Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bouk zonder stroom?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bouk zonder stroom?

    Mochten jullie Bouk missen, die zit waarschijnlijk net als grote delen van Noord-Holland zonder stroom...

    Jan

  • #2
    Re: Bouk zonder stroom?

    Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
    Mochten jullie Bouk missen, die zit waarschijnlijk net als grote delen van Noord-Holland zonder stroom...

    Jan
    "Ze" zullen hem hier missen.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #3
      Re: Bouk zonder stroom?

      Hoop dat die panne snel is opgelost, ben nog niet zo lang geleden stroomloos geweest door een kortsluiting in een transformatorcabine. Zonder electriciteit is retour naar de middeleeuwen.

      Comment


      • #4
        Re: Bouk zonder stroom?

        Hoop ook dat dit snel geregeld is, dat we bouk snel weerzien

        Comment


        • #5
          Re: Bouk zonder stroom?

          Ik zie nog hoor hem. Is er waarschijnlijk ingebleven.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #6
            Re: Bouk zonder stroom?

            Is hem noch niet terug
            Net gehoord op het late nieuws dat Amsterdam getroffen was.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Bouk zonder stroom?

              Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
              Ik zie nog hoor hem. Is er waarschijnlijk ingebleven.
              Hier idem, maar bij mij wel 'Ik zie noch hoor hem'

              Comment


              • #8
                Re: Bouk zonder stroom?

                was effe wennen zonder stroom maar, het was maar anderhalf uur hier.
                maar I am Back.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Bouk zonder stroom?

                  Ik dacht dat de Nederlanders grapjes aan het maken waren over ons afschakelplan voor als er in de winter een tekort aan stroom zou zijn, maar nu hebben ze zelf half Nederland in het donker gezet.

                  Welkom terug, Bouk.
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bouk zonder stroom?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                    Ik dacht dat de Nederlanders grapjes aan het maken waren over ons afschakelplan voor als er in de winter een tekort aan stroom zou zijn, maar nu hebben ze zelf half Nederland in het donker gezet.

                    Welkom terug, Bouk.
                    Ik was op mijn werk in Amsterdam-Noord aan het IJ en geen stroomuitval daar terwijl op veel plaatsen om ons heen op enkele kilometers (of minder) afstand men zonder stroom zat.

                    Het is weer overduidelijk aangetoond hoe kwetsbaar alles is. Om kwart over tien gisteravond ging er nog een bericht van de spoorwegen uit om niet per trein naar Amsterdam te proberen te komen en als je daar al was en met de trein naar huis wilde je beter je vervoer zelf kon gaan regelen.
                    Last edited by olivetti; 28 maart 2015, 10:28.
                    http://www.smuttynose.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bouk zonder stroom?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                      Ik dacht dat de Nederlanders grapjes aan het maken waren over ons afschakelplan voor als er in de winter een tekort aan stroom zou zijn, maar nu hebben ze zelf half Nederland in het donker gezet.

                      Welkom terug, Bouk.
                      en dan nog in volle daglicht, gelukkig maar. Als dit 's avonds was gebeurd hadden we over negen maand waarschijnlijk een bevolkingsexplosie gehad bij onze N buren.
                      Albums
                      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bouk zonder stroom?

                        Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                        Ik was op mijn werk in Amsterdam-Noord aan het IJ en geen stroomuitval daar terwijl op veel plaatsen om ons heen op enkele kilometers (of minder) afstand men zonder stroom zat.

                        Het is weer overduidelijk aangetoond hoe kwetsbaar alles is. Om kwart over tien gisteravond ging er nog een bericht van de spoorwegen uit om niet per trein naar Amsterdam te proberen te komen en als je daar al was en met de trein naar huis wilde je beter je vervoer zelf kon gaan regelen.
                        Kan zijn dat het bedrijf waar u werkt sofort op een generator overschakelt.
                        't Ja, NS is nochtans een NV. Je zou denken dat daar alles gesmeerd zou moeten lopen uren na de stroompanne.
                        Er waren maar twintig treinen 'gestrand'. Gehoord uit de mond van een hoge piet.
                        Eén en ander loopt daar al jaren op vierkante wieltjes.
                        Treinbestuurder ziek of ongelukje op weg naar zijn werk............ trein afgeschaft. Leuke gozers die NS-ers.
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment

                        Working...
                        X