Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 3 van 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 125

Discussie: Basta terug nodig

  1. #51

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    Jij moet toch echt de problemen aantrekken. ITSME installeren duurde bij mij amper een paar minuten. Verbinding via de bank, en hop .. klaar.
    Ik had geen problemen met het installeren van Itsme zelf, met het koppelen aan Hello Bank evenmin, maar ik kon nooit aanmelden op de sites van de overheid, waar ik dan een onbestaande support heb ondervonden.
    Hier kan je eventjes "meegenieten" als je wil: Itsme

    Ik heb nu bij het wisselen van smartphone geen problemen ondervonden, maar de overheid indachtig had ik toch eerst maar even Itsme gecontacteerd.
    BD0473BE / www.nete.be
    1" Lumix FZ1000 + CP en ND filter
    MFT Lumix GM5 met 12-32 mm


  2. #52

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    Dochter zag gisteren op haar rekening dat haar bijdrage van Touring was teruggestort.
    14 minuten moeten wachten tot ze iemand aan de lijn kreeg om te horen dat het een vergissing was.
    Je zou maar op reis gaan met de auto en dan moeten uitvinden dat je niet meer verzekerd bent bij Touring .
    Het zal er druk zijn wegens vaderdag in aantocht...

    Als je de reacties buiten Verseg en Tommie1 overloopt lijkt mijn stelling stilaan min of meer bevestigd: het begint bij meer en meer bedrijven terug de verkeerde kant op te gaan.
    En dat is wat ik tenslotte enkel wou aftoetsen in dit topic.
    Laatst gewijzigd door nete; 5 juni 2018 om 17:27
    BD0473BE / www.nete.be
    1" Lumix FZ1000 + CP en ND filter
    MFT Lumix GM5 met 12-32 mm


  3. #53

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    daar zitten nooit 5 of 10 personen om de telefoon te beantwoorden, hoogstens 1 of 2 en ja 20 minuten is inderdaad te lang.
    Als dat waar is, dan moet CB tot voor kort wel héééééél weinig telefoons gekregen hebben.
    BD0473BE / www.nete.be
    1" Lumix FZ1000 + CP en ND filter
    MFT Lumix GM5 met 12-32 mm


  4. #54

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Als je de reacties buiten Verseg en Tommie1 overloopt lijkt mijn stelling stilaan min of meer bevestigd: het begint bij meer en meer bedrijven terug de verkeerde kant op te gaan.
    Dat het een algemene trend is, dat is ook niet zo want er zijn nog diensten genoeg waar ze bijna altijd heel snel antwoorden.
    Natuurlijk worden vooral de negatieve aangekaart, dat is met alles zo.

    Wat het gevolg was van de klachten is dat er een overeenkomst is wat enkele bedrijven ondertekend hebben en dat is om sneller te reageren of de klant de mogelijkheid te bieden iets in te spreken, teruggebeld te worden of om via een andere weg te communiceren.
    Daar is nooit een verplichting geweest via wet of dergelijke en zeker niet alle bedrijven hebben dat ondertekend.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  5. #55

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Misschien moet Europa bij dit probleem het zelfde toepasen als bij de luchtvaartmaatschappijen. Bij vertragingen moet het bedrijf een boete betalen.
    Als een vliegrtuig met meer dan een half uur vertraging opstijgt, dan kunnen de klanten een schadevergoeding eisen. Europa heeft deze wetten gemaakt en goedgekeurd. Advokatenbureaus hebben zich erop gespecialiseerd.

    Het zelfde kan men ook voor de service center maken, die hun producten verkopen.

  6. #56

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grashalm Bekijk bericht
    Als een vliegrtuig met meer dan een half uur vertraging opstijgt, dan kunnen de klanten een schadevergoeding eisen.
    Ik zou toch de wetgeving maar eens nakijken want je slaat de bal volledig mis
    bye, Maurice
    https://blog.on4bam.com/
    Nikon D90

  7. #57

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Ik denk dat nete altijd bij die ene medewerker terecht komt.

    https://www.facebook.com/partagebonh...2597768479371/
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  8. #58

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Da zou ik niet zo zeker zijn, want dit is een europeese wetgeving. Belgie moet deze misschien nog omzetteen naar belgisch wet, zou kunnen.

    Maar in Duitsland en Nederland hebben dit reeds gedaan.

    Met je klacht ga je dan naar de advokatenbureaus, die zich erop specializeerd hebben.

    Vliegticket meenemen waarop je vluchtnummer staat. Zij kijken dan of je in aanmerking komt of niet.

    Je krijgt dan een bedrag -20% commisie uitbetaald. De luchtvaardmaatschapijen zijn intussen extreem bang voor deze klachten.

  9. #59

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Het gaat hier op vluchten die op eene of andere manier te laat zijn - buiten de voorgevenen tijd.

    In Hamburg was nu de luchthaven voor 1,5 dagen gesloten, door eer stroomstoring.

    Het gaat overal in het duitse nieuws rond - waar de passagiers hun schadevergoeding kunenn terug halen. Dat gaat milljoene kosten.

    Of zouden deze ook allemal het mis hebben.

  10. #60

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Je vlucht is vertraagd. Hier heb je recht op:
    Verordening (EG) nr. 261/2004 bepaalt dat passagiers van een vlucht die overboekt, geannuleerd of meer dan drie uur vertraagd is, recht hebben op een vergoeding. Zoals je in de tabel kunt zien is de hoogte van de vergoeding afhankelijk van de afstand van de vlucht en de duur van de vertraging. Voldoe jij aan een van de voorwaarden? Dan is er een grote kans dat je recht hebt op compensatie. De prijs van je ticket heeft geen invloed op de hoogte van de vergoeding. De vergoeding is bedoeld om jou als reiziger te compenseren voor het ongemak. Zelfs wanneer jouw werkgever het ticket heeft betaald, heb jij recht op de vergoeding.

    Je komt in aanmerking voor een vergoeding als:
    Je vlucht minimaal 3 uur vertraagd was.
    Je vlucht geannuleerd werd.
    Je vlucht overboekt was.


  11. #61

    Standaard Re: Basta terug nodig

    En dan komen ze af met overmacht of zo ...
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  12. #62

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grashalm Bekijk bericht
    Je komt in aanmerking voor een vergoeding als:
    Je vlucht minimaal 3 uur vertraagd was.

    Voila, dus niet "meer dan een half uur", dat bedoelde ik dus.
    BTW, je moet eens kijken hoeveel vluchten er meer dan een half uur vertraging hebben. Mochten die allemaal schadevergoeding moeten betalen waren ze op een week failliet.

    Sommigen (RA) zullen daarom bij verwachte problemen zoals aangekondigde stakingen op voorhand vluchten annuleren zodat ze geen vergoeding moeten betalen. De stroomstoring in Hamburg is buiten de verantwoordelijkheid van de maatschappijen en er zal waarschijnlijk geen vergoeding volgen.
    bye, Maurice
    https://blog.on4bam.com/
    Nikon D90

  13. #63
    Geregistreerd: 17 oktober 2002

    Standaard Re: Basta terug nodig

    [QUOTE=on4bam;4649115]Voila, dus niet "meer dan een half uur", dat bedoelde ik dus.
    BTW, je moet eens kijken hoeveel vluchten er meer dan een half uur vertraging hebben. Mochten die allemaal schadevergoeding moeten betalen waren ze op een week failliet.

    Sommigen (RA) zullen daarom bij verwachte problemen zoals aangekondigde stakingen op voorhand vluchten annuleren zodat ze geen vergoeding moeten betalen. De stroomstoring in Hamburg is buiten de verantwoordelijkheid van de maatschappijen en er zal waarschijnlijk geen vergoeding volgen.[/QUOTEB]

    BA waarmee wij een zestal keer per jaar naar Nice vliegen, geen charter maar een lijnvlucht, vertrekt gemiddeld 15 à 20min te laat. Is ook al een half uur geweest. Als het dat maar is dus... Alles dat meer is wordt natuurlijk vervelender, vooral voor hen die soms een aansluitende vlucht hebben.
    Op een vliegveld wordt het zo een beetje zoals aan de weg, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar er zijn wel slots waar vliegtuigen zich moeten aan houden, anders schuiven zo weer op achteraan de rij.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  14. #64

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
    BA waarmee wij een zestal keer per jaar naar Nice vliegen, geen charter maar een lijnvlucht, vertrekt gemiddeld 15 à 20min te laat. Is ook al een half uur geweest.
    De vergoedingen maken geen verschil tussen charters en lijnvluchten. Vertraging is ook nogal vaag eigenlijk. Vertrektijd is het moment dat de deur sluit en pushback begint. Sta je daarna in de file om op te stijgen dan is dat geen vertraging terwijl dat natuurlijk wel zo aanvoelt want je bent nog niet weg... Meestal haalt men dan de verloren tijd (deels) terug in door wat sneller te vliegen of een "direct route" te vragen waardoor de afstand wat korter wordt.
    Vroeger wat de slottijd ook wat langer waardoor een vlucht nu sneller zijn originele slot kwijt is als er bv. weer eens een passagier wat te lang aan de bar bleef zitten of erger, niet opdaagt en de bagage er weer af moet (men begint trouwens sneller de bagage van de laatkomers in het ruim te zoeken zodat er minder tijd verloren wordt als de passagier echt niet meer opdaagt).
    Wij hadden nog niet zo dikwijls een "echte" vertraging maar telkens werd alles zo perfect mogelijk opgelost.
    Terugvlucht vanuit Hawaï die "op tijd" stond bij het verlaten van onze B&B bleek cancelled eens we op de luchthaven kwamen. AA wou ons een latere vlucht naar Chicago geven maar na wat aandringen werden we op een Delta gezet via ATL. Paar uur later vertrokken, uren in ATL "rondgehangen" en zo goed als op hetzelfde uur thuis. Vlucht naar Hong Kong cancelled wegens staking in Londen waarbij we herboekt werden een dag later via Rome en Bangkok zodat we een dag kwijt waren in HK voor we door vlogen naar Sydney. BA heeft ons daarvoor een waardebon voor tickets gegeven (helaas niet kunnen gebruiken omdat ze alleen geldig waren voor "full fare" tickets zodat we nog meer zouden bijbetalen dan de prijs voor gewone tickets).
    bye, Maurice
    https://blog.on4bam.com/
    Nikon D90

  15. #65
    Geregistreerd: 17 oktober 2002

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
    De vergoedingen maken geen verschil tussen charters en lijnvluchten. Vertraging is ook nogal vaag eigenlijk. Vertrektijd is het moment dat de deur sluit en pushback begint. Sta je daarna in de file om op te stijgen dan is dat geen vertraging terwijl dat natuurlijk wel zo aanvoelt want je bent nog niet weg... Meestal haalt men dan de verloren tijd (deels) terug in door wat sneller te vliegen of een "direct route" te vragen waardoor de afstand wat korter wordt.
    Vroeger wat de slottijd ook wat langer waardoor een vlucht nu sneller zijn originele slot kwijt is als er bv. weer eens een passagier wat te lang aan de bar bleef zitten of erger, niet opdaagt en de bagage er weer af moet (men begint trouwens sneller de bagage van de laatkomers in het ruim te zoeken zodat er minder tijd verloren wordt als de passagier echt niet meer opdaagt).
    Wij hadden nog niet zo dikwijls een "echte" vertraging maar telkens werd alles zo perfect mogelijk opgelost.
    Terugvlucht vanuit Hawaï die "op tijd" stond bij het verlaten van onze B&B bleek cancelled eens we op de luchthaven kwamen. AA wou ons een latere vlucht naar Chicago geven maar na wat aandringen werden we op een Delta gezet via ATL. Paar uur later vertrokken, uren in ATL "rondgehangen" en zo goed als op hetzelfde uur thuis. Vlucht naar Hong Kong cancelled wegens staking in Londen waarbij we herboekt werden een dag later via Rome en Bangkok zodat we een dag kwijt waren in HK voor we door vlogen naar Sydney. BA heeft ons daarvoor een waardebon voor tickets gegeven (helaas niet kunnen gebruiken omdat ze alleen geldig waren voor "full fare" tickets zodat we nog meer zouden bijbetalen dan de prijs voor gewone tickets).
    Ja, vergoedingen maken geen verschil, maar de kans dat een charter te laat vertrekt is m.i. groter, al vertrekken die meestal in de vroege uurtjes.
    En wij hebben natuurlijk veel te danken aan de aanslagen wat luchthavens en hun veiligheid betreft. Dat vraagt allemaal tijd en ook veel geld. Eindeloze controles, maar het is nu eenmaal zo, een mens moet zich daar naar schikken, het is voor onze veiligheid. Dit is wel wat mij het meeste stoort op de luchthavens.
    En waardebonnen..., ze weten ook hoe ze de mensen nog eens moeten vangen.
    Laatst gewijzigd door enero; 6 juni 2018 om 09:25
    Leeft en LAAT LEVEN !

  16. #66

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Laat me dan even delen wat ik vorige week meemaakte.
    Mijn zoon was met de 2de auto weg. Via een Platinum kaart bij onze bank hebben we voor 2 auto's bijstand.
    Hij wil terug vertrekken, en de batterij is plat.
    Hij belt die assistance op, ze vragen zijn plaatnummer, en Touring antwoordt: Niet gedekt, we kunnen niks voor U doen.

    Zoon belt papa, en probeert ondertussen een paar maten te regelen om de auto in gang te duwen.
    Ik bel terug naar dat nummer, en uit mijn ongenoegen, en meldt nog dat dit niet echt een Platinum service is.
    Dan valt aan de andere kant de frank. Bij Platinum assistance moeten ze de naam en de 4 laatste nummers van de bankkaart hebben.
    Tuurlijk is dat gedekt mijn, mijn excuses.

    Ondertussen had de zoon de auto niet in gang gekregen, en heeft hij nog eens gebeld. Hij kreeg excuses, maar ondertussen was er toch al bijna een uur voorbij tegen dat de hulp ter plaatse was.

    Ik heb dan een beleefde klacht geuit, en kreeg de volgende dag telefoon van Touring klantendienst. Ze betalen me gewoon een vol jaar de extra prijs van Platinum terug... 200€.
    Dan hebben ze mijn zoon ook nog eens gebeld om hun excuses aan te bieden.

    Tja, alles bij elkaar niet leuk, maar ze doen toch iets als je klaagt, en de compensatie vind ik behoorlijk redelijk.
    Tommie
    Een machientje van Sony, een oud bierblikje, iets breed van Tamron, en een Minolta macroscoopje. En een dikke Jonagold om alles in te bewaren.

  17. #67

    Standaard Re: Basta terug nodig

    @ on4bam

    je hebt met de tijd gelijk - maar was voor mij dan meer een metaffa - voor de overmatig lange wachtijden bij het hier aangehaalde thread

  18. #68

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Ga mij ook bij de Basta oproep aansluiten.

    Om 9.02uur bel ik naar een klein dorpsfiliaal van een zeer grote bank.(hun lokaal nummer)
    Ik had daar deviezen besteld en wilde weten of ze aangekomen waren.
    Direct een bandje "Wegens de grote toeloop van oproepen, kunnen wij U niet meteen helpen..." Wachten...
    Dat heeft exact 9min en 55sec geduurd.
    Dan kreeg ik iemand aan de lijn maar die was niet van het filiaal, ik denk een soort call center:
    "Waarmee kunnen wij U helpen?"
    Ik zeg, weet U of mijn deviezen al zijn toegekomen...?"
    Stilte... "Ik zal eens contact opnemen met het filiaal..."
    "O, ze zijn niet bereikbaar, ik ga later nog eens proberen..."

    Ik heb feestelijk bedankt en ben zelf naar dat filiaal gereden,
    waar ze toch niet overspoeld waren met telefoons, maar gezellig in de gang aan het keuvelen waren.
    Ik was trouwens de enige klant, druk was het ook niet.

    Service?

    Dpaul
    DPaul - A.FIAP
    D810, nikkors and other stuff

  19. #69

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DPaul Bekijk bericht
    Ga mij ook bij de Basta oproep aansluiten.

    Om 9.02uur bel ik naar een klein dorpsfiliaal van een zeer grote bank.(hun lokaal nummer)
    Ik had daar deviezen besteld en wilde weten of ze aangekomen waren.
    Direct een bandje "Wegens de grote toeloop van oproepen, kunnen wij U niet meteen helpen..." Wachten...
    Dat heeft exact 9min en 55sec geduurd.
    Dan kreeg ik iemand aan de lijn maar die was niet van het filiaal, ik denk een soort call center:
    "Waarmee kunnen wij U helpen?"
    Ik zeg, weet U of mijn deviezen al zijn toegekomen...?"
    Stilte... "Ik zal eens contact opnemen met het filiaal..."
    "O, ze zijn niet bereikbaar, ik ga later nog eens proberen..."

    Ik heb feestelijk bedankt en ben zelf naar dat filiaal gereden,
    waar ze toch niet overspoeld waren met telefoons, maar gezellig in de gang aan het keuvelen waren.
    Ik was trouwens de enige klant, druk was het ook niet.

    Service?

    Dpaul
    En waarom zou je deviezen moeten bestellen in je bank?
    Je betaalt altijd een pak meer dan het ter plaatse gewoon uit de muur halen. Dat kan in iedere luchthaven als je dat activeert op je kaart.
    Tommie
    Een machientje van Sony, een oud bierblikje, iets breed van Tamron, en een Minolta macroscoopje. En een dikke Jonagold om alles in te bewaren.

  20. #70

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    En waarom zou je deviezen moeten bestellen in je bank?
    Je betaalt altijd een pak meer dan het ter plaatse gewoon uit de muur halen. Dat kan in iedere luchthaven als je dat activeert op je kaart.
    Daar zijn redenen genoeg voor. Het hangt ook af van welke munt.
    Er zijn ook kosten aan afhalen uit "de muur" en als dat een vaste kost is per transactie en je krijgt maar een beperkt bedrag per keer dan loopt dat ook hoog op. Bij onze vorige vakantie waren er op de 3 eilanden die we bezochten 2 ATM's. 1 er van had een "Maestro" logo. Betalen van onze B&B's was cash dus zonder meegebracht geld hadden we het niet gered. Ook dit jaar zullen we op voorhand cash moeten meenemen.
    bye, Maurice
    https://blog.on4bam.com/
    Nikon D90

  21. #71
    Geregistreerd: 17 oktober 2002

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
    Daar zijn redenen genoeg voor. Het hangt ook af van welke munt.
    Er zijn ook kosten aan afhalen uit "de muur" en als dat een vaste kost is per transactie en je krijgt maar een beperkt bedrag per keer dan loopt dat ook hoog op. Bij onze vorige vakantie waren er op de 3 eilanden die we bezochten 2 ATM's. 1 er van had een "Maestro" logo. Betalen van onze B&B's was cash dus zonder meegebracht geld hadden we het niet gered. Ook dit jaar zullen we op voorhand cash moeten meenemen.
    Cash doet nog vele deuren open, zelfs die van de B&B's...
    Leeft en LAAT LEVEN !

  22. #72

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
    Daar zijn redenen genoeg voor. Het hangt ook af van welke munt.
    Er zijn ook kosten aan afhalen uit "de muur" en als dat een vaste kost is per transactie en je krijgt maar een beperkt bedrag per keer dan loopt dat ook hoog op. Bij onze vorige vakantie waren er op de 3 eilanden die we bezochten 2 ATM's. 1 er van had een "Maestro" logo. Betalen van onze B&B's was cash dus zonder meegebracht geld hadden we het niet gered. Ook dit jaar zullen we op voorhand cash moeten meenemen.
    Ik bestel nooit cash op voorhand. Creditcard en uit de muur halen. Wel telkens iets meer dan 50€ nemen natuurlijk. Op cash bestellen bij de bank betaal je ook een hoop kosten.

    Ben ooit 2 weken in Zweden geweest zonder het lokale geld te hebben gezien. Overal kan je daar electronisch betalen, ook belachelijk kleine bedragen.
    Tommie
    Een machientje van Sony, een oud bierblikje, iets breed van Tamron, en een Minolta macroscoopje. En een dikke Jonagold om alles in te bewaren.

  23. #73

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    Ben ooit 2 weken in Zweden geweest zonder het lokale geld te hebben gezien. Overal kan je daar electronisch betalen, ook belachelijk kleine bedragen.
    Ik had het niet over Zweden
    Bij EU landen en "courante" bestemmingen is alles gemakkelijk natuurlijk. Dit jaar gaan ze vooral blij zijn met onze US$ omdat de eigen munt in vrije val is. ATM heeft er ook maar beperkt lokale munt met hoge kost. Uit de muur halen doen we dan ook meestal voor het maximum (ongeveer €600) maar dit jaar lijkt het maximum onder de €200 te liggen. Lokale munt hier bestellen gaat ook niet dus US$ mee en cash wisselen (zoals vroeger).
    bye, Maurice
    https://blog.on4bam.com/
    Nikon D90

  24. #74

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DPaul Bekijk bericht
    Ga mij ook bij de Basta oproep aansluiten.

    Direct een bandje "Wegens de grote toeloop van oproepen, kunnen wij U niet meteen helpen..." Wachten...
    Dat heeft exact 9min en 55sec geduurd.
    Tja, zo'n bandje is blijkbaar de nieuwe toverformule: overdreven onderbezetting van de helpdesk en de klant direct informeren dat het lang kan duren.
    Zolang de modale klant dat gewauwel allemaal slikt is er geen vuiltje aan de lucht natuurlijk.
    Maar ja, het WAS Pasen, het WAS moederdag en nu IS het vaderdag en binnen een paar weken mogen alle kindjes die op school hun best hebben gedaan een cadeautje kopen en een paar weken later moet er schoolgerief besteld worden en van dan af mogen we ons voorbereiden op Haloween en iets later de eindejaarsdrukte.
    Waar durf ik het toch in mijn hoofd halen om te stellen dat er terug meer en meer helpdesks (niet allemaal) schromelijk en chronisch onderbemand zijn.
    BD0473BE / www.nete.be
    1" Lumix FZ1000 + CP en ND filter
    MFT Lumix GM5 met 12-32 mm


  25. #75

    Standaard Re: Basta terug nodig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
    Cash doet nog vele deuren open, zelfs die van de B&B's...
    Een paar dagen in de buurt van Koblenz verbleven. Qua betaling met debet- of creditkaart lijken de Duitsers nog in de middeleeuwen te zitten. Zeker als je een vrij klein bedrag wil betalen in de horeca.
    Je bestelt bv. 2 wijntjes, 11 euro, enkel cash.
    Laatst gewijzigd door nete; 11 juni 2018 om 06:57
    BD0473BE / www.nete.be
    1" Lumix FZ1000 + CP en ND filter
    MFT Lumix GM5 met 12-32 mm


Pagina 3 van 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

  1. Wat heb ik nodig?
    Door Speedy in forum Strobist
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 20 november 2014, 14:47
  2. dvd nodig?
    Door magietje in forum Beginnershoek
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 4 februari 2011, 15:30
  3. Wat heb ik nodig?
    Door amandavdhoog in forum Algemeen
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 14 december 2008, 00:02
  4. Help nodig, bel de 100
    Door jdm in forum Chit Chat
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 12 juli 2007, 17:26
  5. Dioptriewieltje nodig = oogarts nodig?
    Door drd in forum Algemeen
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 3 oktober 2006, 03:51

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •