Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD op zondag

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD op zondag

    Omdat ik nu op het eigenste ogenblik vaststel dat BD weer op zijn allertraagst werkt moet me dit toch even van het hart.
    Ik heb hier ooit gelezen waarmee die traagheid op zondag te maken heeft, maar ik ga het niet meer opzoeken, ik ben toch de allerdomste noob op gebied van computeraffaires, dus ik zou het toch niet begrijpen.

    Maar waarom "moet" dit per se op zondag vraag ik mij af ??

    Voor mij als gepensioneerde is het geen probleem om tijdens weekdagen en dan om op het even welk tijdstip de BD site te gebruiken.
    Voor zij die gaan werken is het andere koek, tenzij ze natuurlijk tijd stelen van hun werkgever .

    Maar op zondag zijn de meeste mensen vrij en is het dus een uitgelezen dag om, op voor iedereen verschillende uren, eens op BD te gaan vertoeven... maar juist dan stoot je op die traagheid.

    Ik vergelijk dat met een restaurant dat vaststelt dat ze hun grootste omzet kunnen draaien op zondag, en dan juist de zondag gaan uitkiezen als sluitingsdag !?!?
    Je acht dat toch niet voor mogelijk... wel hier is het zo !

    Het is niet te verwonderen dat het aantal actieve leden blijft dalen. En dan mag je dat zelfs niet aanhalen want dan gaan ze op hun achterste poten staan.

    Maar soit, ik zal wellicht weer iets over het hoofd zien .

  • #2
    Re: BD op zondag

    Hier bij mij merk ik toch geen verschil in snelheid met andere dagen.

    Mvg
    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

    Comment


    • #3
      BD op zondag

      Ooit bij stil gestaan dat er ook externe zaken meetellen zoals belasting van het netwerk (internet), server, ...
      En de meesten hier zijn werkende mensen die vooral na de uren of eens tijdens een pauze op internet zitten.
      Vermoedelijk ook wat mensen die alles onderhouden buiten hun dagelijkse taken.

      Het is ook niet alleen BD dat in het WE trager is.
      Maar het is niet zo dat BD elke zondag onbereikbaar of extreem traag is.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: BD op zondag

        Hier heb ik vandaag ook geen slechtere werking van de bd-site opgemerkt t.o.v. andere sites.
        Ik moet wel toegeven dat ik niet op internet ben geweest tijdens LBL en tijdens de kampioenenmatch van RSCA.

        Comment


        • #5
          Re: BD op zondag

          Deze ochtend heeft internet, TV, telefoon (Telenet) in het Brugse enkele uren plat gelegen. Nu gaat het hier heel vlot.
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • #6
            Re: BD op zondag

            Ik merkte wel wat vertraging op BD deze vooravond. Dacht eerst dat het aan mijn internet verbinding lag. Maar ik haalde vlot mijn beloofde snelheid. Maar op BD ging het trager dan wat ik gewoon ben. Ook kreeg ik bij het subforum lenzen maar 2 pagina's te zien.

            Nu is alles terug normaal.

            mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

            Comment


            • #7
              Re: BD op zondag

              Ik had er ook last van en woon niet in het Brugse. In Feedly, een iOS RSS lezer, waren veel foto's in de valavond niet zichtbaar en ook in Safari was toegang tot het forum tergend traag. Dit lijkt niet op het gebruikelijke zondag-probleem met slecht werkende of dubbele berichten. Ik zal eens navragen of er iets anders aan de hand is.
              Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

              Comment


              • #8
                Re: BD op zondag

                Nooit iets van gemerkt. En wat dan nog... vanmirgen blafte de hond van de buren drie maak. Normaal is het maar éénmaal. Mijn zondag verpest? LOL


                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

                Comment


                • #9
                  Re: BD op zondag

                  Wat ik wel ergerlijk vind is dat mijn iphone er letters doorheen jast die ik niet bedoel... maar zelfs daarmee kan ik leven...


                  Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

                  Comment


                  • #10
                    Re: BD op zondag

                    Voor alle duidelijkheid, ik kan daar ook mee leven hoor Henk47 dat het hier eens wat trager gaat
                    Mijn dag is hierdoor niet verpest.
                    Maar het is misschien nuttig om het eens te melden he.

                    mir
                    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: BD op zondag

                      Als het helpt Mir...

                      Trouwens (=aanvulling) moet dat dan via een topic of kun je toch bestens een Pb'tje sturen naar Jaja...


                      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                      Last edited by Henk47; 24 april 2017, 21:29.
                      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                      (BD1383NL)

                      Comment


                      • #12
                        Re: BD op zondag

                        Tsja, het is hier in de loop der jaren reeds tig keren gemeld, er werd zelfs reeds een paar keer een uitleg aan gegeven door de beheerders hier, maar er blijkt volgens sommige slimmeriken niks aan de hand. Begrijpe wie begrijpen kan, maar ja voor een slak gaat ook alles altijd snel genoeg, dus laat ons allemaal maar lamzakken worden en we vinden dat BD op zondag snel genoeg, of zelfs nog te snel gaat.
                        Oei, en de hond van onze buur blafte vanmirgen vier maak... wat zou dat nu willen zeggen, dat BD te rap gaat wellicht .

                        Er zijn er zelfs die lezen dat mijn dag hierdoor verpest is... analfabetisme is blijkbaar ook nog nietvolledig uit de wereld.
                        Ofwel is de drank in de man, en dan... enfin je kent de rest wel zeker !?

                        Comment


                        • #13
                          Re: BD op zondag

                          Och Djivan ik ben gewoon unne lamzak dus no problem...


                          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                          (BD1383NL)

                          Comment


                          • #14
                            Re: BD op zondag

                            Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                            Och Djivan ik ben gewoon unne lamzak dus no problem...


                            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                            Dat heb ik niet gezegd of geschreven, maar ieder kent zijn eigen zeker .

                            Comment


                            • #15
                              Re: BD op zondag

                              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Ofwel is de drank in de man, en dan... enfin je kent de rest wel zeker !?
                              Bedoel je nu dat je alles trager ervaart na je aperitiefje op zondag? [emoji1][emoji1][emoji1]
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X