat gaat lopen, etc..... En de mogen naar de finale.
    Laat Oost-Europa lustig verder doen. Ofwel opdoeken dat "festival".
    Ja juist.
    De rechterhand van Bush jr. vroeger heette dat het nieuwe Europa
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Is onze indiaan erin geslaagd Nederland voor schut te zetten of viel het mee?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
    'k Weet het niet jong, ze zouden mij al veel geld moeten geven om naar dat onnozel gedoe te kijken.

Grtz, RF
    Canon 5D + EF 17-40mm f/4L USM + EF 70-200mm F/4L IS USM + Sigma 50mm f/1,4 EX DG HSM.
    Canon 40D + Tokina AT-X 535 AF PRO DX f/2.8 + Tokina AT-X 124 AF PRO DX f/4 + Canon 50mm f/1.8 MK I + Tamron SP AF 17-50mm f/2.8 XR Di-II LD ASP IF .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
    Heb juist Trouw, de Telegraaf en de Volkskrant gelezen
    Ze is niet geslaagd.
    En ze zong vals, zei Jantje Smit.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Ik kijk, zoals zovelen al een paar jaren niet meer. Het interesseert me gewoon niet. Heb wel de 'openingsscene' van Belgie gezien op Youtube

Wat ik mij afvraag is waarom we blijven kandidaten sturen, denken dat we het spel gaan winnen en nadien klagen dat het altijd dezelfde zijn die winnen? Gewoon niet meer aan meedoen, punt!

Als (ik zeg wel ALS) we het ooit nog eens zouden winnen gaat de discussie weer beginnen van wie het gaat betalen, ik herinner me nog de ene keer dat Belgie gewonnen heeft en er toen de discussie wat dat de toenmalige BRT geen geld wou geven voor de organisatie omdat het liedje van de RTBF gewonnen had... Dat is iets wat we echt niet meer nodig hebben!

Just my 2 eurocents...

Dany_

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
    Ik kijk, zoals zovelen al een paar jaren niet meer. Het interesseert me gewoon niet. Heb wel de 'openingsscene' van Belgie gezien op Youtube

Wat ik mij afvraag is waarom we blijven kandidaten sturen, denken dat we het spel gaan winnen en nadien klagen dat het altijd dezelfde zijn die winnen? Gewoon niet meer aan meedoen, punt!

Als (ik zeg wel ALS) we het ooit nog eens zouden winnen gaat de discussie weer beginnen van wie het gaat betalen, ik herinner me nog de ene keer dat Belgie gewonnen heeft en er toen de discussie wat dat de toenmalige BRT geen geld wou geven voor de organisatie omdat het liedje van de RTBF gewonnen had... Dat is iets wat we echt niet meer nodig hebben!

Just my 2 eurocents...

Dany_
    Ik herinner me nog een zekere Bert.... die 30.000 euro overhad voor een kleedje
    en nog wat prullaria voor een zangeresje.

Haar kansen lagen wel een pak hoger dan die van "aaires".
    Vond dit meiske een sukkeltje
    Geen maat voor het Zweeds geweld
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Ik hoor veel mensen van alle leeftijden zeggen dat heel veel van de nummers na één dag al vergeten zijn. Men zou eens verkoopcijfers (I-tunes enzo) moeten publiceren dan wil ik wel eens zien wat meest scoort.
    Voor mij moet men dit festival splitsen in muziek en showfestival.
    95% is showfestival wat effecten en wat raar doen.

Belgium..with the joker..."zero points"..als naar gewoonte..
    Laatst gewijzigd door perman; 25 mei 2012 om 20:25
    perman
    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Splitten die boel, het Oost Europees songfestival en het West Europees songfestival en dan zal ik nog niet kijken ... wel over zeveren

Als je niet wil kijken zap je toch gewoon weg, niet?

Ik heb niet gekeken, maar vond het vroeger geweldig.

Voor mijn part mogen ze voetbal ook afschaffen, ook geldverspilling in mijn ogen, maar ik gun iemand anders zijn pleziertje wel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
    Als je niet wil kijken zap je toch gewoon weg, niet?

Ik heb niet gekeken, maar vond het vroeger geweldig.

Voor mijn part mogen ze voetbal ook afschaffen, ook geldverspilling in mijn ogen, maar ik gun iemand anders zijn pleziertje wel.
    Hoef niet te zappen, ik kijk toch niet
    Evenmin naar voetbal, niks interesse daarvoor

Voor ieder wat wils, maar voor de muziekliefhebber met een brede interesse, die vooral geïnteresseerd is in het muzikale en minder in het showelement, is er al de hele week een prima alternatief "op12".

Valse noten hoor je daar nauwelijks, je moet al een echte kenner zijn om ze te horen (wat ik gelukkig niet ben, dus ik stoor me er niet aan en geniet alleen maar). Er zit hier wel een belg in de finale (voor wie dat belangrijk zou vinden), en het is ook een muziekwedstrijd waar België terecht trots op mag zijn dat ze zoiets op zo'n niveau kunnen organiseren.

En ook al begrijp ik er soms niets van (als niet-kenner) de commentaren zijn volgens mij bijzonder deskundig en als kers op de taart heb je dan nog Thomas Vanderveken in zijn natuurlijke habitat.

Voor degenen die toch liever wat "commotie" hebben om de dag erna wat te zeggen te hebben bij de bakker...de zaterdagavond is dan ideaal, bij de prijsuitrijking is het altijd spannend afwachten of één van de deelnemers toch zo in zijn gat gebeten gaat zijn dat hij de jury straal negeert....zoiets zie je niet rechtstreeks op het eurosongfestival, hoor!

Ik vond in tegenstelling met de rest Belgie nog eens niet zo slecht.. Nu sturen ze al Russische leerlooiers die 30 jaar terpentijn snuiven naar deze klucht... Mensen waar zijn ze mee bezig..
    Het enige positieve is dat je naar die zever niet hoeft te kijken tijdens een finale...

Wel mooie gebouwen tussen haakjes. Al heeft de regisseur van deze editie niet alte veel inspiratie...ne zoals vele artiesten die er optreden.
    En voor onze Noorderburen...Zet daar de volgende keer een schaars gekleed zeeuw meisje met twee ferm bollen kaas en ze gaan zeker scoren...
    Mvg, Pascal,
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIX Canon 5 D Schoonspikke Fotografie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
    Ik vond in tegenstelling met de rest Belgie nog eens niet zo slecht.. Nu sturen ze al Russische leerlooiers die 30 jaar terpentijn snuiven naar deze klucht... Mensen waar zijn ze mee bezig..
    Het enige positieve is dat je naar die zever niet hoeft te kijken tijdens een finale...

Wel mooie gebouwen tussen haakjes. Al heeft de regisseur van deze editie niet alte veel inspiratie...ne zoals vele artiesten die er optreden.
    En voor onze Noorderburen...Zet daar de volgende keer een schaars gekleed zeeuw meisje met twee ferm bollen kaas en ze gaan zeker scoren...
    Gouda; belegen
    Hahaha.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Er is een knop op de teevee
    Die helpt je zo uit de puree
    Haunted Places by Paul Maenhout
    www.isomo.jalbum.net

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten