Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

christmas is here !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • christmas is here !

    Als ik naar de website van het nieuwsblad ga (http://www.nieuwsblad.be/index.html )


    Krijg ik altijd een windows venstertje met Christmas is here ?

    Foutje ? grapje ?

    Hun website gehackt ?

    Of ik die een virus opgelopen heb ?


    strange ......
    To make your dreams come true, wake up

  • #2
    Re: christmas is here !

    ik krijg da vensterke niet... 'k surf wel met firefox...
    Grtz, Tigra-Boy
    ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

    Comment


    • #3
      Re: christmas is here !

      Hallo,
      Ik heb het zelf getest, maar bij mij geen "Christmas....".
      Misschien toch een virus??
      Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

      Comment


      • #4
        Re: christmas is here !

        Niks te zien hier.

        Ook geen zeepbellen...
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: christmas is here !

          Hint

          Comment


          • #6
            Re: christmas is here !

            Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
            Waarom krijgt een ander dat dan niet




            Werkende onder firefox, draaiende op een windows vista 32


            Eens beneden op mijn mac gaan kijken, of ik daar hetzelfde fenomeen heb
            To make your dreams come true, wake up

            Comment


            • #7
              Re: christmas is here !

              Ok, hier beneden op de mac, heb ik het fenomeen niet ..... toch maar eens een virus scanner gaan downloaden op vista (avg eens proberen na slechte ervaringen met kaspersky onder vista )
              To make your dreams come true, wake up

              Comment


              • #8
                Re: christmas is here !

                Staan deze twee computers in verbinding met elkaar?
                Zo ja, dan zal het waarschijnlijk toch een infectie zijn van het internet.
                Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

                Comment


                • #9
                  Re: christmas is here !

                  Terloops,
                  Mijn browser is Internet Explorer onder Windows XP ( durf geen Vista installeren ) anders moet ik nieuwe software aanschaffen zoals de laatste versie van Autocad want mijn versie draait niet onder Vista ( een echte schande! ) Mijn virusscanner is Mc Afee Secutity Center
                  Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

                  Comment


                  • #10
                    Re: christmas is here !

                    Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                    Das toch van vorige week he Lut...

                    Ik dacht dat jdm ergens in Aalst thuis hoorde
                    Vandaar "mijn zeepbellen".

                    Totaal O.T. (heel efkes maar he).
                    Gisteren heeft men hier het gras gemaaid.
                    Deze morgen stond onze tuin vol met gele bloempjes > boterbloemen
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #11
                      Re: christmas is here !

                      Ja, 'k ben van aalst. Ik heb gisteren de waslijnen zien buiten hangen, toen ik 's morgens naar school reed. En in de middag toen we naar den delhaize gingen was er nergens parkeerplaats te vinden, omdat ze daar op den osbroek met hun fata morgana bezig waren..... Maar dat is compleet ot, en ik geloof niet dat er dat iets mee te maken heeft.


                      Mijn vista staat hier niet echt up to date, omdat die niet veel gebruikt meer wordt (nu dat ik c&c aan het spelen ben weer wat meer ).

                      Als een ander het niet ziet, ligt het probleem hier. Avg is hier bezig aan het scannen (kaspersky durf ik onder vista niet meer gebruiken ondanks dat ik hiervoor ene licentie heb ), die avg is al 10 min bezig en heeft nog niks gevonden. Onder tussen ben ik wireshark aan het downen, en als dat binnen is gaan we eens proberen zien van waar dat venster komt.
                      To make your dreams come true, wake up

                      Comment


                      • #12
                        Re: christmas is here !

                        Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                        Ja, 'k ben van aalst. Ik heb gisteren de waslijnen zien buiten hangen, toen ik 's morgens naar school reed. En in de middag toen we naar den delhaize gingen was er nergens parkeerplaats te vinden, omdat ze daar op den osbroek met hun fata morgana bezig waren..... Maar dat is compleet ot, en ik geloof niet dat er dat iets mee te maken heeft.


                        Mijn vista staat hier niet echt up to date, omdat die niet veel gebruikt meer wordt (nu dat ik c&c aan het spelen ben weer wat meer ).

                        Als een ander het niet ziet, ligt het probleem hier. Avg is hier bezig aan het scannen (kaspersky durf ik onder vista niet meer gebruiken ondanks dat ik hiervoor ene licentie heb ), die avg is al 10 min bezig en heeft nog niks gevonden. Onder tussen ben ik wireshark aan het downen, en als dat binnen is gaan we eens proberen zien van waar dat venster komt.
                        Misschien helpt Ccleaner, draait perfect onder Vista.
                        Als je die nog niet hebt gebruikt onder Vista dan ga je effe verschieten
                        van de megabytes aan rommel die kan gewist worden.

                        Doet dus niks ter zake
                        Last edited by theokus; 24 juni 2007, 15:08. Reden: Doet dus niks ter zake
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: christmas is here !

                          Komt dus wel degelijk van het nieuwsblad ....

                          Precies ergens een foutmelding die ze in hun javascript geprogrameerd hebben

                          ---------------------

                          function formatresults2(){

                          if (this.timesup==false){ //if target date/time not yet met

                          var displaystring="<span class='lcdstyle'><a href='http://www.nieuwsblad.be/extra/draaienwin/teaser_dew2.html'>NOG "+arguments[0]+" dagen "+arguments[1]+"u "+arguments[2]+"m "+arguments[3]+"s </a></span>"

                          }

                          else{ //else if target date/time met

                          var displaystring="" //Don't display any text

                          alert("Christmas is here!") //Instead, perform a custom alert

                          }

                          return displaystring

                          }



                          </script>



                          <div id="countdowncontainer"></div>

                          <br />

                          <div id="countdowncontainer2"></div>



                          <script type="text/javascript">



                          Maar van javascript heb ik geen verstand. Zeker niet om dat te analyseren waarom juist deze foutmelding gegeven wordt
                          To make your dreams come true, wake up

                          Comment


                          • #14
                            Re: christmas is here !

                            Als er daar iets met timestamp staat, zal het wel me de datum te maken hebben


                            Indeed, mijn datum stond op de 25é in plaats van op de 24 ..... Die juist gezet, en nu heb ik die melding niet meer..... Blijkbaar lolbroeken bij het nieuwsblad
                            To make your dreams come true, wake up

                            Comment


                            • #15
                              Re: christmas is here !

                              Blijkbaar alleen maar als je voorop loopt, met de 23ste heb ik 't niet.
                              Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                              MySite - All your base are belong to us - What you say

                              Comment

                              Working...
                              X