Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

@ BOUK : Gratis af te halen: 23 meter lange vissersboot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • @ BOUK : Gratis af te halen: 23 meter lange vissersboot

    Gratis af te halen: 23 meter lange vissersboot in Zeebrugge.
    Inwoner van Zeebrugge geeft boot weg om sloop te vermijden
    Bouk, dat is een buitenkans hoor.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

  • #2
    Re: @ BOUK : Gratis af te halen: 23 meter lange vissersboot

    Toch overnemer gevonden voor ‘gratis vissersboot’.

    Waalse afdeling van de kadetten van de marine nemen de boot over.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: @ BOUK : Gratis af te halen: 23 meter lange vissersboot

      Er was waarschijnlijk niets aan te verdienen voor onze overheid,trieste zaak !
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: @ BOUK : Gratis af te halen: 23 meter lange vissersboot

        Tja bezint eer ge begint, zij die wat thuis zijn in de botenwereld kennen volgende uitspraak wel: KOOP EEN BOOT EN WERK JE DOOD.
        In het verleden heb ik ook nog aantal jaren een zeilboot gehad: liggeld haven, verzekering, taks, onderhoud, winterstalling, enz enz en het reinigen van onderwaterschip om daarna antifouling aan te brengen. Ge moet echt gebeten zijn door het virus en liefst ook nog zak geld bij de hand hebben ...

        Heb in mijn leven 2x zeilboot echt grondig gerestaureerd, was leuke tijd maar eerlijk gezegd NOOIT MEER... Ooit als ik gepensioneerd ben en lotto win misschien een motorboot maar die kans is klein (daarvoor moet ik lotto winnen )

        Comment


        • #5
          Re: @ BOUK : Gratis af te halen: 23 meter lange vissersboot

          Oorspronkelijk geplaatst door Sennheiser Bekijk bericht
          Tja... Ooit als ik gepensioneerd ben ...
          nog een paar jaartjes...en de Lotto natuurlijk.
          veel geluk.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: @ BOUK : Gratis af te halen: 23 meter lange vissersboot

            Bouk: die paar jaartjes nog zal (hopelijk) wel lukken, ik wordt dit jaar 60 (niet te geloven zo oud al) ... maar de Lotto winnen da's wat anders ...
            :-))))

            Comment


            • #7
              Re: @ BOUK : Gratis af te halen: 23 meter lange vissersboot

              Oorspronkelijk geplaatst door Sennheiser Bekijk bericht
              Tja bezint eer ge begint, zij die wat thuis zijn in de botenwereld kennen volgende uitspraak wel: KOOP EEN BOOT EN WERK JE DOOD.
              .................................................. ....................................
              Haha,
              De beste boot is die van jouw zeilmaat.
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

              Comment


              • #8
                Re: @ BOUK : Gratis af te halen: 23 meter lange vissersboot

                Ik heb ooit ergens gehoord dat om een boot in orde te houden, dat daarvoor een jaarlijks budget nodig is dat overeenkomt met ongeveer 20% van de nieuwwaarde van die boot (het ene jaar zal dat wel duurder zijn dan het andere).
                Dat is in ieder geval een heel stuk hoger dan de kosten aan de meeste auto's.
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment

                Working...
                X