Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DX.com

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • DX.com

    Hallo allemaal

    Dit is mijn eerste bericht hier op Belgium Digital, ik ben hier nieuw.

    Heeft er iemand recente ervaring met aankopen bij DX.com.

    Ik heb hier heel wat leuke hebbedingetjes gezien voor relatief weinig geld.
    Ik verwacht dat alles wel een eindje onderweg zal zijn, maar is dit een betrouwbare site om iets te kopen?

    Groetjes Manuel

  • #2
    Re: DX.com

    Een vriend van ons heeft daar al veel besteld.
    Led-lamp/trigger/slave flitser/ enz...
    Altijd ongeveer 3 weken onderweg maar voor de rest zeer tevreden.
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

    Comment


    • #3
      Re: DX.com

      Ik heb er al heel wat spulletjes besteld, en die zijn altijd aangekomen.
      Het is een betrouwbare website.

      Zoals bij elke online aankoop buiten de Europese Unie moet je er op letten dat het mogelijk is dat je invoerrechten moet betalen.
      Alle informatie daarover kan je hier vinden:


      Als je meerdere items bestelt waarvan de waarde per stuk onder de 22 euro zit, dan kan je er telkens een aparte bestelling van maken zodat de totaalwaarde per pakket onder de 22 euro blijft.
      Maar als het duurdere spullen zijn, dan moet je wat geluk hebben dat ze door de controle geraken (dat lukt dus niet altijd)...
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: DX.com

        Bedankt voor de reacties, en in het bijzonder de extra info .i.v.m de invoer en btw zaken.

        Comment


        • #5
          Re: DX.com

          Ja is betrouwbaar, maar de laatste tijd duurde het voor mij gemiddeld een maand eer de pakjes er kwamen..
          Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

          Comment


          • #6
            Re: DX.com

            Oorspronkelijk geplaatst door flipperkast Bekijk bericht
            Ja is betrouwbaar, maar de laatste tijd duurde het voor mij gemiddeld een maand eer de pakjes er kwamen..
            Als je geen verzendkosten moet betalen, dan krijgen de pakjes ook geen voorkeursbehandeling bij de Chinese post (pakjes waar de post meer aan verdient worden waarschijnlijk sneller verwerkt).
            Je moet niets vanuit China laten komen als het dringend is.
            En als je wat pech hebt dan kan het nog veel langer duren (als je moet bijbetalen bijvoorbeeld, of als de Belgische post je pakje per ongeluk terug stuurt, dat heb ik ook al meegemaakt...).
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7
              Re: DX.com

              Zeker voor kerstmis en nieuwjaar en rond chinees nieuwjaar kan het al eens een weekje of twee langer duren is mijn ervaring.

              Comment


              • #8
                Re: DX.com

                Hi
                Ik heb net een slechte ervaring gehad met DX.com. Het pakje is nooit aangekomen. Als je er dan een klacht over maakt zeggen ze dat je moet wachten. Na enkele weken vraag je je geld terug. Vanaf dan reageren ze niet meer op jou.
                Dus geld kwijt en geen pakje ontvangen.
                Dit heb ik nog niet voorgehad bij Gearbest en BangGood.
                Dus ik weet het niet. Zorg in ieder geval dat het niet te duur is wat je koopt.
                Groetjes

                Jan Kennes

                Comment

                Working...
                X