vanavond was het zo ver ... na 12 mooie jaren was het gedaan, ik heb mijn trouwste makker moeten afgeven : zijn spieren en botten waren op, en langer afzien was geen optie.
het is mooi geweest ...
![]()
embee ::: nikon stuff ::: http://www.embee.be
Sterkte met het verlies van deze dierbare vriend ..........
Als hondenbezitter en liefhebber weet ik helaas maar al te goed hoeveel pijn het doet om een huigenoot te verliezen.
Sterkte !
Laatst gewijzigd door Hanske; 18 april 2008 om 23:12
Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/
altijd hard, afscheid nemen van je trouwste vriend ... sterkte
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Dit is een zeer droevig moment dat ons ook te wachten staat.
Onzen Darco is onlangs 11 geworden. Hij is ook een Golden Retriever en krijgt het ook moeilijk om te stappen en recht te kruipen. Wij hebben al medicatie geprobeerd en dat helpt dan wel maar kan niet constant gegeven worden.
We wensen jullie van harte veel sterkte bij het verlies van jullie VRIEND en we kunnen ons heel goed voorstellen wat jullie nu doormaken.
Gaan jullie direkt, of na een tijdje een nieuwe vriend aanschaffen ? Graag jullie mening daarover.
Groetjes van een dierenvriend.Kop op !
Veel sterkte, echt veel sterkte
To make your dreams come true, wake up
Wij weten ook wat het is zo'n trouwe vriend te moeten afstaan....
Heel veel sterkte! Mooie foto trouwens, een mooie herinnering!
Grtz,Fabienne
Het grote gelijk is zelden het grote geluk.
BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Ik mag er niet aan denken wanneer we er hier weer voor staan, ik heb dit ondertussen al meermaals moeten meemaken, maar de pijn vermindert nooit.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Sterkte met het verlies van je maatje![]()
Nikon D7000 met glas en wat analoge camera's
Veel sterke bij het verlies van je trouwe viervoeter.
Alle dierenvrienden weten dat we onze metgezel ooit moeten afgeven, en hoeveel jaren dit ook heeft moge duren, dat samenzijn, het is altijd tekort.
Maar probeer troost te vinden in het feit dat je toch 12 jaren (~70j mensenjaar equivalent) samen geweest bent, plezier gemaakt hebt, en dat het dier geen nodeloos pijn geleden heeft.
Deze zeer mooie foto, en ik vermoed dat je er nog honderden andere hebt, zullen altijd een plezante herinnering blijven.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
zelf ook al een paar keer meegemaakt, maar sterkte hoor.
grt,bouk.
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
Hallo marc,
Ik zie het zo voor me: jij aan de piano, de hond ernaast luisterend ...
Dat zal zo ontelbare keren geweest zijn.
Het zal even wennen zijn - we hebben het zelf ook al een aantal keren meegemaakt.
Maar zo lang er de mooie herinneringen zijn blijft je trouwe makker aanwezig ...
Jaja
Veel sterkte toegewenst.
Ikzelf heb helemaal geen affiniteit met honden maar toch kan ik me voorstellen dat zo'n huisgenoot na al die jaren moeten afstaan heel hard moet zijn. Veel sterkte.
Sterkte... Ik heb het een paar weken geleden ook meegemaakt na 12 veel te korte jaren. Het verdriet wordt minder na een tijdje, maar het gemis gaat nooit over...
aangezien bijna iedereen hier zijn volledige foto-uitrusting in zijn signature zet...
doe ik dat lekker niet!
Sterkte..
Opbouwende kritiek is altijd welkom!
Sterkte hoor!
(mooie foto)
Als je dingen met passie doet, kom je een heel eind.
Canon 40D + EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM
Veel sterkte... ik begrijp je verdriet maar al te goed. Ik heb deze week ook mijn hondje moeten afgeven. Na 17 jaar maakt zo'n beestje toch een zware indruk op je... ik zal hem missen![]()
Knappe foto embee.
Erg dat je deze vriend zult moeten missen.
Ik ga je iets vertellen over mijn moeder.
Ze is slechts 51 geworden maar dat doet nu niet ter zake.
Zij wilde nooit een hond in huis omwille van het feit dat jij nu meemaakt...
ze zou daar ernorm veel moeite mee gehad hebben...
Toch vreemd of eigenaardig dat ze dit verkoos boven het plezier of de vriendschap ervan.
(overgevoelig he en ze wilde op die manier geen pijn ondervinden)
Heel veel sterkte.
Ben zelf kattenliefhebber en heb onlangs mijn twee katten verloren, de ene van leukemie, de andere van ouderdom. Geliefde huisdieren kunnen je beste maatjes zijn, je hebt er een sterke band mee. Als ze er niet meer zijn is het een groot verdriet. Ik voel met je mee.
groetjes, Gebba
Fotograferen is blijven leren!
Jouw trouwe vriend kijkt nu van achter de regenboogbrug dankbaar terug naar 12 prachtige jaren die hij aan jouw zijde mocht beleven ...
Met die gedachte trooste ik mezelf al meermaals, wanneer ik afscheid moest nemen van het liefste trouwste wezen dat me steeds te vroeg verliet ...
Ik wens je veel sterkte ...
Charlotje
Jij hebt met hem gelukkig nog 12 mooie jaren mee beleefd . Wij hadden onze Weimaraner moeten afgeven op zijn vierde . Hij ging altijd met mij meelopen en nu nog , na 2 jaar kan ik de tranen in mijn ogen krijgen als ik aan hem denk .
Hoe komt het toch dat een mens dikwijls meer verdriet kan hebben om zijn trouwe viervoeter dan om een naaste die in zijn geburen is overleden .
Veel sterkte toegewenst .
Dogs do not die
they only gain their
wings and fly...
Katten zijn altijd fotogeniek.
Ze doen nooit idioot als ze een lens zien...
-Gladys Taber-