Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 29

Standaard D3 durability testing

Cry or laugh, the world is an odd place..

some crazy kid

There's an old saying in the UK
    'A fool and his money are easy parted'

Standaard Re: D3 durability testing

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
    Cry or laugh, the world is an odd place..

some crazy kid

There's an old saying in the UK
    'A fool and his money are easy parted'
    Inderdaad Hoe krijg ik het meeste aandacht op een zo kort mogelijke tijd

MVG,

Ook geld teveel zeker die kerel?

Amai, die kerel is goed zot !

Hij kan em ook net zo goed aan mij geven

Ronduit belachelijk
    Wat niet weet, wat niet deert.

belachelijk of niet , maar ik ben der veel geruster in geworden

toen ik hem uit de doos haalde zocht ik onmiddelijk naar de lcd protector

dan wat gaan zoeken , gelezen dat het scherm krasvrij is ,
    en dan uiteindeijk zijn kras test gezien
    en idd
    het scherm is 800% procent krasvrij
    zelf na het krassen met een sleutel erop

@ trebs don't know if it's a real one he drops from quite some height , but it felt like watching a arm ripped of a human body when I heard the body smashing to the ground
    Laatst gewijzigd door kemizz; 12 maart 2008 om 23:25

Na het lezen van dit topic probeert hij van zijn Nikon af te geraken.

Maar blijkbaar is dat moeilijker dan gedacht
    Canon 450D

mijn 1DmkII kan anders ook wel wat aan hoor
    http://www.youtube.com/watch?v=9mGfPXLUDhI
    Mijn foto's : flickr
    5DmkII en wat glas

Een grote camara 20cm boven een mixer houden. Wauw
    Die kerel doet hier toch niks specials of gevaarlijk of zie ik iets niet goed
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.rudyverrijt.be

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
    Je moet de filmpjes "drop test" en "overload test" eens bekijken, die zijn iets echter. Die jongen heeft waarschijnlijk te veel geld en een tekort aan aandacht?
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
    Holding it over a mixer was a result of my question to him....

Will it blend!

Clearly, he needs a bigger mixer!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
    Holding it over a mixer was a result of my question to him....

Will it blend!

Clearly, he needs a bigger mixer!
    GO dare him trebs

tell him to use a concrete mixer

or will it survive a BELGIAN BEER tour and give him my address

bet you it will be 'lost in action'

1 thing is sure, he's an ar**. hope this cam is real and gets destroyed soon and that daddy doesn't buy him a second one.

there are some issues with the movies, like not testing after he dropped it. but better is not to give too much attention.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
    Je moet de filmpjes "drop test" en "overload test" eens bekijken, die zijn iets echter. Die jongen heeft waarschijnlijk te veel geld en een tekort aan aandacht?
    Wa nen onozelaar is dat
    Mischien denkt hij hiermee een prijs te winnen bij Nikon
    Nikon D800/ AF-S Nikkor 24mm f1.4 G/ AF-S Nikkor 35mm f1.4 G/ AF-S Nikkor 50mm f1.4 G/ AF-S Nikkor 85mm f1.4 G/ Nikon SB-700

Na die drop test, zie ik geen D3 meer hoor....
    Nikon D200 | 8/3,5 | 35/2.0 | 50/1,8 | 90/2,8 | 28-75/2,8 | 18-270 | 100-300/4 | 1,4 tc | SB600

Op DPReview krijgt hij er deftig van langs en terecht. Daar schrijven ze o.a. dat er nog steeds heel veel pro's bv. aan het wachten zijn op hun toestel en dat deze kerel dan zulke zaken uithaalt. Waarschijnlijk op een verkeerde manier ter wereld gekomen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door James Joyce Bekijk bericht
    Op DPReview krijgt hij er deftig van langs en terecht. Daar schrijven ze o.a. dat er nog steeds heel veel pro's bv. aan het wachten zijn op hun toestel en dat deze kerel dan zulke zaken uithaalt. Waarschijnlijk op een verkeerde manier ter wereld gekomen
    Zotten vind je overal. Zo zijn er de mannekes die een paar nachten voor een winkel overnachten om bv een van de eerste Playstation 3 te bemachtigen, en die dan doodleuk, voor de winkel, terwijl er nog een enorme rij wachtenden staat, een voorhamer bovenhalen en het ding stukslaan.
    Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

Die jongen kan blijkbaar maar twee soorten geluid voortbrengen, een bonobo is daartegen intellectueler aangelegd. Bepaalde tests kan ik nog aannemen, maar dat ie daarvoor zijn iphone in de vernieling moet krassen/vallen gaat toch wel ver.
    Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
    Website : http://runaque.deviantart.com/

Niet dat ik spelbreker wil zijn, maar zelfs na verschillende keren het filmpke 'drop down' bekeken te hebben, en het afgespeeld te hebben aan vertraagde snelheid, wijst niks er op dat het om een D3 gaat... Je kan nauwelijks zien dat het effectief om een camera gaat, laat staan de D3.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
    Niet dat ik spelbreker wil zijn, maar zelfs na verschillende keren het filmpke 'drop down' bekeken te hebben, en het afgespeeld te hebben aan vertraagde snelheid, wijst niks er op dat het om een D3 gaat... Je kan nauwelijks zien dat het effectief om een camera gaat, laat staan de D3.
    Dat was me ook opgevallen. Ik kan helemaal niet zien dat het een D3 was, en er is zeker geen bewijs dat hij nog werkt
    Ik denk dat het maar wat aandacht trekkerij is

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joris818 Bekijk bericht
    Dat was me ook opgevallen. Ik kan helemaal niet zien dat het een D3 was, en er is zeker geen bewijs dat hij nog werkt
    Ik denk dat het maar wat aandacht trekkerij is
    Al was het een D3, dan nog kan het een andere camera zijn die de crash gedaan heeft.
    Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
    Website : http://runaque.deviantart.com/

Die jongen kan blijkbaar maar twee soorten geluid voortbrengen, een bonobo is daartegen intellectueler aangelegd. Bepaalde tests kan ik nog aannemen, maar dat ie daarvoor zijn iphone in de vernieling moet krassen/vallen gaat toch wel ver.
    De mens is doof... wie is hier de aap?

Hoewel dit alles neigt naar decadentie, doe je toch met je eigendom wat je wil?
    Kras- en vochtbestendigheid worden hier toch maar duidelijk mee aangetoond, de echtheid van die droptest is twijfelachtig.
    Laatst gewijzigd door Kult; 14 maart 2008 om 13:33

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kult Bekijk bericht
    Die mens is doof... wie is hier de aap?

Hoewel dit alles neigt naar decadentie, doe je toch met je eigendom wat je wil?
    Krasbestendigheid en vochtbestendigheid worden hier toch maar duidelijk mee aangetoond, de echtheid van die droptest is twijfelachtig.
    Idd, laat hem gewoon eens doen wat hij wilt. Het is zijn eigen geld! Dus wie zijn jullie om hier zo over te spreken of spelen we nu al baas over iemand anders zijn materiaal?

Hij doet gewoon wat niemand durft te vragen! I.p.v. schreeuwen en negatief spreken over hem zou je die persoon beter wat respect geven.
    www.cobrapit.be
    Nikon D300s en 90 | 3x Nikon SB-900 | Nikon 17-50 2.8 | Sigma 18.50 2.8

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_cobra666 Bekijk bericht
    Idd, laat hem gewoon eens doen wat hij wilt. Het is zijn eigen geld! Dus wie zijn jullie om hier zo over te spreken of spelen we nu al baas over iemand anders zijn materiaal?

Hij doet gewoon wat niemand durft te vragen! I.p.v. schreeuwen en negatief spreken over hem zou je die persoon beter wat respect geven.
    Heeft hier iemand gezegd dat hij zoiets niet mag doen?

Van mijn part mag die gast z'n D3 met een shotgun beschieten als hij dat wil, maar ik zal het nog steeds debiel en aandachttrekkerij vinden. Ook mijn goed recht, niet?
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Als Thom Hogan zijn D300 in zout water dompelt hoor ik niemand klagen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StijnL Bekijk bericht
    Als Thom Hogan zijn D300 in zout water dompelt hoor ik niemand klagen
    Je bewering klopt niet

Die D300 was van iemand anders die zijn toestel per ongeluk in zeewater heeft laten vallen. Gelukkig was het toestel verzekerd en heeft die persoon nu een nieuwe. Thom Hogan heeft dan aan deze persoon gevraagd deze body op te sturen om 'm uit elkaar te halen om de onderliggende technologie te onderzoeken.

MVG,

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten