Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een leven zonder internet?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • een leven zonder internet?

    Ik weet het niet meer maar ik draag elke maand bijna 42 euro af voor mijn telenet!!
    42 euro voor iemand die er alleen gebruik van maakt (in tegenstelling met huishoudens met kinderen waar meer mensen er plezier van hebben, kan ik nog aanemen)
    Zodus 42 euro voor wat surfen, downloaden doe ik nauwelijks toch geen films of muziek, soms verbruik ik maar 2 gigs per maand! (en ik krijg er 10!!)
    Nu kun je zeggen: schakel over naar het goedkope tarief!
    Nou ik kan dat niet goedkoop noemen 29 euro!! voor ene halve gig.aan een tragere snelheid!! Bedriegerij!!!

    neen ik weet het niet meer, ik ben van plan het op te zeggen en ik kijk wel als het ook zonder gaat.
    Misschien wat vaker naar de bibliotheek gaan waar ik wekelijks een paar uren gratis kan surfen, kan ik wel geen progjes downloaden! maar wat halen we niet allemaal voor troep af van dat internet als je het mij vraagt!
    een leven zonder internet kan het nog??
    Groeten Sensor

  • #2
    Re: een leven zonder internet?

    't internet is voor mij soms een reuzebib

    als je iets wilt weten, effe Googlen en tataa

    ge vindt echt bijna alles via internet


    'k weet ni hoe je anders nog aan die info kunt geraken
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      Re: een leven zonder internet?

      Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
      Ik weet het niet meer maar ik draag elke maand bijna 42 euro af voor mijn telenet!!
      42 euro voor iemand die er alleen gebruik van maakt (in tegenstelling met huishoudens met kinderen waar meer mensen er plezier van hebben, kan ik nog aanemen)
      Zodus 42 euro voor wat surfen, downloaden doe ik nauwelijks toch geen films of muziek, soms verbruik ik maar 2 gigs per maand! (en ik krijg er 10!!)
      Nu kun je zeggen: schakel over naar het goedkope tarief!
      Nou ik kan dat niet goedkoop noemen 29 euro!! voor ene halve gig.aan een tragere snelheid!! Bedriegerij!!!

      neen ik weet het niet meer, ik ben van plan het op te zeggen en ik kijk wel als het ook zonder gaat.
      Misschien wat vaker naar de bibliotheek gaan waar ik wekelijks een paar uren gratis kan surfen, kan ik wel geen progjes downloaden! maar wat halen we niet allemaal voor troep af van dat internet als je het mij vraagt!
      een leven zonder internet kan het nog??
      Luxe kost geld e
      Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
      http://www.racenews.be

      Comment


      • #4
        Re: een leven zonder internet?

        Hoeveel is 42€?
        Ja, er zijn zoveel dingen die een mens heeft maar dat niet echt nodig zijn ... maar kan men nog zonder?

        Heeft men een TV nodig? Of een Microgolf, een GSM, een dure wagen, een grote villa, ... noem maar op.

        Alles is relatief en vroeger bestond het allemaal niet en in bepaalde landen nog steeds niet.

        Maar is 42 Euro voor internet overdreven veel geld? Het is veel voor wat het is maar zou men echt zonder kunnen en alles goedkoper doen?

        Geen internet betekent naar de bank lopen voor een overschrijving, alles per Post versturen, documentatie en inlichtingen telefonisch aanvragen, voor alle aankopen naar de winkel i.p.v. online, geen prijsvergelijkingen kunnen maken zonder een ganse dag rond te bollen, info dat je kan vinden zonder een duur magazine te kopen, ...

        Als je dit alles bijeen telt, dan gaat het uiteindelijke resultaat u veel meer kosten dan die 42€
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: een leven zonder internet?

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Hoeveel is 42€?
          Ja, er zijn zoveel dingen die een mens heeft maar dat niet echt nodig zijn ... maar kan men nog zonder?

          Heeft men een TV nodig? Of een Microgolf, een GSM, een dure wagen, een grote villa, ... noem maar op.

          Alles is relatief en vroeger bestond het allemaal niet en in bepaalde landen nog steeds niet.

          Maar is 42 Euro voor internet overdreven veel geld? Het is veel voor wat het is maar zou men echt zonder kunnen en alles goedkoper doen?

          Geen internet betekent naar de bank lopen voor een overschrijving, alles per Post versturen, documentatie en inlichtingen telefonisch aanvragen, voor alle aankopen naar de winkel i.p.v. online, geen prijsvergelijkingen kunnen maken zonder een ganse dag rond te bollen, info dat je kan vinden zonder een duur magazine te kopen, ...

          Als je dit alles bijeen telt, dan gaat het uiteindelijke resultaat u veel meer kosten dan die 42€
          Ik weet het nog als de dag van gisteren...:
          met een schijfke naar de computerwinkel om daar één driver gaan te halen.
          En er was destijds maar één winkel van dat soort in Hasselt.
          Soms daaaagen wachten om iets vast te krijgen.

          Toen verschenen de BBS-en...lang geleden he.
          En dat was analoog inbellen....ik ken nog een paar van mijn telefoonrekenigen.

          Internet nu is een zegen
          Ik koop geen kranten meer > spaar dus ook een berg papier uit hier.
          Betalingen uitvoeren via de online-banking.
          De laatste nieuwe dingen voor bijv. jouw pc-config., kan je zo halen
          via het internet.
          Mailen is een droom...
          Enz. Enz.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: een leven zonder internet?

            Ik betaal 27,5€ en mag 20Gig per maand downloaden ! En ik download met snelheden tot over de 400Kb per sec ( +- een halve mega dus )

            Groeten

            Erwin
            Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
            http://album.zoom.nl/user/lindberg/

            Comment


            • #7
              Re: een leven zonder internet?

              beroepshalve of voor studerende kinderen is internet onontbeerlijk,en dan kan men spreken van ja het rendeert! ik weet het het is een venster op de wereld (en soms staat dat venster te vaak of te veel open!))
              In mijn geval als allestaande met een klein loon die overigens graag eens surft of informatie opvraagt is 42 euro (of 29 euro) veel geld.

              Homebanking heb ik op de drie jaar dat ik nu internet heb nooit gedaan, zie niet in waarom, ga geregeld geld afhalen op de bank (het komt niet uit mijn pc gerold ) dan doen we de betalingen of verrichtingen gelijk mee aan, zo krijg je nog een babbel er bij.

              Chatten is niet aan mij besteed, en zoal ik al zei, kan ik als lid van de bibliotheek gratis surfen of de nodige informatie opvragen.

              Hebben we het allemaal wel zo nodig??? ik heb dus geen plasma tv of dure mercedes of gsm met foto of filmfunctie. Al dat gezoek en verdwaal op dat internet, virussen, onnodige downloads.
              Ach ik probeer het gewoon eens zonder, heb ik echt iets nodig een update of een progje, gelukkig heb ik daar vrienden voor, ik sta ook altijd voor iedereen klaar.
              42 euro is voor sommige mensen veel geld geloof me maar, was dat niet zo dan zouden erveel meer mensen in Belgie op het net zitten! en dat is niet zo
              Groeten Sensor

              Comment


              • #8
                Re: een leven zonder internet?

                Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
                Ik weet het niet meer maar ik draag elke maand bijna 42 euro af voor mijn telenet!! ... neen ik weet het niet meer, ik ben van plan het op te zeggen en ik kijk wel als het ook zonder gaat...
                Dus dan ook geen BD meer hé .

                Comment


                • #9
                  Re: een leven zonder internet?

                  Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
                  beroepshalve of voor studerende kinderen is internet onontbeerlijk,en dan kan men spreken van ja het rendeert! ik weet het het is een venster op de wereld (en soms staat dat venster te vaak of te veel open!))
                  In mijn geval als allestaande met een klein loon die overigens graag eens surft of informatie opvraagt is 42 euro (of 29 euro) veel geld.

                  Homebanking heb ik op de drie jaar dat ik nu internet heb nooit gedaan, zie niet in waarom, ga geregeld geld afhalen op de bank (het komt niet uit mijn pc gerold ) dan doen we de betalingen of verrichtingen gelijk mee aan, zo krijg je nog een babbel er bij.

                  Chatten is niet aan mij besteed, en zoal ik al zei, kan ik als lid van de bibliotheek gratis surfen of de nodige informatie opvragen.

                  Hebben we het allemaal wel zo nodig??? ik heb dus geen plasma tv of dure mercedes of gsm met foto of filmfunctie. Al dat gezoek en verdwaal op dat internet, virussen, onnodige downloads.
                  Ach ik probeer het gewoon eens zonder, heb ik echt iets nodig een update of een progje, gelukkig heb ik daar vrienden voor, ik sta ook altijd voor iedereen klaar.
                  42 euro is voor sommige mensen veel geld geloof me maar, was dat niet zo dan zouden erveel meer mensen in Belgie op het net zitten! en dat is niet zo
                  ... en hoe was dat weer met "Internet voor Iedereen"..?
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: een leven zonder internet?

                    Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
                    beroepshalve of voor studerende kinderen is internet onontbeerlijk,en dan kan men spreken van ja het rendeert! ik weet het het is een venster op de wereld (en soms staat dat venster te vaak of te veel open!))
                    In mijn geval als allestaande met een klein loon die overigens graag eens surft of informatie opvraagt is 42 euro (of 29 euro) veel geld.

                    Homebanking heb ik op de drie jaar dat ik nu internet heb nooit gedaan, zie niet in waarom, ga geregeld geld afhalen op de bank (het komt niet uit mijn pc gerold ) dan doen we de betalingen of verrichtingen gelijk mee aan, zo krijg je nog een babbel er bij.

                    Chatten is niet aan mij besteed, en zoal ik al zei, kan ik als lid van de bibliotheek gratis surfen of de nodige informatie opvragen.

                    Hebben we het allemaal wel zo nodig??? ik heb dus geen plasma tv of dure mercedes of gsm met foto of filmfunctie. Al dat gezoek en verdwaal op dat internet, virussen, onnodige downloads.
                    Ach ik probeer het gewoon eens zonder, heb ik echt iets nodig een update of een progje, gelukkig heb ik daar vrienden voor, ik sta ook altijd voor iedereen klaar.
                    42 euro is voor sommige mensen veel geld geloof me maar, was dat niet zo dan zouden erveel meer mensen in Belgie op het net zitten! en dat is niet zo
                    Je zou nu snel naar de bank kunnen lopen en homebanking opzeggen ...zal je ook wat uitsparen als je het ook al niet gebruikt.Wat een nonsens ,waarom heb je ooit een internet aansluiting genomen
                    Ik zelf zou niet zonder kunnen ,homebanking, BD missen, niet meer kunnen telefoneren met mijn familie in de states, af en toe een chat doen,en nog zoveel ander dingen voor mijn 42euro
                    Last edited by Fabbe; 8 april 2007, 07:14.

                    Comment


                    • #11
                      Re: een leven zonder internet?

                      moest ik van jou zijn zou ik overschakelen naar een andere provider.
                      foto als spiegel of als venster?

                      Comment


                      • #12
                        Re: een leven zonder internet?

                        We kunnen zeker zonder internet, en zonder computer, en zonder fototoestel, zonder auto, zonder TV,...
                        Vraag is : willen we dat nog wel ? Ik niet.
                        Ik betaal 40 € per maand, internet en telefoon tesamen, met onbeperkt bellen
                        nationaal, downoad aan 6mbp/s, en een volume dat veel te groot is voor wat ik het gebruik.
                        Da's 1,33 € per dag. Veel ? dat is relatief natuurlijk.
                        fotosite

                        Comment


                        • #13
                          Re: een leven zonder internet?

                          Ik ben voorlopig ook nog bij Telenet maar ik verhuis over enkele maanden en ga dan overschakelen op ADSL van Dommel. Voor 33 EUR kan je 50GB downloaden tegen een snelheid van 4 mbps. Op uploaden staat geen limiet, wat erg handig is als je veel foto's upload bijvoorbeeld.
                          Je krijgt voor die prijs ook 100 MB aan webruimte ter beschikking.
                          Voor mij interessanter want de kabel komt er bij ook niet meer in. Ik schakel over op een schoteltje.
                          Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

                          Bezoek mijn foto's online

                          Comment


                          • #14
                            Re: een leven zonder internet?

                            Hey,

                            Ik denk wal dat ik nog zonder zou kunnen, maar het zou een serieuze aanpassing zijn.
                            Ik zit buiten dit forum ook nog op andere. Ze zijn voor mij een bron van ontspanning, informatie en vaak ook van vriendschap.

                            Ook voor het werk kan ik hier veel info vinden. We hebben van het werk uit soms meetings via Skype. Ah ja, we zijn allemaal extern aan de slag, bij de klant. Elkaar ontmoeten is dan iets moeilijker. Via skype, webmail, forum, ... houden we onze eigen firma ook aan de draai

                            Als ik aan het werk ben (12 u per dag van huis), dan onderhoud ik soms ook contact met het thuisfront via mail. Is dit erg? Wel, dat is voor mij niet zo Maar daar gaat het ook niet over.

                            Ook voor aankopen gebruik ik internet vaak. Mijn camera, online gekocht, speelgoed voor de kinderen, vaak online reserveringen. Tweedehandssites, raadpleeg ik ook regelmatig, en ik verkoop er ook op ...

                            Ik wil met andere woorden absoluut niet zonder!

                            Greetz,
                            peeke
                            ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

                            Comment


                            • #15
                              Re: een leven zonder internet?

                              gewoon per uur berekenen, valt het mee toch.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X