Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

B Post

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: B Post

    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Ik heb echt te doen met u.
    Die bezorgers zullen allicht schrik hebben dat je met hen in discussie zal gaan, ze volgen waarschijnlijk chit-chat.
    Ik prijs me gelukkig man ... bij mij zijn het enkel de bezorgers en niet de providers, banken, ministeries, pensioendienst, belastingen, nutsmaatschappijen, ...
    Ik ben dus blijkbaar bevoordeeld. 😆😆😆
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #32
      Re: B Post

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Gisteravond iets besteld bij Bol.com, vanmorgen rond half elf keurig afgeleverd door PostNL. Op vraag van bezorger ook een pakketje aangenomen voor mijn overbuur, (waarvoor hij prompt een briefje schreef om in die mensen hun brievenbus te stoppen).

      En dat terwijl hij zie: "het is quasi niet te doen, zo druk".
      Klopt.

      Pakjes blijven soms een dag langer in hun bestelwagen liggen, ze komen niet op tijd rond.
      Maar ondanks dat nog geen enkel pakje gemist (nooit van m'n hele leven trouwens).
      Ik ben altijd vriendelijk tegen de bestellers, ze kennen je snel genoeg .

      Comment


      • #33
        Re: B Post

        FWIW .. ik zag via de tracking één van mijn pakjes netjes heen en weer reizen vanaf het sorteercentrum naar de verdeling en 's avonds weer terug naar het sorteercentrum waar het pas 's anderendaags vrij laat in de namiddag afgeleverd werd ... no big deal, natuurlijk ... maar als men mij bij wijze van spreken "dood mept" met "'s anderendaags in huis" ... sja ! toch een beetje een frustratie als men dan de "afgelegde reiswegen" bekijkt

        Comment


        • #34
          Re: B Post

          Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
          FWIW .. ik zag via de tracking één van mijn pakjes netjes heen en weer reizen vanaf het sorteercentrum naar de verdeling en 's avonds weer terug naar het sorteercentrum waar het pas 's anderendaags vrij laat in de namiddag afgeleverd werd ... no big deal, natuurlijk ... maar als men mij bij wijze van spreken "dood mept" met "'s anderendaags in huis" ... sja ! toch een beetje een frustratie als men dan de "afgelegde reiswegen" bekijkt
          Klopt. Ik bestelde onlangs iets bij Conrad.be en kreeg dit berichtje :

          "We zijn verheugd u te melden dat uw bestelling bij Conrad.be klaar is gezet voor verzending. Onze orderverwerkers hebben de volgende van de door u bestelde producten bij elkaar gezocht in ons magazijn in Zuid-Duitsland"

          En ik die dacht dat het bestelde van Conrad in Oldenzaal (Nl) of Mortsel (B) zou verstuurd worden... niet dus .

          Comment


          • #35
            Re: B Post

            Weet ik veel waar jij je huisnummer hangt,of hoe je straat eruit ziet???

            Comment


            • #36
              Re: B Post

              Zaterdag 5 kabeltjes besteld bij Coolblue. Ze werden zondag geleverd door Bpost. Er werd gebeld en gewacht tot ik met de lift beneden was geraakt.
              Topservice van Bpost en Coolblue.

              Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

              Comment


              • #37
                Re: B Post

                Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
                Zaterdag 5 kabeltjes besteld bij Coolblue. Ze werden zondag geleverd door Bpost. Er werd gebeld en gewacht tot ik met de lift beneden was geraakt.
                Topservice van Bpost en Coolblue.

                Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
                Bof ... YMMV zoals de amerikanen zeggen ... mail van Coolblue "uw pakket wordt zondag morgen geleverd" .. aankoop van mijn zoon op ons adres omdat hij in het buitenland was .. gans de zondag aan de zetel gekluisterd, niks geen levering 't kan vriezen, 't kan dooien ...

                Comment


                • #38
                  Re: B Post

                  De clou van het verhaal: als ik de tracking app van bpost moest geloven dan werd het pakje pas vandaag geleverd. Maar nee hoor, pico bello zoals beloofd op zondag.[emoji3]
                  But indeed YMMV [emoji6]


                  Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

                  Comment


                  • #39
                    Re: B Post

                    Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                    Pakjes blijven soms een dag langer in hun bestelwagen liggen, ze komen niet op tijd rond.
                    Daar kan ik nog begrip voor hebben dat het eens te druk is en ze niet rondkomen ... ze kunnen ook pech hebben op de baan.

                    Maar dan moeten ze (PostNL) de tracking niet op afgeleverd zetten met een uur en al erbij als dat niet zo is.
                    Last edited by VerSeg; 20 december 2016, 00:16.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #40
                      Re: B Post

                      Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                      Bof ... YMMV zoals de amerikanen zeggen ... mail van Coolblue "uw pakket wordt zondag morgen geleverd" .. aankoop van mijn zoon op ons adres omdat hij in het buitenland was .. gans de zondag aan de zetel gekluisterd, niks geen levering 't kan vriezen, 't kan dooien ...
                      Je moet je zoon toch de goede raad meegeven dat hij in de toekomst zijn pakjes in het voorjaar bestelt, zodat je ondertussen naar de voorjaarsklassiekers op tv kan kijken terwijl je aan je tv gekluisterd zit.

                      Comment


                      • #41
                        Re: B Post

                        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        "We zijn verheugd u te melden dat uw bestelling bij Conrad.be klaar is gezet voor verzending. Onze orderverwerkers hebben de volgende van de door u bestelde producten bij elkaar gezocht in ons magazijn in Zuid-Duitsland"

                        En ik die dacht dat het bestelde van Conrad in Oldenzaal (Nl) of Mortsel (B) zou verstuurd worden... niet dus .
                        Conrad klinkt ook niet echt Nederlands natuurlijk ... En als je op hun site staat duidelijk dat het een Duits bedrijf is:
                        "Conrad is als familiebedrijf in 1923 opgericht te Berlijn, en is sinds 1946 gevestigd in Hirschau, Duitsland. "

                        't is niet omdat ze via een .be domeinnaam verkopen dat ze ook al hun artikelen in een magazijn in België hebben liggen natuurlijk.

                        Comment


                        • #42
                          Re: B Post

                          Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                          Conrad klinkt ook niet echt Nederlands natuurlijk ... En als je op hun site staat duidelijk dat het een Duits bedrijf is:
                          "Conrad is als familiebedrijf in 1923 opgericht te Berlijn, en is sinds 1946 gevestigd in Hirschau, Duitsland. "

                          't is niet omdat ze via een .be domeinnaam verkopen dat ze ook al hun artikelen in een magazijn in België hebben liggen natuurlijk.
                          Conrad heeft niet alleen een domeinnaam met .be en .nl, maar ook een adres op beide gemeenten die ik vernoemd heb.
                          Hoe kan ik dan weten dat het alleen maar een postadres of iets dergelijks is, ipv een vestiging/magazijn ? Misschien door de gaan kijken in Streetview.

                          En dan zie je dat Conrad in Nederland toch precies iets meer is dan een postbus (zoals Conrad in Mortsel) :



                          Maar soit, het speelt geen rol, alles werd keurig op tijd geleverd... zoals altijd trouwens .

                          Bvb mijn laatste One+3 heb ik rechtstreeks bij One+ besteld.
                          Ik dacht te weten dat dit een bedrijf was uit China, maar de smartphone werd opgestuurd vanuit Engeland...
                          Je weet het dus nooit.

                          Maar voor mijn part komt het van Chakamaka, als het maar geleverd wordt, en daar had ik tot op heden nog nooit problemen mee.
                          Last edited by Guest17; 20 december 2016, 09:30.

                          Comment


                          • #43
                            Re: B Post

                            Een paar minuten geleden een pakje in ontvangst genomen voor de buren.
                            Deze keer via TNT, netjes een briefje in de bus bij de buren dat hun pakje geleverd werd bij ons (via huisnummer) en pakje bij mij afgeleverd.
                            Dus dat is reeds de vijfde die het perfect doet, na Bpost, PostNl, DHL, UPS nu ook TNT.
                            Mochten de buren nu op hun werk naar de tracking kijken, dan zullen ze ook zien dat het pakje reeds geleverd werd, alhoewel ze niet thuis zijn en het pakje nog niet in hun bezit hebben .
                            Maar de tracking gegevens kloppen dus wel degelijk.
                            Last edited by Guest17; 20 december 2016, 08:52.

                            Comment


                            • #44
                              Re: B Post

                              Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                              Je moet je zoon toch de goede raad meegeven dat hij in de toekomst zijn pakjes in het voorjaar bestelt, zodat je ondertussen naar de voorjaarsklassiekers op tv kan kijken terwijl je aan je tv gekluisterd zit.
                              OT ... sja .. dan kan ik gedurende uuuuren kompleet onnozel geluld worden door hysterische, hyperkinetische en opgegeilde onnozelaars zoals die reporters van dienst en ik noem bewust geen namen ... naar het testbeeld kijken via usb stick weliswaar, lijkt mij een stuk interessanter en vooral rustiger ! een wezenlijke verbetering !

                              Comment


                              • #45
                                Re: B Post

                                Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                                OT ... sja .. dan kan ik gedurende uuuuren kompleet onnozel geluld worden door hysterische, hyperkinetische en opgegeilde onnozelaars zoals die reporters van dienst en ik noem bewust geen namen ... naar het testbeeld kijken via usb stick weliswaar, lijkt mij een stuk interessanter en vooral rustiger ! een wezenlijke verbetering !
                                Verplicht enkele uurtje luisteren naar het combo Wuyts-Uytterhoeven, jij.

                                Comment

                                Working...
                                X