Iemand die deze 'internet-stopcontact-stekkers 'gebruikt met een digibox? Ik heb deze bij gekregen toen ik mijn Sony Bravia TV kocht. Sta op het punt om een digibox aan te schaffen voor gebruik bij tweede TVtoestel dat nu nog analoog te bekijken is. Kan het via stekkerdoos of moet het inderdaad rechtstreeks in het stopcontact? De bedoeling is dat ik vanuit de switch een UTPkabel met een Devomlo naar het stopcontact ga, en dan boven met de tweede Devolo naar het TVtoestel (coax is er al).
merci
nog een fijne dag verder!
Guido
werkt als een trein!
tenzij het er zijn van minder dan 200mb/sec dan gaat het niet
nikon stuff
webstekje
maakt niet zo heeeeeeeel veel uit hoor als ie in een stekkerblok zit, wel oppassen met stekkerblokken die een zogezegde bliksembeveiling hebben.
Grtz david
ok, komende dagen eens uittesten met de laptop of er wel verbinding is tussen de 2
bedankt voor reacties!
Guido
In een stekkerblok (aan beide kanten) kan het gebeuren dat de verbinding af en toe uitvalt. Gewoon eens uittrekken en terug insteken en het is terug OK. Nu zitten ze beide rechtstreeks in het stopcontact.
Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.
dat ype zit in de doos die ik meegekregen had bij mij Sony Bravia, zonder schermpje welliswaar. (dLAN 200 AVplus)
Guido
mss het stekkerblok in de devolo steken?
Mijn Blog
Coolpix P100/D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX