Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ervaringen met..

    een HTC one S? Of een one X? En dit ter vervanging van een iPhone 3GS.

    In eerste instantie wou ik voor een iPhone 5 gaan maar de S of X zien er zeker ook goed uit zowel qua uiterlijk als qua specificaties. Daarbij komt nog dat je op de iPhone nog maanden kan wachten eer je hem hebt.

    Het grootste verschil is Android tegenover IOS6 en dit in samenwerking met een iMac. Persoonlijk vind ik dat IOS, OS X en iCloud goed samenwerken. Hoe zit dat met een Android telefoon en een iMac?

    Hoe gaat dit juist in zijn werk met de foto's, kalender, muziek, herinneringen,..? Komt wat ik aanpas op de iMac automatisch op de HTC en omgekeerd?

    En wat betreft de updates van de software? Daar is blijkbaar weinig duidelijkheid over wanneer welk toestel een update krijgt?

    Bedankt!
    ::: Flickr :::

  • #2
    Re: Ervaringen met..

    Hallo,

    Ik heb een iPhone en een Samsung, dus iOS en Androïd.
    Persoonlijk vind ik iOS prettiger werken, net een ietsje "beter", maar dat is IMHO.

    Je zal dus even moeten ervaren hoe beide besturingssystemen je liggen, aanvoelen (als je toch de keuze hebt).
    En wat "the cloud" van Apple betreft: perfecte synchronisatie tussen de agenda"s van 4 computers, 2 iPhones en een iPad.
    En dat is hier héél belangrijk ...

    Maar, ga het dus eens uitproberen zou ik zeggen ...
    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Re: Ervaringen met..

      qua samenwerking weet ik niet maar denk dat je ver zal mogen zoeken om de samenwerking van toestellen te kunnen evenaren als de toestellen van apple.

      over HTC en android... hele leuke toestellen, ik heb al "altijd" (sedert de smartphones er zijn) al HTC gehad en voorlopig zal me niets doen afwijken ook.
      dat android prettiger werkt is nogal lichtjes uitgedrukt als je dan de mogelijkheden bekijkt, volledig aanpasbaar, stabiel (nog nooit problemen gehad).

      en wat vooral leuk is is de grote hoeveelheid ROM's die beschikbaar zijn.
      dit is voor mij DE reden waarom ik enkel android wil, tis te leuk om andere ROM's op uw smartphone te zwieren, ik heb er momenteel 3 straan die ik gewoon kan switchen wanneer ik zin heb, wat dan de aanpasbaarheid weer een stuk groter maakt.

      zo heb ik momenteel Cynogenmod 9 staan
      ICS
      en Marvel

      grtz david

      Comment


      • #4
        Re: Ervaringen met..

        Bedankt.

        Persoonlijk ben ik zeer tevreden met de iPhone, en zeker van de synchronisatie tussen de verschillende apparaten. Dat wil ik dus niet zomaar opgeven. Daarmee dat ik wou weten of die met een Android even makkelijk kan gaan.

        In mijn omgeving zijn er weinig mensen met een HTC, in de MM heb ik al een aantal keren met enkele gewerkt en dat beviel me wel. Wat betreft die ROM's, ik denk niet dat ik daar gebruik van ga maken.

        Het is zeker fijn dat je meer kan aanpassen maar de wijziging van amper aanpasbaarheid naar redelijk wat aanpasbaarheid is momenteel al voldoende. Maar misschien voor op termijn als ik toch een HTC of dergelijke koop.
        ::: Flickr :::

        Comment

        Working...
        X