Elke provider gebruikt Aldi eigenlijk? Ik heb nu Mobile Vikings maar ben absoluut niet tevreden over hun mobiel internet, Mobistar is al niet veel beter.
Ik had vroeger Proximus en dat werkte eigenlijk perfect.......
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
voor Aldi Talk maken ze gebruik van het Base netwerk..
Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....
Daar vreesde ik al voor,,,,, :-(Oorspronkelijk geplaatst door RichKE
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Tja, ik heb Mobile Vikings en ben er wèl tevreden over.
OK, de snelheid zou beter kunnen. Maar voor die prijs neem ik er graag het tragere bij.
Een mens moet keuzes maken... Ik kies voor goedkoop, en dus iets minder snel en kan daar perfect mee leven.
Als jouw keuze je niet bevalt, dan moet je voor het perfecte gaan, maar er dus ook de meerprijs voor willen betalen...
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM, Canon EF 70-200mm f/2.8 L USM, Canon EF 50mm f/1.8 II, kitlensjes...
Snelheid is van ondergeschikt belang, de verbinding is heel slecht, in 90% van de gevallen heb ik geen verbinding ....;(
Ik heb Aldi Talk, Colruyt Mobile, Mobile Vikings en Generation Connect (Proximus) geprobeerd en ben blijven "hangen" bij deze laatste. De hoofdreden is inderdaad het bereik dat zeer goed is op de meeste plaatsen. Hun 3G netwerk is behoorlijk uitgebreid en de snelheid is hoog. Enkel als je geen 3G verbinding hebt is het héél traag ...
Generation Connect biedt 2GB en 2000 sms per maand voor 20 EUR.
Ik ben overgeschakeld van MV naar Generation connect. Als je 3G hebt geen probleem, maar 2G is een ramp. En ik zie toch nog op veel te veel plaatsen de E verschijnen, zelfs buiten in een stadsomgeving (Brussel, Gent).
Generation Connect is dus "wat" beter dan MV, maar voor mij toch minder dan de triomfkreten van Proximus zelf doen uitschijnen.
Laatst gewijzigd door nete; 27 juni 2012 om 22:42
BD0473BE / www.nete.be / Portfolio op BD
Pentax K20D / Panasonic FZ200
Pentax 18-250mm Limited | Sigma 50mm Macro | Metz 48 AF-1
in Westvlaanderen werkt MV (base dus) toch vrij goed. Vaak 2g, maar nooit storing en altijd een goede verbinding. Mijn echtgenote gebruikt dit. Zelf zit ik bij proximus en daar is hun 3G echt top, maar reteduur.
Yup, ondertussen mijn Next Generation Proximus simkaartje toegekregen, waar ik bij mijn ouders met MV geen verbinding had, heb ik nu 3G ....Oorspronkelijk geplaatst door nete
![]()
Oops, lapsus, je hebt gelijk.....:-)Oorspronkelijk geplaatst door nete
Hombre
BD0017BE
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
α 99 - Sigma 15 mm f/2.8 Fisheye - Sony 50 F1.4 - Sony 24-70mm F2.8 ZA SSM - Tamron 180mm F3.5 macro - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
Flickr____No place to be
MV is nooit heilig geweest, maar wel al zalig: tot voor kort waren zij de enige provider met een data tarief dat niet ergens in de middeleeuwen thuis hoorde.
Hun net is beter, maar toch minder dan ik er van verwachtte, gezien de triomfkreten die Proxi altijd laat horen.