Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boer Joël en boer Charel facebook updates, hilarisch!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boer Joël en boer Charel facebook updates, hilarisch!

    Voor de fans van Jambers en hilarische uitspraken van onze bekendste boeren uit de Westhoek :

    Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.



    "kzien ze angesmeird gekregen van e keunekweiker, Bertn van Zillebeke aat de papiern verkeird ingevuld!"

    "In de filipien' stichtn ze gin gezin mji, ze vrijn' int wilde gelik de koekoek"

    "ze peisden dank Bin' Clintn' van Ameriko was é, kennekik vele fantasietjes en etwa datter niemand et : e koeietoenge
    onk doarmee over under kitteloare goan zien ze in extase, in't aards paradijs" (Zie http://www.youtube.com/watch?v=ynGKe...layer_embedded)

    Alle videos staan op Youtube, jammer dat Jambers geen dvd-box uitbracht, hilarisch!!!

  • #2
    Re: Boer Joël en boer Charel facebook updates, hilarisch!

    Hoewel blijkbaar sommige mensen de hilariteit in boer Joel's uitspraken weten te appreciëren, valt de onderliggende wansmaak voor mij niet weg te spoelen.
    U kunt mij misschien "moraalridderlijk" vinden, maar ik zie de humor niet in van mensen die profiteren van hun hogere economische status om respectloos hun perverse lusten te kunnen bevredigen.
    Om het niet meer maatschappelijk te maken dan het nu al is zal ik er niet verder over uitweiden.

    Mijn excuses voor de "buzzkill".
    Canon 5D, Olympus OM Zuiko 28f2.8, 50f1.4, 135f3.5, 300f4, Leica Elmarit-R 90f2.8, Yashica ML 50f1.4
    Flickr

    Comment

    Working...
    X