Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adobe Dreamweaver CS 5,5 en CS 6, na installatie Windows 10, start niet meer op.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Adobe Dreamweaver CS 5,5 en CS 6, na installatie Windows 10, start niet meer op.

    Na installatie van Windows 10 start op mijn ene Pc Adobe Dreamweaver CS5,5 en op een andere Pc Adobe Dreamweaver CS6 niet meer op.
    Ik heb het net al afgezocht en nergens een oplossing voor het probleem gevonden.
    Noch Adobe of Microsoft reppen met geen woord over die problemen en het rare van heel het geval is dat alle andere programma's van Adobe gewoon blijven werken.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Adobe Dreamweaver CS 5,5 en CS 6, na installatie Windows 10, start niet meer op.

    En is er geen mogelijkheid om de support van Adobe te contacteren?
    Mogelijks kunnen zij u wel verder helpen om dit op te lossen

    Deze geprobeerd?
    Learn how to troubleshoot and resolve installing and opening issues in Adobe Dreamweaver CS6 running on Windows 10.
    Last edited by VerSeg; 9 augustus 2015, 01:06.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Adobe Dreamweaver CS 5,5 en CS 6, na installatie Windows 10, start niet meer op.

      GgggRRRrrrrrrr, weer dat Inglische hé.
      Maar ik ga deze namiddag eens die link proberen.
      Herinstallatie gaf geen resultaat.
      Microsoft heb ik al een feedback verstuurd maar ik weet niet of deze mij verder zullen helpen.
      Ik had al gelezen dat die dreamweavers compatibel waren met Windows 10 maar dar is echter geen waar, ze vertikken nog op te starten.
      Ik werk graag met dreamweaver en heb hier nog enkele sites in de opbouw staan die ik graag zou afwerken.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Adobe Dreamweaver CS 5,5 en CS 6, na installatie Windows 10, start niet meer op.

        Awel Verseg van mij heb je een paar pintjes tegoed.
        Dat toegepast en 't was ineens in orde.
        Hartstikke bedankt!!!!
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Adobe Dreamweaver CS 5,5 en CS 6, na installatie Windows 10, start niet meer op.

          Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
          Na installatie van Windows 10 start op mijn ene Pc Adobe Dreamweaver CS5,5 en op een andere Pc Adobe Dreamweaver CS6 niet meer op.
          Ik heb het net al afgezocht en nergens een oplossing voor het probleem gevonden.
          Noch Adobe of Microsoft reppen met geen woord over die problemen en het rare van heel het geval is dat alle andere programma's van Adobe gewoon blijven werken.
          Voor wat het waard is: afgelopen week startte mij na een serie Windows (7 prof) en Flash updates uPlan (pakket dat ik gebruik bij mijn werkzaamheden) niet meer op.
          Slechts heel kort (halve seconde) het opstartschermpje. Op aanraden van iemand de software verwijderd en bovendien Flash verwijderd.
          Daarna opnieuw geïnstalleerd en het werkte weer als vanouds. Flash was de boosdoener en misschien bij jou..
          http://www.smuttynose.nl

          Comment


          • #6
            Re: Adobe Dreamweaver CS 5,5 en CS 6, na installatie Windows 10, start niet meer op.

            Dat is heel goed mogelijk Olivetti omdat Flash al zo dikwijls voor problemen gezorgd heeft in het verleden.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Adobe Dreamweaver CS 5,5 en CS 6, na installatie Windows 10, start niet meer op.

              Klopt, is een gekend probleem. Dreamweaver werkt niet onder win10.
              Er zijn nog ander programmas dat niet werken onder win10 trouwens.
              Is gewoon wachten tot er een update komt van de softwaremakers. Je moet het niet melden, het probleem is alom gekend.

              Comment


              • #8
                Re: Adobe Dreamweaver CS 5,5 en CS 6, na installatie Windows 10, start niet meer op.

                xafke, #4 niet gelezen?
                Verseg heeft mij de oplossing gegeven en mijn DW loopt gelijk een liere.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Adobe Dreamweaver CS 5,5 en CS 6, na installatie Windows 10, start niet meer op.

                  oooo, was me niet opgevallen.
                  Bedankt, kan ik iemand mee helpen

                  Comment

                  Working...
                  X