Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 24 van 24

Standaard aanrader all inclusive vakantie?

Alvast aan iedereen een zalig Kerstfeest toegewenst!

We zouden voor de eerste keer op All inclusive vakantie willen in de maand april.

Heeft er iemand een aanrader?

Vereisten:

- Het moet al mooi weer zijn.

- Liefst niet te veel Russen en mensen die alleen maar komen om 10 kg per maaltijd te eten

- Er moeten mooie foto's te maken zijn. (Al waren het enkel strand en zonsondergangfoto's / natuurfoto's)

- Verzorgd en mooi hotel.

Bedankt voor de tips!

Standaard Re: aanrader all inclusive vakantie?

Tenerife - geen all in huren maar een finka met huurwagen en je kan tenminste alle kanten op en moet 3x per dag in't hotel zijn voor je eten...

tenzij je iemand bent die op reis gaat om in een hotel rond te hangen zie ik hier het nut niet van in...

In deze finka heb ik met mijn vriendin een week doorgebracht en't is er echt prachtig. genoekt via jetair destijds. Je hebt je eigen keuken en kan dus ook gerust verse vis kopen op een vismarkt en lekker eten op je eigen terras!

vermijd ten alle kosten de toeristenhotspots zoals Los Christianos en Playa de las americas...
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

All-in
    okée het is praktisch in het complex heb je geen centen nodig. maar daar is het ook mee gedaan. Wil je een echte lekkere , Cola, Single Malt,.... dan moet je geld bovenhalen. Eén keer in mijn leven een verplicht, ik weet niemand is verplicht tot wat dan ook maar eens in je leven geef je toe, een weekje all in met de ganse familie. Zonde voor het opgenomen verlof. Voor mij nooit meer all-in.

Als ik kan ga ik altijd all-in, zeer tevreden over. Niks zorgen of last, ik ga ook altijd waar het toeristisch is, voor mij zeer leuk. Maar hier is iedereen vrij in natuurlijk.

Je vroeg om tips:

- Gran Canaria: Playa del Ingles Riu Waikiki, *** maar zeer goed van eten en drinken

- Lanzrote: gelogeerd in Beatriz Playa **** vlak aan de luchthaven, mooi om vliegers te kijken

Zeker van zon, moet je toch zeer zuidelijk gaan in Europa ofwel Noord-Afrika, misschien eens Tunesië ofzo

All-inclusive. Het idee alleen al. Zo'n volgepropt toeristenoord met slecht eten, kuuskes bij het zwembad, stinkende wc's en schreeuwende duitsers. Dat is toch geen vakantie ?

We zijn inderdaad ook autovakantie gewoon hoor. De vrijheid die je dan hebt is met niks te vergelijken natuurlijk!

Maar het idee spreekt me wel aan om eens puur zorgeloos te genieten.

Als je dan inderdaad denkt aan het massale ervan, dan gaat de zin vlug over

Ik weet natuurlijk niet of dat in april ook al zo is?

Het lijkt mij dat all-inclusive voor een hotel alleen interessant is als het om "massaproductie" gaat. Oftewel: als ze kwart of half vol zitten, zou er geld bij moeten en zouden ze het niet doen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco_ Bekijk bericht
    Het lijkt mij dat all-inclusive voor een hotel alleen interessant is als het om "massaproductie" gaat. Oftewel: als ze kwart of half vol zitten, zou er geld bij moeten en zouden ze het niet doen.
    huh...

In all-in hotels is het niet altijd een drukke boel.
    Dat is puur afhankelijk van:
    - periode;
    - de prijsklasse van de hotels (dure/duurdere hotels die de all-in formule aanbieden zijn vaker aangenamer )

Magic Life is een absolute aanrader! Het principe is vergelijkbaar met Club Med, maar prijs/kwaliteit beter. Is een echte al-inclusive formule, zelfs watersport zoals waterski en katamaran zijn inbegrepen.

Alle clubs zijn de moeite maar Club Marmaris is een absolute aanrader als je ook wat van de natuur wil genieten.

http://www.magiclife.com/clubuebersi....html?cid=1556

Nooit meer all-in en zelfs niet meer altijd half pension.
    Dat is goed als je in en rond het zwembad van het hotel blijft hangen en verder niet wil buiten komen.
    Wil je graag eens op stap of doe je graag daguitstappen dan zit je al direct vast met het eten drie keer per dag ... je kan ook elders eten tijdens de uitstap maar dan heb je in het hotel weer een maaltijd betaald dat je niet eens nuttigde.
    Half pension vind ik goed als dit het ontbijt en avondmaal betreft met flexibele uren ... je kan bijvoorbeeld gaan eten van 18u00 tot 20u00. We hebben al een hotel gehad waar het avondeten stipt om 19u00 was ... op vijf minuten kwam het nu wel niet maar een half uur te laat en je kreeg niets meer.
    Alles hangt af van wat je ter plaatse wil doen natuurlijk.
    Als het is om de ganse dag op hotel te blijven in een zonnige streek dan kan je beter thuis blijven en een zonnebank kopen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Google eens op Malta.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Geen russen zal moeilijk worden, zeker niet naar Egypte en Turkije gaan.
    Canarische Eilanden,
    Lanzarote goed, Fuerteventura klein maar goed gehad..niet veel te zien, Tenerife vonden wij minder maar 3 weken was van het goede teveel (Gran Canaria nog niet geweest
    Malorca in de balearen bij de middelmaat.
    Cyprus vonden wij met een auto zeer goed...buiten toeristen plaatsen blijven.
    Malta+Gozo klein maar fijn...bus nemen eiland was te klein voor wagen.
    Griekse eilanden.....vinden we allemaal goed, maar hotels wat minder.
    Portugal ook weer met wagen, zeer mooi die kleine strandjes.

Nu zal het moeilijk beslissen worden he!
    Toch veel plezier op je verlof.

Je moet gewoon wat geluk met het weer hebben in April, zou een maandje later vertrekken als ik u was.
    Canon Powershot G3

mss een ideetje,

ben zelf, samen met mijn vrouwke, all-in naar turkije geweest (kusadasi), hotel grand bleu sky pracht van een hotel met prive strand, vrij goe van eten en zeker niks te kort
    op een 5 tal min van het stadje! continue busjes die over en weer rijden voor 2keer niks.
    veel bezienswaardigheden es googlen op efese, pamukale (een beetje overroepen vind ik, afrodisias ofzo, zijn er nog hoor maar kan er efkes nie opkomen.

maar 'tis zeker de moeite.
    nikon stuff
    webstekje

Vorige zomer op Lanzarote gelogeerd.

All in

Playa Blanca

Hotel Iberostar

Het was in orde. Meer dan dat ...

Geert N
    Nikon D80

Doe een safari!

LOL

zo avontuurlijk zie ik het nu ook weer niet ;p

Ik heb zo eens gekeken op de site van Vip selection en dat ziet er niet mis uit eigenlijk!
    Misschien is dat wat minder druk en minder boertig

Zelf heb ik all-inclusive ook altijd verafschuwd maar nu ben ik 'om'. Zeker niet voor de hoofdvakantie maar als bijvakantie (in het najaar, als het hier alweer donker is) is het ideaal. Het is ook de enige vakantie dat de fotoapparatuur thuisblijft.

Geen Russen: probeer eens de Republikaanse Dominique.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    Google eens op Malta.
    grt,bouk.
    Da's inderdaad een aanrader.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bigfoot46 Bekijk bericht
    All-in
    okée het is praktisch in het complex heb je geen centen nodig. maar daar is het ook mee gedaan. Wil je een echte lekkere , Cola, Single Malt,.... dan moet je geld bovenhalen. Eén keer in mijn leven een verplicht, ik weet niemand is verplicht tot wat dan ook maar eens in je leven geef je toe, een weekje all in met de ganse familie. Zonde voor het opgenomen verlof. Voor mij nooit meer all-in.
    Hangt af van hotel tot hotel : ik ken all-ins waar men degelijke producten aanbiedt (of tegen een miniem supplement)
    Je hoeft er trouwens niet alles willen uit te halen, de formule KAN ook interessant zijn als je af en toe buiten je hotel gaat uit eten en uiteraard uitstappen maakt
    Zelf heb ik er geen moeite mee om iets te 'missen' (zelfs al nachten ergens elders gaan uitslapen)
    Laatst gewijzigd door mexicano; 27 december 2008 om 12:06 Reden: tikfoutje
    Canikon 40D - D200, D300

Namibië

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Da's inderdaad een aanrader.
    Malta is mooi, maar zo verschrikkelijk klein.
    Er zijn maar een paar dingen die de moeite waard zijn.

Ik ben er dit jaar voor een meeting geweest. Op de laatste dag was er een 'teambuilding-zoektocht'.
    Op een paar uur zijn we heel het eiland rond geraakt.
    Als je daar langer dan een week zit, dan is er ook niks meer aan.
    Tommie
    Een machientje van Sony, een oud bierblikje, iets breed van Tamron, en een Minolta macroscoopje. En een dikke Jonagold om alles in te bewaren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    Malta is mooi, maar zo verschrikkelijk klein.
    Er zijn maar een paar dingen die de moeite waard zijn.

Ik ben er dit jaar voor een meeting geweest. Op de laatste dag was er een 'teambuilding-zoektocht'.
    Op een paar uur zijn we heel het eiland rond geraakt.
    Als je daar langer dan een week zit, dan is er ook niks meer aan.

Op een paar uur rond.
    Ben je zeker dat je niet op Gozo zat.

Er zijn nochtans bezienswaardigheden genoeg in Malta.
    Wij zijn er in de herfstvakantie van 2007 geweest en kwamen met een weekje niet toe.

Je ziet exes: misschien gewoon op het gevoel afgaan ipv de mening van anderen te vragen.

Mijn moeder raadde vroeger iemand een prachtig hotel te Tenerife aan, mensen gingen ernaartoe en wat bleek: het zwembad waren ze aan het verbouwen en je moest met je handdoeken naar het nabijgelegen hotel om te zwemmen, met als gevolg, een drukte van jewelste terwijl de mensen naar ginder gingen om te relaxen. Mijn moeder voelde zich daardoor een beetje ambetant omdat ze het die mensen had aangeraden. Wist zij veel.

Misschien gewoon je eigen ding doen, als ik de reacties lees van bigfoot heb ik ook zo mijn twijfels, het drinken in het laatste hotel waar ik was (Lanzarote) was echte Coca cola en het bier was van een gekend merk, alleen de wijn is niet misschien van de allerhoogste klasse, dat kan je niet verwachten. De duurste wisky's moest je betalen, al is dat niet meer dan normaal. Het eten was fantastisch, vers elke dag verschillende soorten vlees etc. Meer moet dat niet zijn. Ben je van plan om ganse dagen rond te trekken, wel neem dan half-pension of iets dergelijks. Maar wil je luieren in de zon en lekker niks doen (ook dit is vakantie) wel ga dan gewoon en trek jezelf niks aan van die commentaar à la "ga dan naar de zonnebank" want jij doet per slot van rekening met JOUW GELD wat JIJ WIL. Wij zijn zo ooit naar Mexico geweest en hebben buiten wat lokale bezienswaardigheden niet veel gedaan buiten geluierd in een kast van een hotel (en geloof me in Mexico kennen ze er iets van), 3 restauranten, disco in het hotel, 's nachts een eigen hamburgerkraam, wel dat had ook zijn charmes en imho geen zonde van het geld want daar doet iedereen zijn ding mee.

Dus mijn tip: doe gewoon je ding!

All-in is niks voor ons. Wij willen niet gebonden zijn aan één plek en alles zien wat er te zien is. Hebben we zin om tot 10 uur 's avonds rond te wandelen en dan pas te eten in een klein snackbarretje dat er reuze-gezellig uitziet,...
    Voor ons, hotelletje waar we eventueel kunnen ontbijten, niks meer. Genieten van de lokale dingen,...

't Is gewoon waar je zin in hebt, wat je met die vakantie van plan bent te doen. Ga je om uit te rusten, op een strandstoel te liggen en geen meter te bewegen? Ga je om op avontuurlijke verkenningen te gaan? Vind je het zonde van je geld als je niet in het hotel eet, maar ergens buiten, alhoewel je voor alles betaald hebt, of trek je je er niks van aan, je bent immers toch op vakantie!

Er zijn wel grote verschillen in alle All-ins. Meestal vind je als je googled wel reacties van mensen, goed en slecht.

Bepaal gewoon eerst wat je zelf wil

2 van de voor mij tofste reisbestemmingen waren: Jamaica en New York (Manhatten) Maar twee totaal verschillende dingen. New York zou ik onmiddellijk over doen, nog zo veel dat we niet gezien hebben. Jamaica, alhoewel zalig, wel, 'k heb het gezien. Hoeft niet nog eens

Soortgelijke discussies

1. Zomer in aantocht...wie gaat waar op vakantie??
    Door Ann75 in forum Chit Chat
    Reacties: 76
    Laatste bericht: 10 augustus 2007, 10:28
  2. Vakantie FotoSchool: juli t/m augustus
    Door Erik Mansvelders in forum Fotoschool
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 25 juni 2007, 18:33
  3. Vakantie in Noorwegen
    Door lut in forum Algemeen
    Reacties: 16
    Laatste bericht: 18 maart 2005, 18:51
  4. Goedkoop op vakantie..low budget..