Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

crocue monsieur van la vache qui rit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • crocue monsieur van la vache qui rit

    Fellow BD'ers, ik ben op zoek naar dergelijke Croque monsieur machine , die zou onlangs ergens te winnen geweest zijn.
    Heb al de meeste zoekertjes sites gebruikt, maar nergens eentje te vinden?
    Iemand tips?
    Alvast bedankt in de naam van mijn zoon
    Last edited by Rudy; 23 november 2008, 07:08.

  • #2
    Re: crocue monsieur van la vache qui rit

    De beste crocue maak je in een pan zie maar hier
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

    Comment


    • #3
      Re: crocue monsieur van la vache qui rit

      Troost u ik ook.

      Maar 'k ben eigenlijk op zoek, naar een broodrooster waar je croque's kunt in maken, aan croque machienes heb je teveel afwas. In westvleteren in de keuken zie je dat staan, van die broodroosters met mandjes, waar je dan je croque in stopt, en dan het mandje in de machiene.

      Dus als iemand een tip heeft voor dergelijk crocque machien, 'k volg deze thread mee
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • #4
        Re: crocue monsieur van la vache qui rit

        Die verkopen ze af en toe bij blokker.
        Ik heb er een die dagelijks gebruikt wordt...MMMMM

        Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
        Troost u ik ook.

        Maar 'k ben eigenlijk op zoek, naar een broodrooster waar je croque's kunt in maken, aan croque machienes heb je teveel afwas. In westvleteren in de keuken zie je dat staan, van die broodroosters met mandjes, waar je dan je croque in stopt, en dan het mandje in de machiene.

        Dus als iemand een tip heeft voor dergelijk crocque machien, 'k volg deze thread mee

        Comment


        • #5
          Re: crocue monsieur van la vache qui rit

          Oorspronkelijk geplaatst door Aned Bekijk bericht
          Die verkopen ze af en toe bij blokker.
          Ik heb er een die dagelijks gebruikt wordt...MMMMM


          Welk merk, en staat daar een bepaald type op, of heeft dat een speciale naam ?
          To make your dreams come true, wake up

          Comment


          • #6
            Re: crocue monsieur van la vache qui rit

            'croque monsieur' van TOMADO (is het merk van blokker denk ik)
            maar ze hebben hem niet altijd...
            Succes!

            Comment


            • #7
              Re: crocue monsieur van la vache qui rit

              Toaster / Croc machine ga je mss wel bij http://www.demeesternv.be/home-nl.php vinden.
              Doet in (nieuw) horeca materiaal, maar heeft een gigantische hangaar vol met (al dan niet gereviseerd) gerief uit falingen.
              Als ik iets nodig heb, ga ik altijd eerst daar kijken (ook porselein, potten, bestek zowel als machines)

              Jo.
              A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
              Nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: crocue monsieur van la vache qui rit

                @JDM
                bedoel je deze van Milan?
                Te vinden in elke horeca groothandel in Europa

                grt
                Johan
                Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                Comment


                • #9
                  Re: crocue monsieur van la vache qui rit

                  Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                  Maar 'k ben eigenlijk op zoek, naar een broodrooster waar je croque's kunt in maken, aan croque machienes heb je teveel afwas.
                  Als ge uw croque juist maakt met een goed ijzer heb je bijna helemaal geen afwas.
                  Als je wel veel afwas hebt dan maakt ge uw croque verkeerd ofwel gebruikt ge een slecht machien dat aankleeft (uitgelopen kaas).
                  Normaal is het een croque bakken, machien iets laten afkoelen en hoogstens eens wat uitwrijven. Als uw machien echt vuil wordt dan zal dat ook met een broodrooster zo zijn.
                  Een croque machien wordt normaal al niet vuil aan de buitenkant en binnenin mag niets aankleven. Bij de meeste kunt ge de ijzers er zelfs uithalen om te reinigen ... kwestie van een paar seconden werk.
                  Een croque machien is wat ons betreft in de keuken een van de toestellen waar je het minst onderhoud aan hebt.

                  Die van La vache qui rit kon je inderdaad winnen door een code dat in de pakjes zat te SMS-en.
                  Kostte u wel 50 cent per bericht, dus een Euro om te proberen (een dat jij stuurde en het antwoord dat je kreeg) maar hier was dit telkens "Sorry, u heeft niet gewonnen".
                  Eigenlijk verkochten ze die dus ... werd betaald door de SMS-jes.
                  Ze zagen er wel tof uit ... of ze iets waard zijn is iets anders.
                  Last edited by VerSeg; 24 november 2008, 01:19.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: crocue monsieur van la vache qui rit

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht
                    @JDM
                    bedoel je deze van Milan?
                    Te vinden in elke horeca groothandel in Europa

                    grt
                    Johan
                    Yeps thnx, dat zocht ik
                    To make your dreams come true, wake up

                    Comment


                    • #11
                      Re: crocue monsieur van la vache qui rit

                      sluit dit topic maar af, ik vroeg naar een machine van la vache qui rit....

                      Comment


                      • #12
                        Re: crocue monsieur van la vache qui rit

                        Rudy
                        Re: crocue monsieur van la vache qui rit
                        sluit dit topic maar af, ik vroeg naar een machine van la vache qui rit....
                        Dat is uit Uw vraag dan toch niet uit te halen

                        Rudy
                        crocue monsieur van la vache qui rit
                        Fellow BD'ers, ik ben op zoek naar dergelijke Croque monsieur machine , die zou onlangs ergens te winnen geweest zijn.
                        Heb al de meeste zoekertjes sites gebruikt, maar nergens eentje te vinden?
                        Iemand tips?
                        Alvast bedankt in de naam van mijn zoon
                        Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                        www.cromagnonman.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: crocue monsieur van la vache qui rit

                          Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk bericht
                          Dat is uit Uw vraag dan toch niet uit te halen
                          Amaai, als de eerste post niet duidelijk genoeg is, weet ik het niet meer??

                          Comment


                          • #14
                            Re: crocue monsieur van la vache qui rit

                            Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                            sluit dit topic maar af, ik vroeg naar een machine van la vache qui rit....
                            Ja hey sorry he zeg, 'k heb uw eerste woord verkeerd geinterpreteerd, 'k had degelijke ipv van dergelijke gelezen.

                            Soit 'k heb nu toch een degelijke gevonden, zonder dat ik er zelf een topic moeten voor starten heb
                            To make your dreams come true, wake up

                            Comment


                            • #15
                              Re: crocue monsieur van la vache qui rit

                              Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht

                              Soit 'k heb nu toch een degelijke gevonden, zonder dat ik er zelf een topic moeten voor starten heb

                              bij blokker kosten ze ongeveer 20 euro....toch wel een verschil met de prijzen vam Milan!!!

                              Comment

                              Working...
                              X