Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crash Windows Live Messenger > Opgelost !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Crash Windows Live Messenger > Opgelost !

    Geen idee wat er aan de hand is.
    De oudere versie 4.7 werkt wel nog.
    Last edited by theokus; 18 januari 2009, 02:12.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Crash Windows Live Messenger

    Hier werkt de laatste versie perfekt Theo.

    Grtz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Crash Windows Live Messenger

      das een redelijke oude versie hoor
      hier draait versie 8.5.1302.1018
      je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
      www.korandoke.be

      Comment


      • #4
        Re: Crash Windows Live Messenger

        Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
        das een redelijke oude versie hoor
        hier draait versie 8.5.1302.1018
        Ik geloof u maar daarmee ben ik niet geholpen

        Heb straks die nieuwe versie geïnstalleerd.
        En dat heeft maar even gewerkt.

        Waarom die nieuwe versie?
        Omdat de vorige ook al crashte....

        Ik heb wel 2 ID's....
        Maar ik weet niet niet hoe ik van ID kan veranderen, misschien dat dat zou kunnen helpen.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Crash Windows Live Messenger

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Ik geloof u maar daarmee ben ik niet geholpen

          Heb straks die nieuwe versie geïnstalleerd.
          En dat heeft maar even gewerkt.

          Waarom die nieuwe versie?
          Omdat de vorige ook al crashte....

          Ik heb wel 2 ID's....
          Maar ik weet niet niet hoe ik van ID kan veranderen, misschien dat dat zou kunnen helpen.
          dat maakt geen verschil welke id je gebruikt
          maar houdt je firewall niks tegen van msn ???
          je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
          www.korandoke.be

          Comment


          • #6
            Re: Crash Windows Live Messenger

            Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
            dat maakt geen verschil welke id je gebruikt
            maar houdt je firewall niks tegen van msn ???
            Ah moet ik nagaan.
            Ik heb daar jaren niet naar gekeken en toen werkte alles....

            Intussen alles er af gesmeten en ik ga her-installeren
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Crash Windows Live Messenger

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Ah moet ik nagaan.
              Ik heb daar jaren niet naar gekeken en toen werkte alles....

              Intussen alles er af gesmeten en ik ga her-installeren
              start gewoon es msn opnieuw eens op
              of heb je iets veranderd of iets geinstalleerd ???
              je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
              www.korandoke.be

              Comment


              • #8
                Re: Crash Windows Live Messenger

                Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
                start gewoon es msn opnieuw eens op
                of heb je iets veranderd of iets geinstalleerd ???
                Alles terug geïnstalleerd>> crash.
                Nada dus.

                crash> krijg dus zo'n typische foutmelding va Windows

                Ik heb Internet Explorer 8 beta verwijderd... en nu werkt Messenger.
                Straffe toebak
                Last edited by theokus; 17 januari 2009, 01:34.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Crash Windows Live Messenger

                  Kan ook aan Microsoft z'n server gelegen hebben... op 11 januari was er een algemeen inlogprobleem dat de 12ste pas verholpen was... Clients die versie 15 van het protocol gebruikten konden toen niet meer inloggen, met oudere clients ging het toen wel.
                  Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                  Comment


                  • #10
                    Re: Crash Windows Live Messenger

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
                    Kan ook aan Microsoft z'n server gelegen hebben... op 11 januari was er een algemeen inlogprobleem dat de 12ste pas verholpen was... Clients die versie 15 van het protocol gebruikten konden toen niet meer inloggen, met oudere clients ging het toen wel.
                    ik denk dat dit zijn probleem niet was trouwens hij had dat gisteren 16/1 dus dat probleem was al verholpen door ms zelf.
                    hij haalde de oplossing zelf "explorer 8 beta" dus een onvolledige versie die geen msn ondersteund enkel online
                    hetgeen ik gelezen heb van de nieuwe win 7 is dat deze onderdelen niet zouden aanwezig zijn in deze versie en moet je deze apart installeren
                    dus win 7 zou een uitgeklede versie zijn van tegenover vista/xp
                    en daar zal hun snelheid winst liggen wat zij beweren maar eens al die dingen apart geinstalleerd zal je even snel of traag werken zoals xp / vista
                    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                    www.korandoke.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Crash Windows Live Messenger

                      Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
                      ik denk dat dit zijn probleem niet was trouwens hij had dat gisteren 16/1 dus dat probleem was al verholpen door ms zelf.
                      hij haalde de oplossing zelf "explorer 8 beta" dus een onvolledige versie die geen msn ondersteund enkel online
                      hetgeen ik gelezen heb van de nieuwe win 7 is dat deze onderdelen niet zouden aanwezig zijn in deze versie en moet je deze apart installeren
                      dus win 7 zou een uitgeklede versie zijn van tegenover vista/xp
                      en daar zal hun snelheid winst liggen wat zij beweren maar eens al die dingen apart geinstalleerd zal je even snel of traag werken zoals xp / vista
                      Voilà.
                      Windows 7 is zoals Vista is....enkel de UAC is wat aangepast maar er blijven "vragen" komen
                      In de Standaard stond een korte review evenals op ZDnet.
                      Het toppunt zou zijn dat Microsoft (weer) onredelijke prijzen gaat vragen...
                      Voor mij is win 7. idd. ook een uitgeklede versie.
                      Ook omdat er geen problemen zijn met drivers zoals dit wel altijd het geval was met nieuwe versies. Dus geen extra kosten voor de hardware-makers.

                      En ik kan er ook niks aan doen dat de gebruikers Vista niet lustten....

                      Het ging echter wel over Messenger en IE 8 beta bij XP Pro.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Crash Windows Live Messenger

                        die dat niet tevreden zijn gaan er altijd zijn en de muggezifters ook, wat moeten ze anders hè
                        ikzelf ben ook begonnen met win 98 en daar waren probs mee
                        daarna win98 sec ed. dat was een verbetering
                        win mill. heb ik niet gebruikt dat was weer slechter
                        dan win 2000 heel tevreden van maar beperkte multimedia is er niet voor gemaakt ook niet.
                        dan kwam xp moord en brand riep iedereen, ikzelf ? heb niks beter gehad werkt perfect
                        tja die dat met oude pc werkten hadden problemen, waren die dat het hard riepen ook
                        oude rand apparatuur dat niet werkte omdat er geen drivers waren en dergelijke dat lag niet aan ms dat lag aan fabrikanten die liever iets nieuw wilden verkopen inplaatst van nieuwe of aangepaste drivers te maken.
                        dan vista prima spul hebben 2 laps hier staan nog geen problemen gezien, ben prima tevreden met vista
                        maar moet wel erbij vertellen dat ik een goede leermeester gehad heb die me de technieken bijgebracht heeft en waar op te letten voor je klikt een dosis gezond verstand is natuurlijk onmisbaar en weten wat je doet
                        volgens mij ligt de grootste fout bij de gebruiker zelf door onkunde of onwetend te zjn in het gebruik van pc's
                        je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                        www.korandoke.be

                        Comment

                        Working...
                        X