Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Basta terug nodig

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Basta terug nodig

    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Maar het is echt aandoenlijk hoe een aantal mensen hier toestanden die terug scheef aan het groeien zijn, met alle macht verdedigen als "normaal".
    Het gaat me niet om verdedigen nete, maar om rekening te houden met alles zonder voorbarige besluiten te nemen.

    U ging er van in het begin van uit dat CB ergens in Rotterdam beslist heeft met minder personeel te werken ... dat is tot nu toe nergens bewezen dat ze dat ook gedaan hebben.

    Als men bijvoorbeeld 10 mensen in dienst heeft die in ploegen moeten werken (kan niet anders met lange openingsuren), dan is ook steeds minstens een derde op een bepaald moment niet aan het werk, anderen hebben recht op pauzes en mogelijks zijn er afwezigen of is er inderdaad (ongewild) een personeelstekort.

    Ook al klopt het dat we langer moeten wachten dan wat men wil ... ook mij overkomt het al eens. [emoji6]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • Re: Basta terug nodig

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      En die bv. 20 personen zijn allemaal een half uur aan een stuk bezig zonder dat er één vrijkomt voor "de eerste in de rij", die hij was, vanaf vrijwel onmiddellijk na het begin van zijn oproep. Dat geloof je nu toch zelf niet ?
      Ik heb al een uur met dezelfde helpdesker van EDPnet aan de lijn gehangen. Al die tijd kan die medewerker niemand ander helpen natuurlijk. BTW, ook toen hebben ze mij zelf gebeld trouwens omdat ik via Twitter gemeld had dat mijn VDSL sync was weggevallen.
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • Re: Basta terug nodig

        Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
        Ik heb al een uur met dezelfde helpdesker van EDPnet aan de lijn gehangen. Al die tijd kan die medewerker niemand ander helpen natuurlijk. BTW, ook toen hebben ze mij zelf gebeld trouwens omdat ik via Twitter gemeld had dat mijn VDSL sync was weggevallen.
        Als dat dan de enige aanwezige is dan zijn de andere bellers de sigaar...
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • Re: Basta terug nodig

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Ja ik begrijp dat 20 minuten lang is en vindt dat ook niet plezant
          Je vindt dat niet plezant ?... ik vind dat schandalig, hoe druk het ook mag zijn.
          Bij al uw mogelijkheden moet er alvast één voorwaarde voldaan zijn: méér dan één persoon in die betreffende helpdesk.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • Re: Basta terug nodig

            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Als dat dan de enige aanwezige is dan zijn de andere bellers de sigaar...
            Klopt. En als ze statistisch 10 minuten per oproep rekenen dan zijn er 6 gefrustreerd omdat ze lang moeten wachten. Aan de andere kant bleven ze aan de lijn terwijl ik een andere modem testte, keken ze zelf naar de lijn e.d. tot het moment dat het probleem opgelost was. Geen escallatie naar second line support of wat dan ook. Bottom line was dat mijn probleem opgelost was en ik dus niet met iemand aan de lijn was die zijn flowchart aframmelde (zoals op vele tech helpdesks) en waarna je dan toch nog moet terugbellen.
            Ik heb geen idee hoe veel volk er op de helpdesk zit bij EDPnet maar ik heb al een aantal (meestal Russisch klinkende) namen onder de mails zien staan.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • Re: Basta terug nodig

              Berichtje met een vraag gestuurd naar Mobile Vikings, hun onmiddellijk automatisch antwoord van ontvangst begint met: Momenteel hebben we door de drukte een kleine achterstand in onze mailbox

              En toch is er geen tendens volgens de believers hier......
              Dat de meesten zo stilaan een achterpoortje (allez, een achtergaragepoort) gevonden hebben in de ooit afgesloten overeenkomst (de klant gewoon melden dat het langer gaat duren wegens de "drukte" en klaar is Kees) is overduidelijk.
              "Drukte" is het nieuwe toverwoord.

              Het zal de schuld zijn van het zomeruur, langer licht, meer goesting om te bellen, mailen. Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb...
              Last edited by nete; 15 juni 2018, 19:22.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • Re: Basta terug nodig

                Deze week een paar keer met Brussels Airlines gebeld. Telkens ongeveer een 5-tal min. wachttijd. Wordt ook gemeld dat het vrij druk is. Kan hiermee leven.Mocht het maar overal zo zijn...
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • Re: Basta terug nodig

                  Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Je vindt dat niet plezant ?... ik vind dat schandalig, hoe druk het ook mag zijn.
                  Bij al uw mogelijkheden moet er alvast één voorwaarde voldaan zijn: méér dan één persoon in die betreffende helpdesk.
                  Daarom vermelde ik ook om het algemeen te bekijken en niet tot één uitzondering.
                  Er zijn bij grote bedrijven niet veel support-diensten waar maar één medewerker aanwezig is.

                  Ik heb het eerder al aangekaart nete, ik vind dit niet plezant maar ook niet zo schandalig om de simpele reden dat een gemiddelde klant niet dagelijks, wekelijks of zelfs maandelijks support nodig heeft, sommigen zelfs maar om de paar jaar.

                  Daarentegen is het bijna altijd file aan de kassa’s, soms uren wachten in ziekenhuizen zelfs op afspraak, uren per dag in de file, wachtrij voor u aan bediening in winkels, ... er zijn wat mij betreft veel meer zaken waar we alle dagen mee geconfronteerd worden en waar niemand iets aan doet.
                  Of 45 minuten aan de kassa van de Makro staan met diepvries in je kar ... dat is echt vervelend.

                  En het leuke is dat er bij goed weer in vakantie of WE duizenden mensen gaan aanschuiven in pretparken of op en af naar de kust ... dan gaan ze net zelf kiezen om te wachten.

                  Daarom dat men een beetje moet relativeren ... er zijn ergere dingen in het leven hoor.
                  Enfin ... niemand “moet” maar “mag”. [emoji6]
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • Re: Basta terug nodig

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    "Drukte" is het nieuwe toverwoord.
                    Het kan ook niet anders met het aantal keren dat jij support vraagt, dan moet het wel druk zijn. [emoji16]

                    Ja ik weet het ... niet altijd voor uzelf.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • Re: Basta terug nodig

                      Deze week Transavia gebeld...werd al gewaarschuwd voor de drukte..maar ik wacht graag 18 minuten op een antwoord dat me duidelijkheid verschaft..maar ik ben dan ook een erg geduldig persoon... En kom je weer eens in een telefonische wachtrij terecht...dan heb je alle tijd om dit te lezen..http://https://www.psychologiemagazine.nl/artikel/meer-geduld-minder-stress/...baat het niet dan schaadt het ook niet..

                      Comment


                      • Re: Basta terug nodig

                        Ik hoop dat geen bedrijfsleiders dit topic meelezen: buiten een enkeling (ik ging bijna schrijven "een zonderling" ) is iedereen het er blijkbaar al mee eens dat ze vooral moeten aankondigen dat het langer gaat duren wegens de drukte, en vinden ze dat niet meer dan normaal. Tja, waarom zou een bedrijf dan nog een inspanning doen die bovendien geld (personeel) kost. Nee, nog wat minder mensen zetten, de massa maakt er toch geen echt probleem van om desnoods een uur aan de telefoon te wachten.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • Re: Basta terug nodig

                          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          en vinden ze dat niet meer dan normaal.
                          Onze woorden niet verdraaien hé.
                          Sommigen vinden dat nog niet zo’n ramp of maken er zich minder druk in ... dat is niet hetzelfde als het normaal vinden.

                          U blijkt anders tot 45 minuten wachten aan de kassa ook niet erg te vinden want u klaagt er niet over. [emoji6]
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • Re: Basta terug nodig

                            Ik zie het probleem niet....werd gewoon netjes direct in het begin gewaarschuwd dat er erg lange wachttijden waren....het is dan toch MIJN keuze om te wachten...ik ga dan toch niet achteraf staan zeuren om een ander de schuld te geven...en tjee zeg...die paar minuutjes wachttijd op een heel mensenleven, er zijn echt wel belangrijkere zaken in je leven...althans dat hoop ik..j

                            Comment


                            • Re: Basta terug nodig

                              Mullie, met die paar minuutjes (2 dus ) heb ik totaal geen probleem. Met het verwittigen op voorhand dat het zeer lang gaat duren des te meer, want daar zijn ze zelf de oorzaak van.

                              Als ik in een winkel aan de kassa eens een paar minuten moet aanschuiven dan heb ik een overzicht en kan ik de wachttijd inschatten, bij een telefonisch contact tast je volledig in het duister (zoals jaja die 25 minuten de eerstvolgende was, zie #13).

                              Maar dat velen dit al normaal vinden kan er bij mij echt niet in. Zo geef je de bedrijven de pap in de mond om het nog verder af te bouwen, want de "kudde" slikt dat toch allemaal.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment


                              • Re: Basta terug nodig

                                Nete, laat je leidingwater eens controleren man. Ik denk toch dat het gehalte azijn een beetje hoog is.

                                Jij schijnt die lange wachttijden aan te trekken.
                                En als je ergens niet tevreden bent, koop dan elders.
                                Er zijn 100 plaatsen waar je pakweg een TV kan kopen. En kijk dan ineens niet op de laatse 3€.

                                Als een aankoop bij mij niet vlot gebeurt, dan wandel ik (virtueel of fysiek) buiten en ga elders.
                                Overstappen van bank, telecom, electriciteit is iets complexer, maar vandaag ook best doenbaar.
                                En een Tv koopt je echt waar je wil.

                                Comment

                                Working...
                                X