Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een lichte ergernis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een lichte ergernis

    Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:25.
    staat onderaan de bladzijde op dit forum.
    Dus krijg ik bij de berichten niet meer het juiste uur te zien.
    Als ik de persoonlijke instellingen verander naar het correcte uur, is die verandering weer ongedaan gemaakt nadat ik uitlog en opnieuw inlog.
    Werk aan de winkel voor de webmeesters?

  • #2
    Re: Een lichte ergernis

    Of niet meer uitloggen...
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #3
      Re: Een lichte ergernis

      Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Een lichte ergernis

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56.
        log eens uit (en refreshen). dan wordt het GMT+2
        Bij mij toch.
        En alle tijden bij de berichten veranderen dan automatisch naar de niet correcte tijd.
        Last edited by Control-Z; 12 november 2011, 04:16.

        Comment


        • #5
          Re: Een lichte ergernis

          Bij mij staat de tijd steeds correct:

          Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52.
          Dit lijkt mij voor U een vervelend probleem en voor de admins nog vervelender als het slechts zou gaan om een paar mensen want dan lijkt het mij dat de code wel goed werkt in de meeste/sommige gevallen en in andere gevallen niet.

          Comment


          • #6
            Re: Een lichte ergernis

            hier ook OK.
            het is nu 7.18 en dat geeft BD ook aan.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Een lichte ergernis

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              hier ook OK.
              het is nu 7.18 en dat geeft BD ook aan.
              grt,bouk.
              Blijkbaar niet je bericht is een uur later gepost voor die niet ingelogd zijn
              Werkt wel juist al men ingelogd is

              Kijk maar
              Never resist temptation or it could go away...
              Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

              Comment


              • #8
                Re: Een lichte ergernis

                Dan zal warschijnlijk de tijd op de server niet juist staan, of de tijd staat wel juist maar de server staat op een locatie in een andere tijdzone.
                Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

                Comment


                • #9
                  Re: Een lichte ergernis

                  Bij mij staat er

                  Alle tijden zijn GMT. Het is nu 08:45
                  en dat klopt ook met het uur van mijn PCs.
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

                  Comment


                  • #10
                    Re: Een lichte ergernis

                    Kijk eens onder je profielgegevens van dit forum : onder opties.
                    Daar heb je oa. je tijdsinstellingen : dat moet dus op GMT +1 staan, en dan krijg je de juiste tijd...

                    En als ik dat hier aanpas, dan blijft het wel verkeerd staan na inloggen . Misschien eens je cookies verwijderen ?
                    Groeten,

                    Polleke

                    Comment


                    • #11
                      Re: Een lichte ergernis

                      Jouw gebruikersinstellingen/Instellingen & Opties/Opties wijzigen


                      en inderdaad indien nodig de cookies verwijderen, of de cache cleanen.


                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Een lichte ergernis

                        iedereen bedankt voor de reacties.
                        maar het probleem blijft.
                        Mijn gebruikersinstellingen staan zoals op de screenshot van LesC. (GMT +1 en automatische zomertijdcorrectie)
                        Heb net mn cookies en cache geledigd.
                        Als ik uitgelogd op het forum ben, wordt het weer GMT +2
                        Ik begrijp niet waar de bug kan zitten.
                        Ik zal er maar leren mee leven.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Een lichte ergernis

                          Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                          ...
                          Als ik uitgelogd op het forum ben, wordt het weer GMT +2
                          ...
                          Het sleutelwoord is uitgelogd. Net even zelf uitgelogd, en onmiddellijk krijg je GMT+2. Maar log je opnieuw in, verandert het naar GMT+1, omdat je dat in je persoonlijke settings zo hebt aangegeven.
                          Ik zou hier graag ook eens de input van iemand als Sultana zien, die de halve wereld afreist. Pas jij je klok aan wanneer je "op verplaatsing speelt"?
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Een lichte ergernis

                            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                            Het sleutelwoord is uitgelogd. Net even zelf uitgelogd, en onmiddellijk krijg je GMT+2. Maar log je opnieuw in, verandert het naar GMT+1, omdat je dat in je persoonlijke settings zo hebt aangegeven.
                            OK ik denk dat ik het begrijp.
                            Het systeem staat op GMT +2. Maar de persoonlijke settings overrulen dat, wanneer je ingelogd bent.
                            Maar waarom zet men dan niet standaard het systeem op GMT +1.
                            Want in die tijdzone zitten toch de meeste bezoekers van het forum?

                            Comment


                            • #15
                              Re: Een lichte ergernis

                              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                              Het sleutelwoord is uitgelogd. Net even zelf uitgelogd, en onmiddellijk krijg je GMT+2. Maar log je opnieuw in, verandert het naar GMT+1, omdat je dat in je persoonlijke settings zo hebt aangegeven.
                              Ik zou hier graag ook eens de input van iemand als Sultana zien, die de halve wereld afreist. Pas jij je klok aan wanneer je "op verplaatsing speelt"?
                              Riep iemand?
                              Voor mij is die hele tijd een non-issue. Ik lees de berichten, soms de datum wanneer deze gepost zijn en daarmee klaar. Waar ik ook ben ter wereld blijven al mijn toestellen op Belgische tijd staan (laptop, camera, gsm, ...). Deze melding was me trouwens nog niet opgevallen .

                              Comment

                              Working...
                              X