Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 30

Standaard Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan een D300

Ik ben sinds 9 februari een D300 eigenaar, op dat moment een enorm gelukkig persoon, mijn eerste DSLR, zo blij als een klein kind met zijn/haar sinterklaasspeelgoed.
    Een paar dagen mee kunnen spelen, enkele tweedehands objectieven gekocht (zie handtekening), een enorm WOW-gevoel en dan terug met 2 voeten op de grond gezet worden ...

Ons jongste dochtertje (5,5 jaar) werd ziek (koorts) op valentijn en enkele dagen later al opgenomen via de spoeddienst in Overpelt met een zware long- & longvliesontsteking, op zo'n moment weet je weer dat er veel belangrijker zaken zijn in het leven !
    Op 19 februari werd ze overgebracht naar de spoed in UZ-Leuven en op 20 februari lag ze beademd en met een drain in haar longen op intensieve zorgen ... ze is enkele dagen heel kritiek geweest ... achteruit gegaan, stabiel gebleven, lichte vooruitgang gemaakt, sinds enkele dagen is ze nu terug in het ziekenhuis in Overpelt voor een week intraveneuze anti-biotica en zal ze waarschijnlijk woensdag of donderdag terug naar huis mogen na 25-26 dagen ziekenhuis. Thuis nog 3 weken opvolgen met anti-biotica.

Nu kan ik binnenkort enkele foto'tjes maken van onze spelende meid met mijn nieuw speelgoed en kan ik misschien ook wat beginnen te genieten van mijn aanwinst.

Maar er kan niets tippen aan het terug zien lachen van onze meid

Eigenlijk wou ik een fotoverhaal posten, maar daar staat mijn hoofd nog niet helemaal naar, ik krijg nog rillingen als ik sommige foto's terug bekijk ... je kan gewoon haar pijn zien.
    Volgens de dokters zou het goed zijn om haar foto's te kunnen laten zien van wat ze heeft meegemaakt, ik heb er dan maar genomen vanaf de laatste dag intensieve, geen technische hoogstandjes, gewoon vastleggen van de vooruitgang van de dag ... je ziet ze echt weer tot leven komen

Misschien zet ik ze wel online, ik wil niemand choqueren.

Ondertussen begint onze meid toch weer een beetje te stralen ...

Ik hoop dat ik nog vele mooie foto's kan en mag maken van onze twee dochters, nu nog wat leren beter te fotograferen
    Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards

Standaard Re: Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan een D300

"Na regen komt zonneschijn."
    Hopelijk straalt je zonnetje binnenkort weer voluit.
    't Zullen wel bange dagen geweest zijn.
    Beterschap voor haar en ook voor jullie.

Veel beterschap voor je dochtertje gewenst.
    To make your dreams come true, wake up

Ik wens je dochtertje héél veel moed en beterschap. Papa gaat de modelfotografie-richting in moeten gaan
    Sterkte!

Jullie zullen wel zien, alles komt in orde. Kinderen zijn gelukkig heel sterk en
    alles zal wel goed komen. Beste wensen
    Leo
    Nikon-materiaal/Nikon-lampje
    LiDnr BD0575BE

Aan haar al ietwat schalkse blik te zien is het ergste nu (gelukkig) wel voorbij.
    Een spoedig algeheel herstel gewenst.
    BD0473BE / www.nete.be / Portfolio op BD
    Pentax K20D / Panasonic FZ200
    Pentax 18-250mm Limited | Sigma 50mm Macro | Metz 48 AF-1

Jaja, ze is goed aan het genezen nu, haar fratsen en streken komen ook al weer terug

Een lieve meid zo te zien!
    Een spoedig herstel gewenst zodat jullie samen weer volop kunnen genieten!
    Groetjes Hendrika

Héééél veel sterkte

Veel beterschap voor je dochtertje .

Heel veel beterschap & sterkte !
    Een goede gezondheid is het belangrijkste

Thumbs up Re: Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan een D300

Relativeren is iets dat men een gans leven door moet doen. Heel vaak kijken we zeer hoopvol de toekomst tegemoet, en veranderen onverwachte gebeurtenissen onze toekomstverwachtingen. Gezondheid is en blijft de prioriteit die ons leven bepaalt.

Een volledig herstel voor Amelie gewenst, en voor jou en je gezin (incluis Amelie), dat jullie zo snel mogelijk weer het gewone dagdagelijkse draadje kunnen oppikken, en terug kunnen doen, waar jullie plezier aan beleven.

veel beterschap aan de kleine meid

Doet me terugdenken een paar jaar terug toen ik in't UZ-Gent in K5 kon overnachten naast mijn dochter wegens een agressief steeds terugkomend gezwel.
    Ik krijg nog steeds de bibber toen ik met haar naar oncologie moest voor een paar testen.
    Het woord alleen al.
    Gelukkig is toen ook alles goed afgelopen.
    En inderdaad, op zo'n moment kan de wereld je gestolen worden, als je dochter maar geneest.

Sterkte

Christiaan
    Fuji Digitaal fototoestel

ik wens jou en je familie veel sterkte en spoedig herstel
    we staan er inderdaad vaak niet meer bij stil hoe gelukkig me mogen zijn met een gezond gezin. geluk zit vaak in het alledaagse ..... meer dan in de aankoop van een nieuw toestel of het winnen met een foto
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

een camera is inderdaad een leuk geschenk maar het gezichtje van je kleine meid terug zien glimlachen is veel meer waard...

Blij om horen dat het de betere kant op gaat!

Veel beterschap en ik kijk uit naar verdere foto's van je kleine spruit
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

GeFke,

Dit verhaal heeft me aangegrepen en kan u verzekeren dat dit positieve einde toch een opluchting geeft. Ik wens jullie veel sterkte en veel beterschap voor Amelie ! Hopelijk zien we snel terug stralende foto's van je dochtertje
    Canon 400D + canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + Metz 48 AF1

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jotto Bekijk bericht
    GeFke,

Dit verhaal heeft me aangegrepen en kan u verzekeren dat dit positieve einde toch een opluchting geeft. Ik wens jullie veel sterkte en veel beterschap voor Amelie ! Hopelijk zien we snel terug stralende foto's van je dochtertje
    ...en hier schreef Jotto precies hoe ik er ook over dacht toen ik je berichtje las.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Dergelijk dingen komen steeds onverwacht en eisen (terecht) alle aandacht van het ganse gezin op. De wereld staat even stil en komt dan stilaan weer in beweging.
    Ouders kunnen niet anders dan zich sterk houden, het gezin overeind houden, doen wat moet gedaan worden en voor de rest zoveel mogelijk tijd bij de zieke meid doorbrengen.
    Dan geneest de zieke meid, gaat het beter en nog beter tot de dokter uiteindelijk zegt dat het voorbij is. De druk valt weg.
    Oef. Herstel in de normale situatie, het normale gezinsleven.
    En dan moeten de ouders donders goed opletten want de man met de hamer wacht precies dat moment af om toe te slaan...
    Hou dit in gedachten. Ik heb het zelf al meer dan genoeg meegemaakt. Ik was telkens op mijn hoede, behalve die ene keer dat de man me te pakken kreeg.

Ik wens je veel sterkte voor het ganse gezin.
    Blijf vooral lachen als je in het zicht van Amelie bent.
    Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
    BD0993BE
    Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Frankie,

Goed dat alles terug de goede richting uitgaat.
    Ik heb dit natuurlijk van dichtbij kunnen volgen door ons regelmatig telefonisch contact.
    Het fotograferen komt op die moment op de laatste plaats.
    Geniet er maar van...
    Tot op de vergadering van de fotoclub.

Hans
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

GeFke, er gaat inderdaad niets boven het welzijn van je naasten. Daar kunnen 200 D300's niet tegen op...

We hebben zelf 6 weken (waaronder 4 op intensieve, 6 volledige narcoses) in het UZ Gasthuisberg verbleven met onze dochter van toen 4 weken. Nu nog halfjaarlijkse controles (ze wordt binnen 2 weken 4 jaar) en om de x-aantal jaren terug onder het mes.

Als je zoiets mee moet maken worden ineens alle materiele zaken zo relatief hé...

Veel sterkte, en dat komt wel goed hoor (cliché, maar ja)...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Onkertje Bekijk bericht
    En dan moeten de ouders donders goed opletten want de man met de hamer wacht precies dat moment af om toe te slaan...
    Daar zijn we tot nu van gespaard gebleven, maar we weten dat ie om het hoekje staat, het besef van haar voorbije kritiek toestand begint nu pas vorm te krijgen ...

Allemaal bedankt voor jullie medeleven en steun !

Vandaag heeft de dokter verteld dat ze morgen in de namiddag naar huis mag gaan, ik heb morgennamiddag een half dagje vrij genomen en het huis is deze avond binnen al versierd met mega-mindy slingers en ballonnen en morgenvoormiddag komt haar kleuterklasje langs om een geknutseld bord te komen plaatsen en buiten wat te sieren met ballonnen, eigengemaakte slingers en andere versieringen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeFke Bekijk bericht
    Daar zijn we tot nu van gespaard gebleven, maar we weten dat ie om het hoekje staat, het besef van haar voorbije kritiek toestand begint nu pas vorm te krijgen ...

Allemaal bedankt voor jullie medeleven en steun !

Vandaag heeft de dokter verteld dat ze morgen in de namiddag naar huis mag gaan, ik heb morgennamiddag een half dagje vrij genomen en het huis is deze avond binnen al versierd met mega-mindy slingers en ballonnen en morgenvoormiddag komt haar kleuterklasje langs om een geknutseld bord te komen plaatsen en buiten wat te sieren met ballonnen, eigengemaakte slingers en andere versieringen
    Goed nieuws! Perfect moment om van je 2 schatte te genieten

Heel goed nieuws
    En heel wat aangenamer zowel voor je kleine meid als voor de inslapende ouder.
    Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
    BD0993BE
    Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

'k Weet niet wat schrijven.... er is zo veel te schrijven.
    Daarom gewoon een posting : uit sympathie.
    En moge het nu allemaal goed nieuws zijn dat je te horen krijgt.

Groetjes
    Skitch
    Canon Legria HF G10 + Legria HF200 + Contour Plus2 + Olympus LS-5 PCM audiorecorder.

goed afgelopen dus, OEF!
    Ik heb een jaar of vier met mijn zoon ook het een en ander meegemaakt: naar zijn bed gaan om te zien of hij goed ligt, voor ik ging slapen: hij was blauw, ademnde niet, schuim op zijn mond en zijn handen beefden. Ik dacht dat hij dood was en was totaal in paniek. Mijn vrouw werkt met zwaar mentaal én fysisch gehandicapte kinderen en bewaarde haar kalmte. Bleek dat hij een fameuze koortsstuip aan het doen was. Ze hebben hem met inspuitingen afgekoeld en onmiddellijk naar het ziekenhuis gereden, en daar kwam hij pas bij zijn positieven. Op dat moment had ik een drukke job en was altijd maar met geld bezig. Ik heb onmiddellijk een week vakantie genomen en ben bij hem in het ziekenhuis gebleven. Daarna heb ik ontslag genomen en ergens anders gaan werken. Sindsdien breng ik in vergelijking met veel papa's uit mijn omgeving véél tijd met mijn kinderen door. Dat zijn er ondertussen drie. Twee met zware leerproblemen doordat ze ADD hebben en één varkentje van drie. Met de twee oudsten zijn we constant bezig, maar je hoort me niet klagen; ze zijn alledrie gezond van lijf en leden. Dat besef je maar al te goed na zo'n ervaring.
    ______
    [B]Canon 350D - Canon 17-40 f4L - Canon 50 1.8 II - Canon 70-200 f4L IS - Nikon bodies en lenzen - SUPER Takumar lenzen - Canon en Philips flitsers - Jinbei studio flitsers - ... constante uitbreiding

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten