Pagina 1 van 11 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 270

Discussie: Basta terug nodig

  1. #1

    Standaard Basta terug nodig

    Enkele jaren geleden is er eens een actie geweest (Basta) van een radiozender om de ongehoorde wachttijden bij onderbemande call-centers aan te klagen.
    Deze actie kreeg zoveel ruchtbaarheid dat die toestand achteraf spectaculair verbeterde.
    Helaas komt er sleet op en nemen de wachttijden opnieuw extravagante proporties aan.

    Wat zijn jullie bevindingen ?

    Ik had zojuist een vraag voor een inlichting over een ING verzekering via Visa: na 10 minuten (5 keer de maximumtijd die voor mij enigszins toelaatbaar is) heb ik dichtgelegd.

    Een paar dagen geleden Coolblue: na 11 (ELF) minuten iemand aan de lijn. Na een minuut of drie de melding dat ik de eerstvolgende in de rij was... Bijna duidelijk dat daar één enkele persoon zat (het was een zondag).
    Ik kan ermee leven dat zo'n dienst gewoon de zondag gesloten zou zijn, ipv oneindig aan de wachtlijn te moeten hangen.

    BinckBank verleden week: rond de 10 minuten wachttijd, nooit voordien tegengekomen. Stel dat je maar eens een dringend telefonisch beursorder wil geven.

    De laatste tijd nog enkele oproepen gehad waar de wachttijd véél te lang is.

    Kortom: als een wachttijd van meer dan 2 minuten stilaan terug de REGEL wordt en een snellere respons de grote UITZONDERING, dan zijn ze fout bezig.
    Maar ja, mensen in een call-center kosten geld, en als de storm over de wachttijden wat is gaan liggen, dan is de verleiding natuurlijk groot om daar direct te gaan snoeien.

    Allez, voer voor Verseg om te komen verkondigen dat het "misschien" iets drukker was dan normaal.

    Het zou nuttig zijn volgens mij dat er terug zo'n Basta actie komt, om de betrokkenen een beetje wakker te schudden.
    BD0473BE / www.nete.be
    1" Lumix FZ1000 + CP en ND filter
    MFT Lumix GM5 met 12-32 mm


  2. #2

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Allez, voer voor Verseg om te komen verkondigen dat het "misschien" iets drukker was dan normaal.
    Gisteren naar mijn hosting provider gebeld, na keuzemenu binnen de 10 seconden iemand aan de lijn ... ik heb blijkbaar meer geluk dan u.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  3. #3

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Bij Bpost is mijn record 25 minuten.

  4. #4

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Gisteren Touring: geen 30seconden.
    Tommie
    Een machientje van Sony, een oud bierblikje, iets breed van Tamron, en een Minolta macroscoopje. En een dikke Jonagold om alles in te bewaren.

  5. #5
    Geregistreerd: 17 oktober 2002

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Basta is inderdaad meer dan nodig. Mij stoort dat ook overmatig. En inderdaad, ze zijn de actie weer al lang vergeten. De wachttijden zijn weer schandalig ,lang. 10minuten is geen uitzondering. Electriciteit, Telenet, proximus allemaal dezelfde lange wachttijden. Bij Engie heb ik het enige tijd ook omgegeven. twee keer gebeld en meer dan 10 min. Ik zal hen wel eens van antwoord dienen als zij mij eens nodig hebben.
    Meestal leg ik af en verspil mijn tijd daar niet meer aan. Ik probeer ze te bereiken via e-mail. Meestal antwoorden ze dan toch, maar je moet soms ook geduld hebben. Ik laat hen dan ook weten dat telefoneren bij hen geen optie is.
    Van mijn bankinstellingen kan ik niet klagen. Je komt meestal wel niet meer op het kantoor zelf recht maar men helpt je toch verder of het hoofdkantoor. en je kan met een beveiligde code en met je klantnummer vooraal in de rij gaan staan.
    Laatst gewijzigd door enero; 30 mei 2018 om 20:25
    Leeft en LAAT LEVEN !

  6. #6

    Standaard Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
    Bij Bpost is mijn record 25 minuten.
    Mijn record is Dommel, een week van ‘s morgens tot ‘s avonds laten bellen met auto-redial als na +- 50 beltonen onderbroken werd en dan nog geen antwoord.
    Ticket loggen bij support en na 8 maand een bericht krijgen dat het gesloten werd.
    Is al enkele jaren geleden, nooit ergens anders zoiets meegemaakt.

    Maar goede ervaringen mogen ook gedeeld worden en dat is onder andere bij Nucleus en Nest, niet alleen snel maar heel klantvriendelijk.
    Bij Coolblue ook altijd meteen iemand aan de lijn, zelfs eens in een WE om 23:59 ... maar afhankelijk wie je hebt niet altijd klantgericht.
    Hetzelfde bij Telenet, nog nooit lang moeten wachten maar dit jaar nog niet moeten bellen.

    Nu niet dat ik heel dikwijls moet bellen ... af en toe eens.

    Maar nete, voor je het weer verkeerd gaat interpreteren, ik snap wel dat jij veel meer naar support-diensten moet bellen doordat je dat ook voor anderen doet.

    Maar wel nog een kleine toevoeging, niet elke support-dienst is een (extern) callcenter.

    Wat de zondag betreft ... de meeste bedrijven kan men niet eens contacteren, het blijft dus een voordeel dat men ze op zondag wel kan contacteren.
    Logischerwijze voor de meest dringende zaken.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  7. #7

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Samenvattend: dit is waar het hoofdzakelijk om draait volgens mij:

    Kortom: als een wachttijd van meer dan 2 minuten stilaan terug de REGEL wordt en een snellere respons de grote UITZONDERING, dan zijn ze fout bezig.
    Maar ja, mensen in een call-center kosten geld, en als de storm over de wachttijden wat is gaan liggen, dan is de verleiding natuurlijk groot om daar direct te gaan snoeien.
    BD0473BE / www.nete.be
    1" Lumix FZ1000 + CP en ND filter
    MFT Lumix GM5 met 12-32 mm


  8. #8

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Slechtste ervaring: Belgacom (jaren terug). 0800 nummer gebeld, na 10 minuten telefoon op speaker gezet, avondeten opgegeten en uiteindelijk na net geen uur iemand aan de lijn.
    Beste: 123inkt.nl. Gemaild omdat mijn bestelling door postNL werd terug gestuurd wegens onbekend adres (dat door Bpost, UPS, GLS... wel gevonden wordt) en na 15 minuten door hen zelf opgebeld en netjes opgelost.

    Ooit, jaren terug, eens bij een kameraad hulp gaan bieden met zijn mail, Telenet gebeld en snel geholpen, zelfs zonder dat ze hun script/flowchart volgden (door een fout bij TN was het paswoord veranderd/gewist en een reset loste dat op).

    Voor de rest nog niet echt veel helpdesk nodig gehad ik gebruik wel bijna altijd mail. Dommel was een apart probleem. Hun server op de spamblacklists kregen ze niet opgelost, ticket werd meerdere keren gesloten zonder gevolg), de code om mijn domein te kunnen verhuizen is nooit gegeven (ik ben dan via hun registrar toch aan de gegevens geraakt terwijl dat hun werk was).
    bye, Maurice
    https://blog.on4bam.com/
    Nikon D90

  9. #9

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
    Slechtste ervaring: Belgacom (jaren terug). 0800 nummer gebeld, na 10 minuten telefoon op speaker gezet, avondeten opgegeten en uiteindelijk na net geen uur iemand aan de lijn.
    Beste: 123inkt.nl. Gemaild omdat mijn bestelling door postNL werd terug gestuurd wegens onbekend adres (dat door Bpost, UPS, GLS... wel gevonden wordt) en na 15 minuten door hen zelf opgebeld en netjes opgelost.

    Ooit, jaren terug, eens bij een kameraad hulp gaan bieden met zijn mail, Telenet gebeld en snel geholpen, zelfs zonder dat ze hun script/flowchart volgden (door een fout bij TN was het paswoord veranderd/gewist en een reset loste dat op).

    Voor de rest nog niet echt veel helpdesk nodig gehad ik gebruik wel bijna altijd mail. Dommel was een apart probleem. Hun server op de spamblacklists kregen ze niet opgelost, ticket werd meerdere keren gesloten zonder gevolg), de code om mijn domein te kunnen verhuizen is nooit gegeven (ik ben dan via hun registrar toch aan de gegevens geraakt terwijl dat hun werk was).
    Klopt: jaren terug was het werkelijk afschuwelijk maar als iedereen nu zwijgt dan zitten we binnen afzienbare tijd terug in hetzelfde straatje. Je kan die bedrijven in dat geval zelfs groot gelijk geven want een telefonische servicedesk is tenslotte een onkost.
    BD0473BE / www.nete.be
    1" Lumix FZ1000 + CP en ND filter
    MFT Lumix GM5 met 12-32 mm


  10. #10

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    Gisteren Touring: geen 30seconden.
    Dan heb je meer geluk gehad dan ik.
    In februari ging ik een auto na 5 maanden uit zijn winterbergplaats halen. Daar is geen elektriciteit en dus geen mogelijkheid om een druppellader aan te sluiten. Batterij was helemaal leeg. Ik belde om 20h naar Touring.
    Ik kreeg pas na 10 minuten iemand aan de lijn, maar die sprak maar een paar woorden Nederlands.
    Hij verstond de standplaats "patrijsstraat" helemaal niet en ik moest alle letters spellen, want ik wist niet hoe "patrijs" in het Frans is.
    Mijn gsm nummer was ook veranderd en dat kostte ook wat moeite om dat uit te leggen.
    Dan moest hij absoluut de kleur van de auto weten. Ik zei dat dit irrelevant was (want de auto stond in een garagebox 50m van de rijbaan en niet zichtbaar vanop de openbare weg), en dat ik enkel starthulp nodig had.
    Toen werd die operator redelijk brutaal en zei dat hij me niet kon voorthelpen als ik de kleur van de auto niet wou zeggen. Blijkbaar had hij een standaard vragenlijstje waar hij niet van kon afwijken.
    Een half uur later zag ik de bestelwagen van Touring 2 maal het volgende huizenblok rondrijden. Ben dan naar hem toegelopen toen hij me juist opbelde. Hij had als huisnummer 82 in plaats van 28 opgekregen.

  11. #11

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Probeer anders eens je vraag te stellen via facebook of twitter pagina van de firma waar je heen moet bellen? Zeer waarschijnlijk ben je sneller geholpen dan...

  12. #12

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
    Probeer anders eens je vraag te stellen via facebook of twitter pagina van de firma waar je heen moet bellen? Zeer waarschijnlijk ben je sneller geholpen dan...
    Inderdaad, want daar een probleempje melden kan iedereen lezen en dat ligt blijkbaar gevoeliger.

    Met Coolblue gaat het verder bergaf: kennis heeft vraag over pasgekochte printer, krijgt direct hun nieuwe standaardverwelkoming: "wegens de uitzonderlijke drukte zijn de wachttijden langer dan u van ons gewend bent". Daarna "u bent de derde in de wachtrij". Mijn wachttijd van vorige week in gedachten waar ik meer dan 8 minuten de eerste in de rij was, schatte ik dus minstens een half uur in , en heb ik die mensen aangeraden om maandag rechtstreeks met de hotline van Brother te bellen.
    BD0473BE / www.nete.be
    1" Lumix FZ1000 + CP en ND filter
    MFT Lumix GM5 met 12-32 mm


  13. #13

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Hier ook slechte telefonische ervaringen met Coolblue ... ik ben 25 min nr 1 geweest en dan maar ingehaakt en elders besteld...

    Jaja

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon D500/D7200, Sony A7II, Olympus E-M1MkII en Olympus E-M10MkII met wat glas ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

  14. #14

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
    Hier ook slechte telefonische ervaringen met Coolblue ... ik ben 25 min nr 1 geweest en dan maar ingehaakt en elders besteld...

    Jaja

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
    Ik vermoed dat we de oorzaak niet al te ver moeten zoeken: de miljoenen van de TV spotjes moeten ergens uitgespaard worden hé.

    Tot voor kort had je gegarandeerd binnen de 1 à 2 minuten "een echte coolblue 'er" aan de lijn.
    Eventjes op Facebook gaan kijken en ook daar regent het klachten inzake bereikbaarheid en laattijdige leveringen.
    Ik denk dat ze een beetje TE groot aan het worden zijn...
    Ik heb wel het voordeel dat ze hier, aan het andere eind van het dorp, ook een fysieke winkel hebben waar ik het bestelde kan oppikken, anders zou het rap gedaan zijn met bestellen.
    BD0473BE / www.nete.be
    1" Lumix FZ1000 + CP en ND filter
    MFT Lumix GM5 met 12-32 mm


  15. #15

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Waar ik het veel moeilijker mee heb zijn winkels die de telefoon niet meer opnemen, ook al ben je daar nu al klant of niet.

    Je hebt een vraag over iets dat je net gekocht hebt of wat je wil kopen, maar ze zijn niet bereikbaar per telefoon.

    Nog niet erg voor de bakker op de hoek, maar wel als men lange verplaatsingen heeft.

    Je kijkt op de site en er staat vaak dat men voor actuele voorraad moet bellen, maar ze nemen op zaterdag of zo de telefoon niet op.
    Dan rij je de helft van het land door, sta je daar voor niets want ze hebben het niet en zeggen ze doodleuk dat je maar eerst moest bellen.

    En ook al die beloven u terug te contacteren maar dat nooit doen, ook niet voor heel dikke bestellingen dat je wil plaatsen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  16. #16

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Je kijkt op de site en er staat vaak dat men voor actuele voorraad moet bellen, maar ze nemen op zaterdag of zo de telefoon niet op.
    Dan rij je de helft van het land door, sta je daar voor niets want ze hebben het niet en zeggen ze doodleuk dat je maar eerst moest bellen.
    Als je het risico niet wil lopen dat iets niet op voorraad is dan rij je best niet het halve land door voor je zeker bent, hé.
    Waarom ook kopen bij een winkel die je zo goed als niet kan bereiken? Dan koop je toch elders? Doe zoals de Engelstaligen zeggen "vote with your wallet".
    bye, Maurice
    https://blog.on4bam.com/
    Nikon D90

  17. #17

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
    Doe zoals de Engelstaligen zeggen "vote with your wallet".
    Zoals onze voorzitter hé ( #13)
    BD0473BE / www.nete.be
    1" Lumix FZ1000 + CP en ND filter
    MFT Lumix GM5 met 12-32 mm


  18. #18

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Ik vermoed dat we de oorzaak niet al te ver moeten zoeken: de miljoenen van de TV spotjes moeten ergens uitgespaard worden hé.

    Tot voor kort had je gegarandeerd binnen de 1 à 2 minuten "een echte coolblue 'er" aan de lijn.
    Eventjes op Facebook gaan kijken en ook daar regent het klachten inzake bereikbaarheid en laattijdige leveringen.
    Ik denk dat ze een beetje TE groot aan het worden zijn...
    Ik heb wel het voordeel dat ze hier, aan het andere eind van het dorp, ook een fysieke winkel hebben waar ik het bestelde kan oppikken, anders zou het rap gedaan zijn met bestellen.
    Dat hun hotline moeilijk bereikbaar is, dat hebben ze inderdaad zelf in de hand.
    Maar dat spullen te laat geleverd worden ligt dikwijls aan de post of pakjesleverancier.
    Die kunnen zich tegenwoordig niet meer te veel personeel permitteren. Een binnenlands pakje leveren op 24h voor 6€....
    En waarschijnlijk betaalt Coolblue minder.
    6€ is alles samen amper 10 min uurloon, en dan zit de afschrijving en brandstof er nog niet in.
    Geen wonder dat de aandelen van Bpost zakken.
    Hoe kun je daar nog winst mee maken?
    Tommie
    Een machientje van Sony, een oud bierblikje, iets breed van Tamron, en een Minolta macroscoopje. En een dikke Jonagold om alles in te bewaren.

  19. #19

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    Dat hun hotline moeilijk bereikbaar is, dat hebben ze inderdaad zelf in de hand.
    Maar dat spullen te laat geleverd worden ligt dikwijls aan de post of pakjesleverancier.
    Die kunnen zich tegenwoordig niet meer te veel personeel permitteren. Een binnenlands pakje leveren op 24h voor 6€....
    En waarschijnlijk betaalt Coolblue minder.
    6€ is alles samen amper 10 min uurloon, en dan zit de afschrijving en brandstof er nog niet in.
    Geen wonder dat de aandelen van Bpost zakken.
    Hoe kun je daar nog winst mee maken?
    Klopt inzake de verzending. Alhoewel, ik denk niet dat de post voor elk pakje apart uitrijdt hé ?

    Maar na méér dan 25 minuten telefonisch nog in de wacht staan is voor mij kompleet onbereikbaar.
    En dat ze de moeite doen om het al op hun site te gaan zetten is voor mij het beste bewijs dat het structureel en niet "toevallig" is.
    Laatst gewijzigd door nete; 3 juni 2018 om 10:27
    BD0473BE / www.nete.be
    1" Lumix FZ1000 + CP en ND filter
    MFT Lumix GM5 met 12-32 mm


  20. #20

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
    Als je het risico niet wil lopen dat iets niet op voorraad is dan rij je best niet het halve land door voor je zeker bent, hé.
    Waarom ook kopen bij een winkel die je zo goed als niet kan bereiken? Dan koop je toch elders? Doe zoals de Engelstaligen zeggen "vote with your wallet".
    Natuurlijk rij ik niet zo ver als ik niet zeker ben en het niet dringend is, maar dat is wat de verkopers willen en er zijn héél veel winkels die dat doen.
    En het moet niet altijd ver zijn, ergens in het centrum kan in tijd de moeite zijn om eerst even te informeren.
    Ik heb dit al gehad bij Coolblue, Konijnenberg, Kamera Express, Theys, Foto Robyns, Vandenborre, Krëfel, Fnac, garages, allerlei tuincentra, ...
    Voor niet dringende zaken is dat niet erg, online bestellen en binnen de paar dagen aan huis.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  21. #21

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    En het moet niet altijd ver zijn, ergens in het centrum kan in tijd de moeite zijn om eerst even te informeren.
    Ik heb dit al gehad bij Coolblue, Konijnenberg, Kamera Express, Theys, Foto Robyns, Vandenborre, Krëfel, Fnac, garages, allerlei tuincentra, ...
    Tja, om een telefoonoproep te beantwoorden moet er nog altijd een mens (een zoogdier waarvan er zo'n zeven miljard rondlopen) je te woord staan maar daar zijn ze van langsom meer superallergisch aan.
    Als je met "de verkopers" de pipo's in de studiediensten bedoelt die, om hun eindejaarsbonus veilig te stellen, mooie grafiekjes met dalende kosten MOETEN presenteren aan de big boss (dus om te beginnen "uitkleden" van "nutteloze" heldpdesks en die tijdelijk vervangen door debiele TV spotjes zoals bij Coolblue), dan zitten we op dezelfde lijn.
    Laatst gewijzigd door nete; 3 juni 2018 om 12:46
    BD0473BE / www.nete.be
    1" Lumix FZ1000 + CP en ND filter
    MFT Lumix GM5 met 12-32 mm


  22. #22

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    Dat hun hotline moeilijk bereikbaar is, dat hebben ze inderdaad zelf in de hand.
    Maar dat spullen te laat geleverd worden ligt dikwijls aan de post of pakjesleverancier.
    Die kunnen zich tegenwoordig niet meer te veel personeel permitteren. Een binnenlands pakje leveren op 24h voor 6€....
    En waarschijnlijk betaalt Coolblue minder.
    6€ is alles samen amper 10 min uurloon, en dan zit de afschrijving en brandstof er nog niet in.
    Geen wonder dat de aandelen van Bpost zakken.
    Hoe kun je daar nog winst mee maken?
    Omdat ze bij CB misschien 50 pakjes naar dezelfde regio sturen en het één postbode of koerier hebben ze 50 keer die inkomsten.
    Het voordeel van een grote verzender denk ik waardoor de kosten gedeeld zijn.
    En tegelijk neemt die ook,pakjes mee van andere verzenders ... zo dekken ze de kosten.
    Mocht die voor één pakje moeten rondrijden, dan brengt dat inderdaad niets op.
    En anders, als ze het niet kunnen waarmaken door te weinig personeel ... dan moeten ze niet beloven dat ze het op 1 dag leveren, dat ze dan 48 uur beloven.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  23. #23

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Tja, om een telefoonoproep te beantwoorden moet er nog altijd een mens (een zoogdier waarvan er zo'n zeven miljard rondlopen) je te woord staan maar daar zijn ze van langsom meer superallergisch aan.
    Dat geldt anders ook voor zelfstandigen en kleine ondernemingen hoor.
    Ook daar heeft de klant recht op een minimum aan klantgerichtheid.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  24. #24

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Omdat ze bij CB misschien 50 pakjes naar dezelfde regio sturen en het één postbode of koerier hebben ze 50 keer die inkomsten.
    Het voordeel van een grote verzender denk ik waardoor de kosten gedeeld zijn.
    En tegelijk neemt die ook,pakjes mee van andere verzenders ... zo dekken ze de kosten.
    Mocht die voor één pakje moeten rondrijden, dan brengt dat inderdaad niets op.
    En anders, als ze het niet kunnen waarmaken door te weinig personeel ... dan moeten ze niet beloven dat ze het op 1 dag leveren, dat ze dan 48 uur beloven.
    Die 6€ is wat je als particulier betaalt. Wat Coolblue betaalt weet ik niet.
    Het afleveren van een pakje kost toch al snel 5 minuten. (Rijtijd, pakje zoeken in de laadruimte, uitstappen, aanbellen en laten tekenen. )
    Ongelooflijk gewoon.

    En ik,denk ook dat die helpdesks héél krap bemand worden. Ze zullen pas volk bij zetten als ze klachten krijgen.
    Het verloop bij die helpdesks is ook groot. Wie wil die jobs nog doen hé.
    Tommie
    Een machientje van Sony, een oud bierblikje, iets breed van Tamron, en een Minolta macroscoopje. En een dikke Jonagold om alles in te bewaren.

  25. #25

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Dat geldt anders ook voor zelfstandigen en kleine ondernemingen hoor.
    Ook daar heeft de klant recht op een minimum aan klantgerichtheid.
    Tuurlijk, maar in de eerste plaats moet een bedrijf winstgevend zijn. Met ontevreden klanten gaat dat niet lukken natuurlijk. Maar de klant die een half uur nodig heeft om 12 filterkes te proberen en dan buitengaat met een geheugenkaart van 8€, die heeft geld gekost.
    Tommie
    Een machientje van Sony, een oud bierblikje, iets breed van Tamron, en een Minolta macroscoopje. En een dikke Jonagold om alles in te bewaren.

Pagina 1 van 11 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

  1. Wat heb ik nodig?
    Door Speedy in forum Strobist
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 20 november 2014, 14:47
  2. dvd nodig?
    Door magietje in forum Beginnershoek
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 4 februari 2011, 15:30
  3. Wat heb ik nodig?
    Door amandavdhoog in forum Algemeen
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 14 december 2008, 00:02
  4. Help nodig, bel de 100
    Door jdm in forum Chit Chat
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 12 juli 2007, 17:26
  5. Dioptriewieltje nodig = oogarts nodig?
    Door drd in forum Algemeen
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 3 oktober 2006, 03:51

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •