Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elektricien

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Elektricien

    Hallo

    Ik ben sinds een goed half jaar zelfstandig elektricien in bijberoep. Ik zit nu met een vraag...
    Momenteel is de naam van mijn bedrijf mijn persoonlijke naam. Maar al mijn vrienden en kennissen noemen mij "Jellentrieker".
    Aangezien ik Jelle heet en elektricien ben. Nu is mijn vraag aan jullie is dit een fatsoenlijke naam? Zij zeggen dat dit een naam is die
    blijft hangen maar ik denk dat ik niet serieus genomen ga worden.
    Graag jullie mening hier over!!
    Alvast bedankt!

    Greets Jelle

  • #2
    Re: Elektricien

    Als je naam "Ellen" zou zijn dan zou ik het geen probleem vinden.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Elektricien

      Leuke binnenkomer op een fotoforum...

      Ik vind het een rare naam...

      Jan

      Comment


      • #4
        Re: Elektricien

        En daarvoor heb je je speciaal geregistreerd op een fotografieforum ? Ik dacht dat het pas over 3 dagen 1 april is.
        Jellentrieker wordt onfatsoenlijk vervormd tot Bellentrieker, Bellentrekker tot uiteindelijk L*llentrekker.

        Met een firma die Jellentrieker noemt, gaat niemand je au serieux nemen.

        Comment


        • #5
          Re: Elektricien

          Ik volg met notex. De mensen gaan je niet serieux nemen.

          Comment


          • #6
            Re: Elektricien

            Oorspronkelijk geplaatst door jellentrieker Bekijk bericht

            Ik denk dat ik niet serieus genomen ga worden.
            Hoe zou dat komen denk je?

            Comment


            • #7
              Re: Elektricien

              Elke business is gebaseerd op vertrouwen.
              Zonder vertrouwen geen klanten.

              Zoek een naam die makkelijk te onthouden is buiten je kring van cafévrienden. (die zuipen toch te veel en hebben geen geld om je veel werk te geven)

              Comment


              • #8
                Re: Elektricien

                Stel jezelf de vraag hoeveel mensen dit correct zullen verstaan en schrijven als je dit mondeling zou meegeven.
                Ik vind het alvast eerder een naam voor cafépraat, maar dat is ieders mening.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Elektricien

                  Bovendien is het woord "elektrieker" een Germanisme en daarmee zit je al helemaal fout om als firma ernstig naar buiten te komen. Het juiste woord voor dit beroep is elektricien, zoals je correct schreef in de titel van het topic.
                  Als je absoluut je eigen naam in de firmanaam wil steken, zoek dan iets in de aard van JELEC of zo.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Elektricien

                    Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                    Bovendien is het woord "elektrieker" een Germanisme en daarmee zit je al helemaal fout om als firma ernstig naar buiten te komen. Het juiste woord voor dit beroep is elektricien, zoals je correct schreef in de titel van het topic.
                    Als je absoluut je eigen naam in de firmanaam wil steken, zoek dan iets in de aard van JELEC of zo.
                    JELEC is dan weer te verwarren met de elektriciteitsfirma WELEC

                    Comment


                    • #11
                      Re: Elektricien

                      niet veel reactie meer van de topicstarter zo te zien

                      Comment


                      • #12
                        Re: Elektricien

                        Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
                        niet veel reactie meer van de topicstarter zo te zien
                        Of het was niet zo'n "Fellentriek" en hij zit met een kortsluiting of het is ondertussen misschien al Jellefailliet geworden.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Elektricien

                          Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
                          niet veel reactie meer van de topicstarter zo te zien
                          Als iemand met zo'n vraag binnenkomt op een fotoforum kan het ook een Trollentrieker zijn.
                          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                          Comment

                          Working...
                          X