Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgacom Fon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belgacom Fon

    Moet ik dit nu serieus nemen of niet.
    Stak een slecht fotocopietje in onze pa zijn brievenbus....
    Alles behalve professioneel drukwerk imho....
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Belgacom Fon

    Bbox2 wordt automatisch omgetoverd tot een wifi hotspot????
    En als ik nu niet voor hotspot wil spelen ?
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Re: Belgacom Fon

      Dan kan je dat toch uitzetten. Ale bij telenet toch

      mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

      Comment


      • #4
        Re: Belgacom Fon

        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Bbox2 wordt automatisch omgetoverd tot een wifi hotspot????
        En als ik nu niet voor hotspot wil spelen ?
        Uitzetten via e-services.
        Ze hebben wel lef de twee grootste ISP's. Waarom geen opt-in systeen waarin je toelating geeft om FON hotspot te worden in plaats van het van op afstand te activeren en de klant het te laten af zetten?
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: Belgacom Fon

          Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
          Uitzetten via e-services.
          Ze hebben wel lef de twee grootste ISP's. Waarom geen opt-in systeen waarin je toelating geeft om FON hotspot te worden in plaats van het van op afstand te activeren en de klant het te laten af zetten?
          Als ze zo niet handelen, hoeveel denk je dat er dan hun WiFi willen delen ? 0,5 % ?
          Dit is nu een initiatief om het data verkeer via het GSM netwerk in de toekomst binnen de perken te houden, weer niet goed....
          Bij mij mag Telenet direct mijn modem komen aanpassen.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #6
            Re: Belgacom Fon

            Je kan nooit voor iedereen goe doen


            mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

            Comment


            • #7
              Re: Belgacom Fon

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Als ze zo niet handelen, hoeveel denk je dat er dan hun WiFi willen delen ? 0,5 % ?
              Dit is nu een initiatief om het data verkeer via het GSM netwerk in de toekomst binnen de perken te houden, weer niet goed....
              Bij mij mag Telenet direct mijn modem komen aanpassen.
              Ik heb er geen last van, ik ben bij geen van beide klant en mijn ISP blijft van mijn modem af. Ik wil bewust geen WiFi in huis behalve wanneer ik met de laptop een verdieping lager zit. Andere ogenblikken staat die af. Het komt niet mijn ISP toe om te beslissen of mijn wireless aan of af staat. Ik betaal hen voor internettoegang en voor de rest moeten ze zich niet bemoeien met wat er met die verbinding gebeurt.
              Dat er slechts weinigen hun WiFi zouden delen kan opgelost worden door mensen te informeren over voor/nadelen er van.
              Ik ben er zeker van dat mijn buren niet eens weten dat ze een FON accesspoint hebben na de update van hun modemsoftware.
              Het gaat met internet (bij de duopolisten) dezelfde weg op dan met TV. Geen keuze van hardware en beperking van je vrijheid om je abo te gebruiken zoals jij dat wil.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment


              • #8
                Re: Belgacom Fon

                Jongens, je hebt wel een keuze...

                Als je niet wil genieten van het gigantische voordeel van FON (of vergelijkbare dienst bij Telenet) dan kan je dat gewoon laten uitschakelen...

                Ik persoonlijk gebruik FON, en mijn bbox is dus ook een hotspot. Thuis heb je er geen last van indien andere mensen je hotspot gebruiken, je bandbreedte is gegarandeerd zodat je rustig tv kan blijven kijken en tegelijk surfen... Je merkt er niks van...

                Indien je zelf on the road bent is het super om via WIFI op een andere FON hotspot in te loggen, je zou ervan versteld staan hoeveel er wel zijn...
                Dit is gewoon de vooruitgang...
                Tommy
                My homepage : www.digitalviolence.be

                Comment


                • #9
                  Re: Belgacom Fon

                  Oorspronkelijk geplaatst door TommyG Bekijk bericht
                  Jongens, je hebt wel een keuze...

                  Als je niet wil genieten van het gigantische voordeel van FON (of vergelijkbare dienst bij Telenet) dan kan je dat gewoon laten uitschakelen...

                  Ik persoonlijk gebruik FON, en mijn bbox is dus ook een hotspot. Thuis heb je er geen last van indien andere mensen je hotspot gebruiken, je bandbreedte is gegarandeerd zodat je rustig tv kan blijven kijken en tegelijk surfen... Je merkt er niks van...

                  Indien je zelf on the road bent is het super om via WIFI op een andere FON hotspot in te loggen, je zou ervan versteld staan hoeveel er wel zijn...
                  Dit is gewoon de vooruitgang...
                  idem hier, heeft me toch in het buitenland al een paar keer kosten voor draadloos internet bespaart
                  Mijn Blog
                  D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

                  Comment


                  • #10
                    Re: Belgacom Fon

                    Ben onlangs overgestapt van gold shake naar fibershake. Ik wilde ook geen modem met ingebouwd internet.
                    Wifi overal is gratis voor alle Telenetklanten, maar als je zelf beslist van niet mee te doen, kan je er ook niet van profiteren...
                    Panasonic Lumix FZ2000

                    Comment


                    • #11
                      Re: Belgacom Fon

                      Oorspronkelijk geplaatst door TommyG Bekijk bericht
                      Indien je zelf on the road bent is het super om via WIFI op een andere FON hotspot in te loggen, je zou ervan versteld staan hoeveel er wel zijn...
                      Idd : http://maps.fon.com/be

                      Je hoeft je modem niet te delen, maar dan kan jij (of een gezinslid) er zelf elders (met smartphone, tablet, notebook, pc,...) ook geen gebruik van maken...

                      En om te antwoorden op je vraag. Als je dat niet wil moet je gewoon even deze procedure volgen (10 seconden werk) :
                      Last edited by filipo; 2 maart 2012, 11:16.
                      Mijn fotowebsite : www.filover.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Belgacom Fon

                        Heb al jaren een Fon access point in huis, kan mij niet voorstellen dat die al ooit gebruikt is geweest, buiten dan voor mezelf.

                        De identiteit van de gebruiker is altijd gekend (tot op zekere hoogte) en het is volledig gescheiden van uw intern netwerk, dus waarom niet?

                        'k Denk dat er veel mensen zijn die zelfs niet beseffen dat ze uberhaupt draadloos Internet in huis hebben.

                        Dave
                        pixelpusher

                        Comment


                        • #13
                          Re: Belgacom Fon

                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                          modem met ingebouwd internet.
                          Wat is dat voor een beestje ?
                          Je zal wel met ingebouwde "hotspot" bedoelen veronderstel ik ?
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment

                          Working...
                          X