Pagina 4 van 4 EersteEerste 1 2 3 4
Weergegeven resultaten: 76 t/m 84 van 84

Discussie: Canon printer

Standaard Re: Canon printer

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Ik ook wel hoor, en als die kwaliteit dan 2/3 de goedkoper is ben ik nog "trouwer"
    Als men geluk heeft dat de eerste dat.men aankoopt al de goede is.
    Dat weet men pas na een test ... soms is het pas het derde merk dat goed is en sommigen hebben de pech dat ondertussen hun printer al om zeep is.
    Die 2/3 goedkoper is geen garantie, dat weet men pas als men wat geluk heeft.
    Originele is inderdaad duurder, maar men loopt ook geen risico’s.
    Met een printer van 50€ nog geen ramp, maar als het 500€ is en het loopt fout, dan is de situatie al heel anders en met wat pech komt dit duur te staan.
    Er zijn ook merken (alternatieve inkt) die de garantie overnemen op het toestel, maar vaak zijn die niet zoveel goedkoper.

Er zijn altijd verschillende visies op iets en ook verschillende resultaten ... met cijfers kan men alles aantonen zoals men het draaien wil.

Twee derde (of meer) van alle printproblemen zijn afkomstig van slechte inkt/toner en/of papier ... ook dat zegt iets, al is het in de andere richting.

Geld is ook niet altijd het belangrijkste voor iedereen, gemak en vooral iets meer zekerheid is vaak een veel groter pluspunt.

Iedereen maakt daarin zijn eigen keuze, met of zonder het geluk echt winst te maken.
    Wees blij dat bij u alles goed gaat.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Ik zie dat dus ook zo. Een paar tests met andere (huis)merken zijn mij dat hoegenaamd niet waard. Het kan ondertussen al te laat zijn.
    Nu mijn verbruik zal ook niet van die aard zijn in vergelijking met diegenen die er foto's mee printen. Dus elkeen ziet wat voor hem best is. Maar niks is vervelender dan een printer die het niet meer doet als die moet dienen voor het werk. Voor de hobby is dat ook heel anders.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Mijn eerste printer ooit was een HP met twee patronen, een was z/w en de andere bevatte de drie kleuren.
    Ik was aan het printen en ineens was het zwart leeg.
    Ik naar de eerste de beste drukkerszaak en koop daar een Waterman patroon.
    Die geplaatst en verder geprint.
    Na enkele bladzijden waren al zwarte vlekken te zien op het papier.
    Boel stilgelegd en wat bleek?
    De Waterman patroon liep gewoon leeg en de spons eronder was doorzopen van de inkt.
    Zo is die HP ten onder gegaan.
    Dat was nu Waterman, toch een bekend merk en in die zaak hadden ze me wijsgemaakt dat die evengoed was dan de originele patronen.
    Ik ben nog terug geweest maar werd droogjes weggestuurd. (Klant is koning, kent ge dat?)
    FUJIFILM: X-T1 | FUJIFILM: X-E2s | Samyang 12mm f/2.0 NCS CS | Fujinon XF18-55mm f/2.8-4 R LM OIS | Fujinon XF 18-135mm OIS WR f/3.5-5.6 | Fujinon XF 27mm f/2.8 R | Fujinon XF35mm f/1.4 R | NISSIN i60A.

De schrik zit er nog goed in, de printerfabrikanten moeten zich geen zorgen maken .

Op het internet wordt er veel meer over slechte ervaringen gesproken dan over goede, wie geen problemen heeft gaat dat zelden vertellen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
    De schrik zit er nog goed in, de printerfabrikanten moeten zich geen zorgen maken .

Op het internet wordt er veel meer over slechte ervaringen gesproken dan over goede, wie geen problemen heeft gaat dat zelden vertellen.
    Het heeft niets te maken met schrik, maar met ervaring ... en dan bedoel ik niet deze van 1 klant dat al of niet geluk heeft.

Wie aan printers werkt of er nauw mee verbonden is, kan dat pas echt beoordelen.

En wie pech heeft, die is en zijn slechte inkt kwijt en zijn printer en koopt daarna een nieuwe printer met originele inkt... tenzij die dat steeds over dezelfde steen ...

En dan staat het internet vol met klachten over slechte printers.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
    Inderdaad.

Dit http://www.inkandprint.eu/ is het bedrijf dat ze levert aan Action. Je kan er enkel rechtstreeks een cleaning set (gratis !) bestellen.
    Laatst gewijzigd door nete; 13 januari 2018 om 07:57
    BD0473BE / www.nete.be
    1" Lumix FZ1000 + CP en ND filter
    MFT Lumix GM5 met 12-32 mm

Wel, gisteren binnen geweest bij Action en geen inkt voor mijn printer, enkel patronen per 5 verpakt en ik heb er 6 nodig.
    Bij Action zit een grote zwarte, een gewone zwarte, een geel, een cyaan en een magenta in, grijs ontbreekt.
    De prijs zit anders wel goed, € 9,99 voor 5 patronen, maar dan moet ik nog op zoek naar een grijs.
    FUJIFILM: X-T1 | FUJIFILM: X-E2s | Samyang 12mm f/2.0 NCS CS | Fujinon XF18-55mm f/2.8-4 R LM OIS | Fujinon XF 18-135mm OIS WR f/3.5-5.6 | Fujinon XF 27mm f/2.8 R | Fujinon XF35mm f/1.4 R | NISSIN i60A.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Wel, gisteren binnen geweest bij Action en geen inkt voor mijn printer, enkel patronen per 5 verpakt en ik heb er 6 nodig.
    Bij Action zit een grote zwarte, een gewone zwarte, een geel, een cyaan en een magenta in, grijs ontbreekt.
    De prijs zit anders wel goed, € 9,99 voor 5 patronen, maar dan moet ik nog op zoek naar een grijs.
    Kan je je grijze patroon van KDL niet gebruiken ?
    zie pm
    Laatst gewijzigd door palombian; 17 januari 2018 om 22:10

Jawel, maar gaat dat samen werken met die patronen van bij Action?

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1 2 3 4

Soortgelijke discussies

1. Welke printer? Canon CP1200 VS Canon Pixma TS8050 serie
    Door InTervento in forum Accessoires
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 4 december 2016, 21:35
  2. printer canon
    Door Herwig.jan in forum Accessoires
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 8 februari 2009, 14:11
  3. Canon Printer
    Door Plex in forum Accessoires
    Reacties: 36
    Laatste bericht: 10 december 2005, 10:16
  4. Reacties: 1
    Laatste bericht: 13 september 2005, 22:04
  5. Qjet inkt voor CANON printer ( wegens nieuwe printer )
    Door Alfa Centauri in forum Aangeboden
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 19 maart 2005, 10:50

Regels voor berichten