|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
Sieben, ben je ondertussen overgeschakeld van een vorige versie naar versie 11?
||||
|
Ik ben pas volop beginnen backuppen vanaf de nieuwe pc, en toen was versie 11 er al, dus die versie staat er van in den beginne op. Nooit upgegradet vanuit een vorige versie naar de 11.
Ik ben er zeer tevreden over, over Acronis, en weet dat dit een gekende bug is, maar krijg hem niet opgelost (ik vind niet hoe).
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Home RTT???? | Mich | Algemeen | 10 | 30 oktober 2007 15:09 |
| Home Sweet Home | t.billy | Showcase Zwart-Wit | 10 | 4 september 2007 23:03 |
| HOF en home page foto's - meer 'Extra info' a.u.b. | Laurens | Algemeen | 4 | 7 augustus 2007 08:46 |
| home cinema JVC | breugie | Chit Chat - Archief | 3 | 30 september 2006 18:34 |
| Home page uit de draad? | Lazy Charles | Algemeen | 4 | 5 november 2003 19:31 |
![]() |