Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD op zondag

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: BD op zondag

    Hier is het raar dat er op bepaalde sites vertraging te merken is Djivan,
    zeker dat het niet aan het netwerk in je buurt ligt?
    Wat zegt een SpeedTest op zo een moment?

    Comment


    • #17
      Re: BD op zondag

      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Hier is het raar dat er op bepaalde sites vertraging te merken is Djivan,
      zeker dat het niet aan het netwerk in je buurt ligt?
      Wat zegt een SpeedTest op zo een moment?
      Het is enkelop BD. Zoals reeds tig keer meegedeeld en aangehaald door andere leden, meen ik me te herinneren, dat de beheerders hierover hadden gemeld dat het iets te maken had/heeft met de server die één of ander doet of moet doen (ken niks van computertoestanden). Er zijn op zondag ook altijd tal van dubbele posts, gewoon omdat men in eerste instantie niet merkt dat een reactie geplaatst is door de traagheid op zondag, en wanneer men dan plots ziet dat het toch gebeurde, dan heeft men het reeds voor een tweede keer geplaatst.

      Ik vraag me gewoon af waarom dit op zondag moet, dat is al, maar daar komen rap enkele lolbroeken (en dat is heel eufemistisch uitgedrukt) op af die mijn schrijven draaien en keren tot ze het in het belachelijke kunnen trekken, maar soit, dat ben ik al gewoon, het zijn trouwens meestal dezelfden. Zij catalogeren dit dan onder plagen...

      Laurens is de enige van het BD team die er blijkbaar nog iets van weet en het dan ook schrijft.

      De rest...."me know nothing, I'm from Barcelona (vervang Barcelona maar door BD)" .
      Last edited by Guest17; 24 april 2017, 08:35.

      Comment


      • #18
        Re: BD op zondag

        Ik heb gisteren niets gemerkt van vertraging. Niet in de voormiddag, niet in de (late) namiddag en ook niet s'avonds.
        Ook op andere dagen heb ik gelukkig dat probleem niet.
        Niet altijd simpel om deze problemen op te lossen.
        Een speedtest is ook niet heilig.
        Meestal is het gewoon een groot bestand downlooaden. En bij forums haal je eerder allemaal kleine bestanden binnen..

        -TT-

        Comment


        • #19
          Re: BD op zondag

          Als gepensioneerde kan men natuurlijk ook kiezen om te surfen wanneer het wel vlot gaat. [emoji41]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #20
            Re: BD op zondag

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Als gepensioneerde kan men natuurlijk ook kiezen om te surfen wanneer het wel vlot gaat. [emoji41]
            Dat is zo als met het winkelen in de supermarkt zeker?

            Comment


            • #21
              Re: BD op zondag

              Zo zijn er altijd wel zielpoten die niet begrijpen dat ik dit hier aankaart voor zij die niet op pensioen zijn, die dus tijdens het weekend meer tijd hebben dan tijdens de week.
              Maar gezien het analfabetisme nog steeds niet overal uit de wereld is begrijp ik dat. Als ze niet kunnen lezen is begrijpend lezen al helemaal uit den boze.
              Maar ach kom, ik heb het reeds aangehaald in #17, het zijn altijd dezelfde, iedereen kent ze ondertussen wel.

              Sluit dit topic maar en verwijder het maar volledig voor mijn part.
              Last edited by Guest17; 24 april 2017, 13:51.

              Comment


              • #22
                Re: BD op zondag

                Ik heb zondag ook gemerkt dat BD heel traag was (voor de eerste keer), en met heel bedoel ik tot 30 sek om een post volledig te openen. Nu, mij stoort dat niet te veel, kom ik 's anderendaags eens terug:Ik ben ook met pensioen. Maar Djivan heeft gelijk: andere sites hebben dat niet, dus niks netwerk, wel server. Ik ga er eens op letten: maar een technische uitleg annex verwittiging zou welkom zijn.
                Maar ALS het alleen beppalde mensen/regios/netwerken/??? zijn die er last van hebben, misschien toch eens een meer diepgaande bevraging van de leden organiseren en niet direct op de pianisten schieten.

                Comment


                • #23
                  Re: BD op zondag

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Maar gezien het analfabetisme nog steeds niet overal uit de wereld is begrijp ik dat. Als ze niet kunnen lezen is begrijpend lezen al helemaal uit den boze.
                  Waarom moet het altijd op verwijten en arrogantie uitdraaien?
                  Komt wijsheid dan toch niet met de jaren?

                  De juiste personen een vriendelijk berichtje sturen dat men mogelijks een probleem vaststelt is nog steeds de beste optie.
                  Met klagen en zagen of arrogantie bekomt men niets, integendeel zelfs.

                  U heeft het vaak over analfabetisme en niet kunnen lezen, ik zie niet in hoe men daarmee een mogelijk probleem gaat oplossen.

                  Dan toch nog liever analfabetisme dan arrogantie want dat jaagt ook de leden weg.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: BD op zondag

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Waarom moet het altijd op verwijten en arrogantie uitdraaien?
                    Tja, als je niet volledig meegaat in het verhaal van Djivan, dan is het nogal rap van "zielepoten", "lolbroeken" en ander liefs.
                    Ik denk dat hij ook wel één van de leden hier is die het meest vraagt om topics te sluiten of zelfs te verwijderen.
                    Ik denk dat ikzelf al meer dan een jaar op zijn negeerlijst sta te "blinken".

                    Is er trouwens een middel om te ontdekken bij wie je eventueel op zo'n lijst staat ? Nu is het gissen, omdat ik nooit repliek krijg van hem op een post.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #25
                      Re: BD op zondag

                      Oorspronkelijk geplaatst door jv2e Bekijk bericht
                      Ik heb zondag ook gemerkt dat BD heel traag was (voor de eerste keer), en met heel bedoel ik tot 30 sek om een post volledig te openen. Nu, mij stoort dat niet te veel, kom ik 's anderendaags eens terug:Ik ben ook met pensioen. Maar Djivan heeft gelijk: andere sites hebben dat niet, dus niks netwerk, wel server. Ik ga er eens op letten: maar een technische uitleg annex verwittiging zou welkom zijn.
                      Maar ALS het alleen beppalde mensen/regios/netwerken/??? zijn die er last van hebben, misschien toch eens een meer diepgaande bevraging van de leden organiseren en niet direct op de pianisten schieten.
                      Laat dit laatste nu net de specialiteit en/of de liefhebberij zijn van sommigen hier .

                      Comment


                      • #26
                        Re: BD op zondag

                        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        Laat dit laatste nu net de specialiteit en/of de liefhebberij zijn van sommigen hier .
                        Inderdaad, dat is al duidelijk in #1 en #12 en #21 en ...
                        Alleen snapt die niet dat hij het ook wat vriendelijker kan melden.
                        Last edited by VerSeg; 25 april 2017, 10:55.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #27
                          Re: BD op zondag

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Inderdaad, dat is al duidelijk in #1 en #12 en #21 en ...
                          Alleen snapt die niet dat hij het ook wat vriendelijker kan melden.
                          Bent U nu écht zo dom, of doet U maar alsof... ik hoop voor U het laatste.

                          Misschien heeft U toch een heel klein beetje uitleg nodig.

                          * op de pianist schieten (=de onschuldige (de brenger van het nieuws) straffen)

                          en nu terug op mijn negeerlijst waar U thuishoort.

                          Comment


                          • #28
                            Re: BD op zondag

                            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            Bent U nu écht zo dom, of doet U maar alsof... ik hoop voor U het laatste.
                            Ik pas me gewoon aan volgens uw manier van posten, u schiet gewoon op iedereen.
                            Waarom steeds die arrogantie?
                            Ook al doet zich een probleem voor, ook al zou u de oorzaak ervan kennen, dan nog kan u toch op een vriendelijke manier de juiste personen hiervan aanspreken op de meest voor he hand liggende wijze?
                            Uw reacties lijken op een openbare veroordeling van de onnozelaar (in uw ogen) dat er zich op zondag mee bezig houdt de server trager te maken.

                            Stel u kandidaat om deze taken uit te voeren tijdens de nacht of op andere dagen, zo kan u het probleem misschien mee aanpakken?
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #29
                              Re: BD op zondag

                              Peace!!!


                              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                              (BD1383NL)

                              Comment


                              • #30
                                Re: BD op zondag

                                Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                                Peace!!!
                                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                Onmogelijk met die man, kijk er maar al zijn berichten op na gedurende de voorbij jaaaaren !!!
                                Ik heb reeds verschillende keren een poging gedaan om hem van mijn negeerlijst te halen, maar dit duurt spijtig genoeg maar max. één dag of hij is daar weer met één of ander gekissebis.
                                Een hopeloos geval, voor mij in ieder geval. Heeft een piek op mij, en ik zou niet weten waarom, maar dat hij maar verder doet, nu staat hij er weer op voor een aantal maanden.
                                Ik kan je op een briefje geven dat het over een paar maanden, wanneer ik er zou aan denken om hem weer te verwijderen, het weer idem dito zal zijn... de aard van het beestje noemen ze dat hier.
                                En hij is niet alleen, zo zijn er nog een paar.

                                En je moet eens goed mijn openingspost herlezen.
                                Ik viseerde niemand, ik vroeg me alleen af waarom ze het op zondag doen omdat dit een dag is waarop de meesten tijd hebben om een op BD te komen kijken, dat is alles.
                                Maar natuurlijk wordt daar door sommigen weer een andere wending aan gegeven.
                                Pas maar op, zijn "tweelingbroer" zal straks ook wel weer opdagen . (Lap, het is al zo ver )

                                Maar laat maar, het is verloren moeite daar energie in te steken.
                                Last edited by Guest17; 25 april 2017, 11:34.

                                Comment

                                Working...
                                X