Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met nkon.nl?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ervaringen met nkon.nl?

    Ik heb Energizer AA lithium batterijen nodig. Elders ongeveer 14 euro voor 4 stuks.
    Op deze site amper 6 euro + 3 euro untracked verzending......

    Te mooi om waar te zijn?
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Ervaringen met nkon.nl?

    Al enkele jaren geleden dat ik nog zaken deed met die verkoper, maar alles was piekfijn in orde!
    Ik heb daar zowel mijn acculader (Powerex MH-C9000) gekocht als de nodige AA accu's van Eneloop.
    Ik vond dat de verzending (nochtans niet zo ver van waar ik woon) wat lang duurde.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Ervaringen met nkon.nl?

      Ook al 8 jaar klant voor de eneloops
      https://ggpics.be/

      Comment


      • #4
        Re: Ervaringen met nkon.nl?

        ook reeds lader en de nodige eneloop accu's besteld , alles altijd in orde .
        de verzending duurde idd een beetje langer

        Comment


        • #5
          Re: Ervaringen met nkon.nl?

          Voila, besteld !
          Denk zelfs dat ik er in een héél ver verleden ook eens iets gekocht heb - het logo van het bedrijf komt me toch bekend voor.

          @Les en witteklim: wat bedoelen jullie onder "langer" en "een tijdje" ?
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #6
            Re: Ervaringen met nkon.nl?

            Ik hoop dat het goed komt, want hier ( en dit is ook een zeer goede site ) bijna het dubbele: (9,95 euro ) + "gratis" verzending - UPDATE: 8,95 vanaf 2 stuks



            En dit betaalde ik: (5,95 euro) + 2,95 euro verzending ( maar ik kocht 3 pakjes )

            4 AA Energizer Lithium batterijen, 1.5 Volt. L91. Deze batterijen gaan tot 8 keer langer mee in fototoestellen dan alkaline batterijen, en kunnen een flitser veel sneller laden dan alkaline batterijen. Deze batterijen zijn niet oplaadbaar! Geschikt vo


            Ter info: in de Carrefour 13,90 euro
            Last edited by Alfa Centauri; 5 juni 2018, 15:18.
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #7
              Re: Ervaringen met nkon.nl?

              Heb er ook al problemen mee gehad in het verleden met een lange wachttijd. Had wat commentaar gegeven hierover via één of andere sociale medium en de man was daar blijkbaar niet mee gediend. Dreigde met van alles, maar meer dan wind maken was er niet bij....
              Koop daar dus nooit meer.
              Voor enkele €'s meer op een ander laat ik zo'n lui links liggen. Men verspilt zoveel € 's op aan luxe artikelen die men overigens kan missen. Wordt op den duur een passie steeds gaan kijken naar het goedkoopste artikel. Heb dat met de jaren afgeleerd. Brengt op langere termijn nogal eens problemen mee.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #8
                Re: Ervaringen met nkon.nl?

                Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                Heb er ook al problemen mee gehad in het verleden met een lange wachttijd. Had wat commentaar gegeven hierover via één of andere sociale medium en de man was daar blijkbaar niet mee gediend. Dreigde met van alles, maar meer dan wind maken was er niet bij....
                Koop daar dus nooit meer.
                Voor enkele €'s meer op een ander laat ik zo'n lui links liggen. Men verspilt zoveel € 's op aan luxe artikelen die men overigens kan missen. Wordt op den duur een passie steeds gaan kijken naar het goedkoopste artikel. Heb dat met de jaren afgeleerd. Brengt op langere termijn nogal eens problemen mee.
                Dan zijn mijn ervaringen met nkon.nl wel helemaal anders hoor Pol.
                Ik ken Arjan Kon reeds van toen hij als student is gestart met de invoer en verkoop van Eneloop batterijen Pol.
                En heb er reeds vele bestellingen geplaatst, ik moet zeggen, een TOP kerel, ondanks jou slechte ervaring,
                moest je hem persoonlijk kennen, dan zou jou verhaal er heel anders uit zien denk ik.
                Last edited by Guest42; 5 juni 2018, 17:13.

                Comment


                • #9
                  Re: Ervaringen met nkon.nl?

                  Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  Dan zijn mijn ervaringen met nkon.nl wel helemaal anders hoor Pol.
                  Ik ken Arjan Kon reeds van toen hij als student is gestart met de invoer en verkoop van Eneloop batterijen Pol.
                  En heb er reeds vele bestellingen geplaatst, ik moet zeggen, een TOP kerel, ondanks jou slechte ervaring,
                  moest je hem persoonlijk kennen, dan zou jou verhaal er heel anders uit zien denk ik.
                  Zou kunnen Geert, maar voor mij heeft de man het verpatst en krijgt hij geen enkele bestelling meer. Ben blijkbaar ook niet alleen met minder goeie ervaringen.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ervaringen met nkon.nl?

                    Geen verkeerd woord over Nkon...redelijk snelle en correcte leveringen...Eneloops, laders, en led zaklampen..daarnaast ook prima advies..

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ervaringen met nkon.nl?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
                      Geen verkeerd woord over Nkon...redelijk snelle en correcte leveringen...Eneloops, laders, en led zaklampen..daarnaast ook prima advies..
                      Bwa, ik geef hem een kans.
                      Gaat niet zozeer om "het goedkoopste" hoor, maar die prijs was eigenlijk op 15 seconden gevonden.

                      Soms koop ik gewoon dingen op Coolblue, zelfs al zijn ze iets duurder, maar hier leveren ze nog steeds snel en vooral corrrect. En dat is ook iets waard.
                      Nu, er zijn ook mensen die tegenwoordig niet zo tevreden meer zijn over CB, dus alles is relatief.

                      Maar wachten op zich heb ik in feite geen probleem mee - zolang alles maar correct geleverd wordt.
                      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                      Si non, on devient bonbon
                      Et les gens nous mangent !"

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ervaringen met nkon.nl?

                        hier ook heel tevreden. ik koop hier mijn eneloops en batterijdoosjes.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ervaringen met nkon.nl?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                          ...

                          @Les en witteklim: wat bedoelen jullie onder "langer" en "een tijdje" ?
                          Bwa, misschien een dag of 10-14? Ik weet het niet meer precies. De verkoper vroeg achteraf om een beoordeling. Ik gaf 'm 5 'sterren', maar maakte de opmerking dat de levering wat lang uitbleef. Zijn antwoord (want hij wilde weten waarom ik die opmerking maakte) was dat-ie voor €3,5 geen koerier kon inschakelen!
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ervaringen met nkon.nl?

                            Ik ben er ook al jaren klant. Ook al van in de tijd dat het nog ging om een groepsaankoop initiatief.
                            Altijd alles netjes geregeld. Goede verpakking ook.
                            Voor de batterijen kies ik altijd de Sanyo (nu Pannasonic) Eneloop cellen. Zelfs mijn eerste cellen die ik daar gekocht heb werken nog steeds tot volle tevredenheid.
                            De verzending valt best wel mee. Natuurlijk heb je het niet de dag nadien maar als je ze tegen het weekend nodig hebt dan kan je ze ook de maandag bestellen ipv de donderdag
                            Moet je niet lopen zeuren, bestel ze gewoon vroeger.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ervaringen met nkon.nl?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                              Ik hoop dat het goed komt, want hier ( en dit is ook een zeer goede site ) bijna het dubbele: (9,95 euro ) + "gratis" verzending - UPDATE: 8,95 vanaf 2 stuks



                              En dit betaalde ik: (5,95 euro) + 2,95 euro verzending ( maar ik kocht 3 pakjes )

                              4 AA Energizer Lithium batterijen, 1.5 Volt. L91. Deze batterijen gaan tot 8 keer langer mee in fototoestellen dan alkaline batterijen, en kunnen een flitser veel sneller laden dan alkaline batterijen. Deze batterijen zijn niet oplaadbaar! Geschikt vo


                              Ter info: in de Carrefour 13,90 euro
                              Bij batterijhuis heb ik een negatieve ervaring.
                              Batterijen nooit aangekomen en geen enkele goodwill van de firma om ook maar iets te compenseren. Hun antwoorden waren bot en onbeschoft ... Voor mij niet meer ... [emoji107]

                              Jaja

                              Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
                              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                              Comment

                              Working...
                              X