Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CCleaner

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • CCleaner

    Bij het opschonen van mijn computer met CCleaner bleek ik meteen al mijn voorinstelllingen van Mr. Contrast ( een plug-in voor PS ) kwijt te zijn. Iemand een idee wat ik precies moet af-of aanvinken om dat niet meer voor te hebben?

    Walter
    D850

  • #2
    Re: CCleaner

    Zo staat die bij mij:
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: CCleaner

      Theo, volgens mij zal Walter meer zijn als hij de tab "Applicaties" aanklikt en even nagaat of Mr. Contrast daar niet bij staat.
      Staat die erbij dan is het aangeraden het vinkje weg te halen.
      Als ik het tabblad Applicaties aanklik staan al mijn Adobe programma's aangevinkt, maar de NIK plug-ins zie ik niet staan.
      Dus effe controleren of die plug-in er wel bij staat en dus uitvinken.
      Last edited by Red Falcon; 12 januari 2014, 01:02. Reden: verkeerde naam gewijzigd
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: CCleaner

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Zo staat die bij mij:
        Bij mij identiek Theo, maar dan moet je toch oppassen voor sommige dingen blijkbaar.

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Theo, volgens mij zal Walter meer zijn als hij de tab "Applicaties" aanklikt en even nagaat of Mr. Contrast daar niet bij staat.
        Staat die erbij dan is het aangeraden het vinkje weg te halen.
        Als ik het tabblad Applicaties aanklik staan al mijn Adobe programma's aangevinkt, maar de NIK plug-ins zie ik niet staan.
        Dus effe controleren of die plug-in er wel bij staat en dus uitvinken.
        Bij "applicaties" staat Mr.Contrast" niet bij, maar wel Photoshop. Dat dan maar afvinken? Of kan het ook te maken hebben met het opschonen van het register?


        Walter
        D850

        Comment


        • #5
          Re: CCleaner

          't Jien, das raar dat het er bij u niet bijstaat, Ps bedoel ik dan.
          Het kan idd. met het opschonen van het register te maken hebben.
          Bij een volgende opschoon beurt zou ik het eens in detail bekijken of Mr.Contrast daar bijstaat en dan maar uitvinken natuurlijk.

          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment

          Working...
          X