Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aandelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Aandelen

    No risk, no fun....

    Dat zijn dingen waar ik rekening mee hou als ik zo'n aandeel koop.
    Blijkbaar is de nervositeit echt enorm op de markt.

    Comment


    • #47
      Re: Aandelen

      Amaai, resultaten Thrombogenics iets minder dan verwacht en het aandeel wordt zo ongeveer levend gevild...
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #48
        Re: Aandelen

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Amaai, resultaten Thrombogenics iets minder dan verwacht en het aandeel wordt zo ongeveer levend gevild...
        Wijst erop dat de shorters toch gelijk gekregen hebben. Misschien overwegen om nu te gaan instappen ? Is er een overname in de maak ?
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #49
          Re: Aandelen

          Doet trouwens terugdenken aan L&H.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #50
            Re: Aandelen

            Jep, dikke uppercut vandaag.

            In plaats van 14-15 m$ omzet maar 12,5m$ in de US... In elk geval verkopen ze, maar gaat het trager dan verwacht.

            Het is een tegenslag, maar ik blijf er in geloven.
            Het grote verschil met L&H is dat ze echt omzet draaien, en ook al winst maken. Alleen niet genoeg winst om die beurskoers te verantwoorden.

            Nu instappen of bijkopen zou ik niet doen. Laat de storm maar eerst eens gaan liggen, pas als er nieuwe info komt zou ik handelen.

            Comment


            • #51
              Re: Aandelen

              De verwijzing naar L&H is wat ver gezocht. Ze hebben gewoon veel te hoge verwachtingen aangegeven voor Jettrea. Bovendien is de pipeline van Thrombogenics best mager te noemen.
              Over het algemeen niet snel onder de indruk.

              Comment


              • #52
                Re: Aandelen

                Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
                Ze hebben gewoon veel te hoge verwachtingen aangegeven voor Jettrea. Bovendien is de pipeline van Thrombogenics best mager te noemen.
                Eén zekerheid hebben we (als het zo verder gaat): als ze op 0 staan is het over en out.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #53
                  Re: Aandelen

                  Ik heb het hier vandaag ook zitten volgen. Het wordt echt triestig. Ben benieuwd hoe dat zal eindigen. Het gaat meer en meer naar een overname, mijn gedacht.
                  In de tijd met L&H hoorde ik ook : paniek is nooit een goeie raadgevers op de beurs..
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • #54
                    Re: Aandelen

                    Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
                    De verwijzing naar L&H is wat ver gezocht. Ze hebben gewoon veel te hoge verwachtingen aangegeven voor Jettrea. Bovendien is de pipeline van Thrombogenics best mager te noemen.
                    U zal allicht de Sales pipeline bedoelen... Dan moeten ze daar dan dringend iets aan doen.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #55
                      Re: Aandelen

                      Succes... Thrombo is vandaag "maar" 1,27% gezakt.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #56
                        Re: Aandelen

                        En vandaag goed gestegen. Er komen blijkbaar betere tijden. Paniek zal dus blijkbaar geen goeie zaak zijn.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

                        Comment


                        • #57
                          Re: Aandelen

                          Afgelopen maand -30% en vandaag (eindelijk) + 3%
                          Nog lange, lange weg vol valkuilen te gaan

                          Comment


                          • #58
                            Re: Aandelen

                            Thrombogenics : al +5% vandaag.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

                            Comment


                            • #59
                              Re: Aandelen

                              Ik blijf het doen met aandelen van het bedrijf waar ik werk (zelfde sector) - verdubbeld sinds vorig jaar en verdrievoudigd sinds 2011. Goede vooruitzichten ook
                              Thrombo vind ik veel te fragiel, het aandeel valt of staat (letterlijk) met het succes van Jettrea.
                              Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                              Comment


                              • #60
                                Re: Aandelen

                                Je moet natuurlijk in Thrombo geen 20% van je vermogen steken hé.
                                Als je dit aandeel koopt, dan doe ik dat ook niet om 5% te winnen, maar met het doel mijn centen te verdubbelen.
                                Dat je ze dan ook kan halveren moet duidelijk zijn.

                                Als je in een bluechip als J&J belegt, dan verwacht je rendement en stabiliteit.

                                Comment

                                Working...
                                X