Cry or laugh, the world is an odd place..
some crazy kid
There's an old saying in the UK
'A fool and his money are easy parted'
Amai, die kerel is goed zot !
Hij kan em ook net zo goed aan mij geven![]()
Ronduit belachelijk![]()
Wat niet weet, wat niet deert.
belachelijk of niet , maar ik ben der veel geruster in geworden
toen ik hem uit de doos haalde zocht ik onmiddelijk naar de lcd protector
dan wat gaan zoeken , gelezen dat het scherm krasvrij is ,
en dan uiteindeijk zijn kras test gezien
en idd
het scherm is 800% procent krasvrij
zelf na het krassen met een sleutel erop
@ trebs don't know if it's a real one he drops from quite some height , but it felt like watching a arm ripped of a human body when I heard the body smashing to the ground
Laatst gewijzigd door kemizz; 12 maart 2008 om 23:25
Na het lezen van dit topic probeert hij van zijn Nikon af te geraken.
Maar blijkbaar is dat moeilijker dan gedacht![]()
Canon 450D
mijn 1DmkII kan anders ook wel wat aan hoor
http://www.youtube.com/watch?v=9mGfPXLUDhI
Mijn foto's : flickr
5DmkII en wat glas
Een grote camara 20cm boven een mixer houden. Wauw
Die kerel doet hier toch niks specials of gevaarlijk of zie ik iets niet goed![]()
BD0497BE : Nikon body + glas
www.rudyverrijt.be
Holding it over a mixer was a result of my question to him....
Will it blend!
Clearly, he needs a bigger mixer!![]()
GO dare him trebs
tell him to use a concrete mixer
or will it survive a BELGIAN BEER tour and give him my address
bet you it will be 'lost in action'
1 thing is sure, he's an ar**. hope this cam is real and gets destroyed soon and that daddy doesn't buy him a second one.
there are some issues with the movies, like not testing after he dropped it. but better is not to give too much attention.
Na die drop test, zie ik geen D3 meer hoor....
Nikon D200 | 8/3,5 | 35/2.0 | 50/1,8 | 90/2,8 | 28-75/2,8 | 18-270 | 100-300/4 | 1,4 tc | SB600
Op DPReview krijgt hij er deftig van langs en terecht. Daar schrijven ze o.a. dat er nog steeds heel veel pro's bv. aan het wachten zijn op hun toestel en dat deze kerel dan zulke zaken uithaalt. Waarschijnlijk op een verkeerde manier ter wereld gekomen![]()
![]()
Website: http://www.d-eye.be
Zotten vind je overal. Zo zijn er de mannekes die een paar nachten voor een winkel overnachten om bv een van de eerste Playstation 3 te bemachtigen, en die dan doodleuk, voor de winkel, terwijl er nog een enorme rij wachtenden staat, een voorhamer bovenhalen en het ding stukslaan.
Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5
Die jongen kan blijkbaar maar twee soorten geluid voortbrengen, een bonobo is daartegen intellectueler aangelegd. Bepaalde tests kan ik nog aannemen, maar dat ie daarvoor zijn iphone in de vernieling moet krassen/vallen gaat toch wel ver.![]()
Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
Website : http://runaque.deviantart.com/
Niet dat ik spelbreker wil zijn, maar zelfs na verschillende keren het filmpke 'drop down' bekeken te hebben, en het afgespeeld te hebben aan vertraagde snelheid, wijst niks er op dat het om een D3 gaat... Je kan nauwelijks zien dat het effectief om een camera gaat, laat staan de D3.
Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
Website : http://runaque.deviantart.com/
De mens is doof... wie is hier de aap?Die jongen kan blijkbaar maar twee soorten geluid voortbrengen, een bonobo is daartegen intellectueler aangelegd. Bepaalde tests kan ik nog aannemen, maar dat ie daarvoor zijn iphone in de vernieling moet krassen/vallen gaat toch wel ver.
Hoewel dit alles neigt naar decadentie, doe je toch met je eigendom wat je wil?
Kras- en vochtbestendigheid worden hier toch maar duidelijk mee aangetoond, de echtheid van die droptest is twijfelachtig.
Laatst gewijzigd door Kult; 14 maart 2008 om 13:33
Idd, laat hem gewoon eens doen wat hij wilt. Het is zijn eigen geld! Dus wie zijn jullie om hier zo over te spreken of spelen we nu al baas over iemand anders zijn materiaal?
Hij doet gewoon wat niemand durft te vragen! I.p.v. schreeuwen en negatief spreken over hem zou je die persoon beter wat respect geven.
www.cobrapit.be
Nikon D300s en 90 | 3x Nikon SB-900 | Nikon 17-50 2.8 | Sigma 18.50 2.8
Over het algemeen niet snel onder de indruk.
Als Thom Hogan zijn D300 in zout water dompelt hoor ik niemand klagen![]()
Je bewering klopt niet![]()
Die D300 was van iemand anders die zijn toestel per ongeluk in zeewater heeft laten vallen. Gelukkig was het toestel verzekerd en heeft die persoon nu een nieuwe. Thom Hogan heeft dan aan deze persoon gevraagd deze body op te sturen om 'm uit elkaar te halen om de onderliggende technologie te onderzoeken.
MVG,