Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 2 3 4 5 6
Weergegeven resultaten: 126 t/m 128 van 128

Discussie: Basta terug nodig

Standaard Re: Basta terug nodig

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Doel was dat in “normale omstandigheden” 80% van de oproepen binnen de 2 of 3 minuten zouden beantwoord worden en dat voor de rest een mogelijkheid moest geboden worden om ofwel te wachten, momenten kenbaar te maken wanneer het minder druk is, ofwel een boodschap na te kunnen laten om teruggebeld te kunnen worden ofwel een andere manier van communiceren mogelijk te maken.
    Ik heb bovenstaande "conventie" nog eens aandachtiger bekeken. Weer een héél groot licht die zo'n misbaksel op de wereld gezet heeft.

Elk bedrijf dat gans het jaar verwittigt dat het "langer kan duren dan normaal" en u verwijst naar andere manieren van contactname is perfect in orde met de regel.
    Of denk je echt dat de overheid hun statistieken gaat controleren ? (als die er al zijn tenminste)
    BD0473BE / www.nete.be
    1" Lumix FZ1000 + CP en ND filter
    MFT Lumix GM5 met 12-32 mm

Standaard Basta terug nodig

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Ik heb bovenstaande "conventie" nog eens aandachtiger bekeken. Weer een héél groot licht die zo'n misbaksel op de wereld gezet heeft.

Elk bedrijf dat gans het jaar verwittigt dat het "langer kan duren dan normaal" en u verwijst naar andere manieren van contactname is perfect in orde met de regel.
    Er zijn ook maar een paar bedrijven die dat ondertekend hebben en het is niet meteen de overheid dat dit opgelegd heeft.
    Het was (alvast in het begin) ook maar een vrijwillige ondertekening van die conventie.
    Ik zeg “was” omdat alles zo vaak verandert dat men bijna niet kan bijhouden wat actueel is.

Of denk je echt dat de overheid hun statistieken gaat controleren ? (als die er al zijn tenminste)
    Of alle diensten statistieken houden kan ik niet zeggen, ik werk gelukkig niet overal.
    Maar bij vele bedrijven wordt toch heel bewust gemeten hoe accuraat hun service is en wat de klantentevredenheid is door middel van analyses en marktonderzoeken.
    Statistieken werken uiteraard altijd met gemiddelden, zoiets kan men nooit individueel bekijken tenzij extreme gevallen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Standaard Re: Basta terug nodig

Mij doet die "conventie" vooral denken aan een kleuterklas:

De meester zegt: "mannekes, ge moet de telefoon beantwoorden binnen de 2 minuten, en als dat niet lukt moet je een bandje laten lopen dat het langer kan duren en dat ze ook een mailtje kunnen sturen".

De meester zegt: "mannekes, dat mailtje moet ge binnen de 5 dagen beantwoorden en als dat niet lukt moet ge bij het ontvangen van het mailtje een automatisch antwoordje sturen met de melding dat het langer zal duren.
    BD0473BE / www.nete.be
    1" Lumix FZ1000 + CP en ND filter
    MFT Lumix GM5 met 12-32 mm

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 2 3 4 5 6

Soortgelijke discussies

1. Wat heb ik nodig?
    Door Speedy in forum Strobist
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 20 november 2014, 14:47
  2. dvd nodig?
    Door magietje in forum Beginnershoek
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 4 februari 2011, 15:30
  3. Wat heb ik nodig?
    Door amandavdhoog in forum Algemeen
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 14 december 2008, 00:02
  4. Help nodig, bel de 100
    Door jdm in forum Chit Chat
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 12 juli 2007, 17:26
  5. Dioptriewieltje nodig = oogarts nodig?
    Door drd in forum Algemeen
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 3 oktober 2006, 03:51

Regels voor berichten