Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste fotografie website : wie kent iets van Wordpress / XML ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste fotografie website : wie kent iets van Wordpress / XML ?

    Ik ben bezig met mijn eerste fotografiewebsite, daar ik niets van programmeren ken een wordpress template waarbij er bij het klikken op 'portfolio' een flash gallery zou moeten starten.
    Volgens een kennis moet de directory met de flash inhoud in de map /public_html

    Als ik op het menu klik hoor ik de muziek van de site, maar de flash gallery start niet.
    Volgens hem zou het een probleem van links zijn in de config.xml file van die flash site.

    Hieronder heb ik de inhoud van die config.xml geplakt, volgens hem moet ik de paths zo aanpassen :
    Vb <background_image_path>content/home_slideshow_images/4.jpg</background_image_path> in
    <background_image_path>www.domeinnaam.be/FWD/content/home_slideshow_images/4.jpg</background_image_path>
    (dus niet www.domeinnaam.be/public_html/FWD .... )

    Ik heb alle links aangepast en het werkt nog steeds niet
    In een gallery mapje staat nog een config.xml bestand, heb daar ook deze links zo aangepast, maar het werkt aan geen kanten.

    Als ik op m'n bureaublad in de flash directory op de index.xml klik werkt de flash site perfect...
    Wat zou ik moeten aanpassen dan in de config.xml bestanden ?

  • #2
    Re: Eerste fotografie website : wie kent iets van Wordpress / XML ?

    Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
    Als ik op het menu klik hoor ik de muziek van de site,
    Oh nee... een site met geluid/muziek. Zo jaag je het gros van je bezoekers weg.

    Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
    Vb <background_image_path>content/home_slideshow_images/4.jpg</background_image_path> in
    <background_image_path>www.domeinnaam.be/FWD/content/home_slideshow_images/4.jpg</background_image_path>
    (dus niet www.domeinnaam.be/public_html/FWD .... )
    Je kan nooit een path hebben met public_html er in.
    Normaal gebruik je www.domein.be/path onder public_html/filenaam.ext
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment

    Working...
    X