Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dropbox

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dropbox

    beste BD'ers ,
    doordat mijn dropbox teveel geheugen inneemt op mijn PC heb ik mijn dropbox folder verplaatst via de de officiële weg ,nl het menu van dropbox (verplaatsen ) ,dit naar externe schijf ,dat is goed gelukt en hij synchroniseert ook ,maar nu heb ik 2 dropboxfolders staan ,hij laat nl de folder in windows ook staan ,ik vind aan geen kanten hoe ik die moet verwijderen .iemand die mij kan helpen aub ?

  • #2
    Re: Dropbox

    niemand met een oplossing ?

    Comment


    • #3
      Re: Dropbox

      Ik denk eerder dat je Dropbox op je c schijf eerst moet verwijderen en dan opnieuw de app moet installeren op de externe schijf als dit mogelijk is. Is Dropbox eigenlijk
      wel te gebruiken op een externe schijf zonder dat deze op een c schijf staat.

      Bij het zoeken op de site van Dropbox kwam ik dit tegen https://www.dropboxforum.com/t5/Mana...on/td-p/242644 mogelijk dat dit je iets verder kan helpen.

      Comment


      • #4
        Re: Dropbox

        Wat bedoel je met de folder in Windows?
        Bedoel je de snelkoppeling naar je dropboxfolder ? die zou normaal naar de nieuwe locatie moeten verwijzen (kan je verifiëren via rechtermuisknop -> eigenschappen).

        Of bedoel je de folder op je C schijf ? wanneer je dropboxfolder is verplaatst en gesynchroniseerd mag je de vorige verwijderen vermoed ik.
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: Dropbox

          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          beste BD'ers ,
          doordat mijn dropbox teveel geheugen inneemt op mijn PC heb ik mijn dropbox folder verplaatst via de de officiële weg ,nl het menu van dropbox (verplaatsen ) ,dit naar externe schijf ,dat is goed gelukt en hij synchroniseert ook ,maar nu heb ik 2 dropboxfolders staan ,hij laat nl de folder in windows ook staan ,ik vind aan geen kanten hoe ik die moet verwijderen .iemand die mij kan helpen aub ?
          Geen goed idee: https://www.dropbox.com/nl_NL/help/d...dropbox-folder

          Comment


          • #6
            Re: Dropbox

            Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
            Wat bedoel je met de folder in Windows?
            Bedoel je de snelkoppeling naar je dropboxfolder ? die zou normaal naar de nieuwe locatie moeten verwijzen (kan je verifiëren via rechtermuisknop -> eigenschappen).

            Of bedoel je de folder op je C schijf ? wanneer je dropboxfolder is verplaatst en gesynchroniseerd mag je de vorige verwijderen vermoed ik.
            juist dat laatst heb je geen mogelijkheid althans ik vind het niet

            Comment


            • #7
              Re: Dropbox

              Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
              Ik denk eerder dat je Dropbox op je c schijf eerst moet verwijderen en dan opnieuw de app moet installeren op de externe schijf als dit mogelijk is. Is Dropbox eigenlijk
              wel te gebruiken op een externe schijf zonder dat deze op een c schijf staat.

              Bij het zoeken op de site van Dropbox kwam ik dit tegen https://www.dropboxforum.com/t5/Mana...on/td-p/242644 mogelijk dat dit je iets verder kan helpen.
              daar zit iets in ,ik zal dat eens uitzoeken ,maar nu eerst 2 weekjes hospitaal , alvast dank !

              Comment

              Working...
              X