Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 26 t/m 37 van 37

Standaard Re: batterij autosleutel vervangen

Dat is niet goedkoop, maar een deftige batterij kost wel wat meer dan 1 €.
    En als 19€ al te veel kosten zijn voor een wagen, dan beklaag ik de dag dat er eens echt iets moet vervangen worden.

Ik ben vorige maandag naar de tandarts geweest ... 410€ voor een uurtje, dat vind ik veel.
    De vorige keer 820€ voor twee uurtjes.
    En meer dan de helft is uit eigen zak, daar moeten velen een halve maand voor werken.

Ik veranderde nog liever 10 batterijen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Een nieuwe sleutel kost je meer dan 100€ als je hem vernielt bij het openprutsen.
    Is 19€ dan te veel als je 2 linkerhanden hebt, of je niet op Youtube wil zoeken hoe de sleutel zonder te beschadigen opengemaakt kan worden ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Draai en keer het zoals je wil Freddy, ik vind 19€ net als mir veel te duur voor een batterijtje van 1€ en één minuut werk.

Was maar ter info wat zo een batterijtje eigenlijk maar kost voor een goed merk Leopard.
    En nu zeg ik er niets meer over.
    Geen erg, Geert.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Als je die verrassingen wil vermijden, neem dan eerst je telefoon, bel naar 3 garages en vraag wat het gaat kosten, dan weet je het op voorhand.

Mensen denken nog altijd dat handelaars rijk worden van factuurtjes van 20€.
    Dieje gast die dat batterijtje vervangen heeft kost per maand 5000€, dat zijn bijna 300 batterijkes die hij elke maand moet vervangen, en dan is de bureaustoel, printer, computer, electriciteit, huur, verwarming etc nog niet betaald.

Als je denkt rijk te worden met batterijkes te vervangen voor 5€, waar wacht je dan op. Een diploma heb je daar niet voor nodig.

Wat een gemekker zeg over 20€.
    Tommie
    Een machientje van Sony, een oud bierblikje, iets breed van Tamron, en een Minolta macroscoopje. En een dikke Jonagold om alles in te bewaren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    Als je denkt rijk te worden met batterijkes te vervangen voor 5€, waar wacht je dan op. Een diploma heb je daar niet voor nodig.
    Maar over een camerabody van 3500€ en een 80/200 2.8 van 2500€ wordt niet gemekkerd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    Maar over een camerabody van 3500€ en een 80/200 2.8 van 2500€ wordt niet gemekkerd.
    En de batterijen daarvoor zijn nog een pak duurder ... en je moet ze nog op eigen kosten opladen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Als je die verrassingen wil vermijden, neem dan eerst je telefoon, bel naar 3 garages en vraag wat het gaat kosten, dan weet je het op voorhand.

Mensen denken nog altijd dat handelaars rijk worden van factuurtjes van 20€.
    Dieje gast die dat batterijtje vervangen heeft kost per maand 5000€, dat zijn bijna 300 batterijkes die hij elke maand moet vervangen, en dan is de bureaustoel, printer, computer, electriciteit, huur, verwarming etc nog niet betaald.

Wat is het verschil met een batterij zetten in je horloge Tommie, zilveroxide batterij kost nog iets meer dan een CR2032 en
    je betaald 5€.

Het verschil is 15€....

Dus laat die batterij van je sleutel volgende keer vervangen bij Mister Minit hé, of bij Auto5.
    Maar als die mannen kunnen rekenen, dan weten ze ook dat ze daar verlies op maken.
    Tommie
    Een machientje van Sony, een oud bierblikje, iets breed van Tamron, en een Minolta macroscoopje. En een dikke Jonagold om alles in te bewaren.

Het verschil is 15€....

Dus laat die batterij van je sleutel volgende keer vervangen bij Mister Minit hé, of bij Auto5.
    Maar als die mannen kunnen rekenen, dan weten ze ook dat ze daar verlies op maken.
    Mij gaat het niet om die 15 euro, maar ik vervang liever zelf een batterij thuis (voor een fractie van de prijs), dan daar speciaal naar mijn garage te moeten rijden (met een hoop tijdverlies).
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
    Mij gaat het niet om die 15 euro, maar ik vervang liever zelf een batterij thuis (voor een fractie van de prijs), dan daar speciaal naar mijn garage te moeten rijden (met een hoop tijdverlies).
    Als ik zo een batterij moet vervangen, dan heb ik er meestal net geen bij de hand.

De ene afstandsbediening is de andere niet en als men wat op internet leest, dan hebben er ook al veel de afstandsbediening verprutst.
    De ene mens is handiger dan de andere.

Ik mag toch veronderstellen dat wie ermee naar de garage gaat, het niet zelf wil of kan doen?

Verder moet ieder dat voor zich uitmaken, maar het is ook logisch dat het dan betalend is.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Als ik zo een batterij moet vervangen, dan heb ik er meestal net geen bij de hand.

De ene mens is handiger dan de andere.

Ik mag toch veronderstellen dat wie ermee naar de garage gaat, het niet zelf wil of kan doen?
    Toevallig zijn onze zes garagepoortzenders en de vier zenders voor ons twee auto’s allemaal
    voorzien van CR2032 batterijen, blijkbaar de standaard batterij voor dat soort dingen.
    Ik koop die dan ook altijd bij Arjan (nkon.nl) en samen met nog wat batterijen, verzendkost blijft dezelfde.
    En ik kan mij persoonlijk gewoon niet voorstellen dat ik na 40 jaar technieker bij Philips naar
    de garage zou gaan om een batterijtje te laten steken.

Standaard batterij autosleutel vervangen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Toevallig zijn onze zes garagepoortzenders en de vier zenders voor ons twee auto’s allemaal voorzien van CR2032 batterijen, blijkbaar de standaard batterij voor dat soort dingen.
    Die 2032 heeft ook bijna 20 jaar op zo goed als elk moederbord gestoken en is inderdaad veel gebruikt.
    Er zijn echter ook afstandsbedieningen waar er twee van insteken of zelfs een heel ander type.

Enkele jaren geleden eens gehad dat de sleutel opnieuw moest ingelezen worden na vervanging van de batterij en daarvoor moest de auto aan de computer.
    Dat is niet altijd zo, maar dan kan men niet anders dan naar de garage.

En ik kan mij persoonlijk gewoon niet voorstellen dat ik na 40 jaar technieker bij Philips naar de garage zou gaan om een batterijtje te laten steken.
    Niemand beweert toch dat “jij” daarvoor naar de garage moet gaan?

Ik kan heus ook wel een 2032 vervangen hoor, meestal heb ik er daarvan een tiental liggen ... maar ik heb er alle begrip voor dat iemand daarvoor even binnen springt bij de garage.

Dat is nu net wat ik in de vorige reactie schreef ... de ene mens is handiger dan de andere en/of heeft geen zin om het zelf te doen.

Iedereen kan ook een auto wassen, toch gaan velen naar een veel duurdere carwash ... men heeft altijd de keuze tussen zelf doen of laten doen, maar laten doen dat kost vaak veel meer.

Bijkomend is de batterij “laten” vervangen soms veel goedkoper dan een onhandige Harry dat alles om zeep helpt.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2

Soortgelijke discussies

1. Batterij 18650 schroevendraaier vervangen
    Door Bart Bever in forum Chit Chat
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 15 november 2015, 08:54
  2. Autosleutel verloren . Dure grap .
    Door noliko in forum Chit Chat
    Reacties: 87
    Laatste bericht: 31 mei 2015, 11:27