Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elektricien

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Elektricien

    Hallo

    Ik ben sinds een goed half jaar zelfstandig elektricien in bijberoep. Ik zit nu met een vraag...
    Momenteel is de naam van mijn bedrijf mijn persoonlijke naam. Maar al mijn vrienden en kennissen noemen mij "Jellentrieker".
    Aangezien ik Jelle heet en elektricien ben. Nu is mijn vraag aan jullie is dit een fatsoenlijke naam? Zij zeggen dat dit een naam is die
    blijft hangen maar ik denk dat ik niet serieus genomen ga worden.
    Graag jullie mening hier over!!
    Alvast bedankt!

    Greets Jelle

  • #2
    Re: Elektricien

    Als je naam "Ellen" zou zijn dan zou ik het geen probleem vinden.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Elektricien

      Leuke binnenkomer op een fotoforum...

      Ik vind het een rare naam...

      Jan

      Comment


      • #4
        Re: Elektricien

        En daarvoor heb je je speciaal geregistreerd op een fotografieforum ? Ik dacht dat het pas over 3 dagen 1 april is.
        Jellentrieker wordt onfatsoenlijk vervormd tot Bellentrieker, Bellentrekker tot uiteindelijk L*llentrekker.

        Met een firma die Jellentrieker noemt, gaat niemand je au serieux nemen.

        Comment


        • #5
          Re: Elektricien

          Ik volg met notex. De mensen gaan je niet serieux nemen.

          Comment


          • #6
            Re: Elektricien

            Oorspronkelijk geplaatst door jellentrieker Bekijk bericht

            Ik denk dat ik niet serieus genomen ga worden.
            Hoe zou dat komen denk je?

            Comment


            • #7
              Re: Elektricien

              Elke business is gebaseerd op vertrouwen.
              Zonder vertrouwen geen klanten.