Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aandelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Aandelen

    Ja, morgen resultaten.
    Ik ben benieuwd..., en denk dat er al wat slecht nieuws in de koers verwerkt zit.
    Anders zouden ze niet van 45 naar 30 gezakt zijn.

    De beweging van vandaag steek ik vooral op 'nervositeit'.

    Comment


    • #32
      Re: Aandelen

      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht

      De beweging van vandaag steek ik vooral op 'nervositeit'.
      Zou kunnen.. ben ook benieuwd wat het wordt.
      Resultaten zouden maar voor donderdag zijn.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #33
        Re: Aandelen

        Ze staan voor morgen op de kalender.

        Comment


        • #34
          Re: Aandelen

          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
          Ze staan voor morgen op de kalender.
          En het gaat jammer van kwaad tot erger. Zijn er nu al halfjaarresultaten gepulbliceerd bij Thrombogenics ?
          Wie een tijd geleden Picanol heeft aangekocht, zoals ik eerder al meldde, doet vandaag een goeie zaak.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #35
            Re: Aandelen

            Er stond een foutje op de kalender van De Tijd. Het is voor donderdag.

            Comment


            • #36
              Re: Aandelen

              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
              Er stond een foutje op de kalender van De Tijd. Het is voor donderdag.
              Had ik toch ergens gelezen.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #37
                Re: Aandelen

                En vandaag zijn er weer koopopportuniteiten...
                Alles in het rood...

                Maar ja, if you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

                Comment


                • #38
                  Re: Aandelen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                  En vandaag zijn er weer koopopportuniteiten...
                  Alles in het rood...

                  Maar ja, if you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
                  Ik verdraag momenteel de hitte niet zo. Syrië speelt hier mee. Een Bel20 die meer dan 2% moet prijsgeven is niet normaal. De goudprijs is ondertussen aan het stijgen boven de 1%. Dit bewijst dat er onrust is.
                  En de olieprijzen zullen gaan stijgen, let maar op.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • #39
                    Re: Aandelen

                    Triestig dat een gasaanval op honderden onschuldigen niet genoeg is om internationaal de druk op te voeren, maar dat het waarschijnlijk wel gebeurt als de petrol omhoog gaat...

                    Ik beleg op lange termijn, en dan wordt het me nog niet te heet.
                    Laat ons hopen dat het snel terug vrede wordt in Syrië.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Aandelen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                      Triestig dat een gasaanval op honderden onschuldigen niet genoeg is om internationaal de druk op te voeren, maar dat het waarschijnlijk wel gebeurt als de petrol omhoog gaat...

                      Ik beleg op lange termijn, en dan wordt het me nog niet te heet.
                      Laat ons hopen dat het snel terug vrede wordt in Syrië.
                      Dit wijst er alleen maar op dat de beurs momenteel een weerspiegeling is van wat er op politiek vlak gebeurd in de wereld ipv hoe de economie en de bedrijven het doen. Wij horen toch optimistische geluiden wat dat betreft.
                      Ivm de gasaanval ben ik akkoord dat de internationale druk zeer traag op gang komt. Maar..., wie zich in dergelijjk wespennest zal wagen, weet waarschijnlijk niet goed waar dat zal eindigen... Maar goed laat het ons hier over "Aandelen" hebben.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment


                      • #41
                        Re: Aandelen

                        Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                        Dit wijst er alleen maar op dat de beurs momenteel een weerspiegeling is van wat er op politiek vlak gebeurd in de wereld
                        Concreet wil dit zeggen dat we nu aandelen van wapenfabrikanten moeten kopen, met de vreselijk dreigende situatie rond Syrië.

                        Echter, of dit "ethisch" beleggen is, is een andere discussie.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Aandelen

                          Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                          Concreet wil dit zeggen dat we nu aandelen van wapenfabrikanten moeten kopen, met de vreselijk dreigende situatie rond Syrië.

                          Echter, of dit "ethisch" beleggen is, is een andere discussie.
                          Ja, weet je, beleggen in wapenfabrikanten is altijd al een goeie zaak geweest. Maar je moet het natuurlijk kunnen rijmen met je geweten. Mij zegt het in elk geval niks.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

                          Comment


                          • #43
                            Re: Aandelen

                            Consumentengoederen wereldwijd, daarentegen, stijgen ook vrij constant.
                            De bevolking groeit wereldwijd vrijwel constant aan, en dus moeten er consumentengoederen blijven aangroeien.
                            Zoals voeding o.a.

                            En in een fonds dat vrij ruim gespreid is onder aandelen, is het minder risicovol.
                            Het brengt mooi op, en ik vind dit een goeie tip.

                            Comment


                            • #44
                              Re: Aandelen

                              "Deere & Co" op de NYSE is er zo eentje om in de gaten te houden. Eén van de grootste landbouwmachinebouwers van de wereld. De wereld zal inderdaad nog voedsel van doen hebben.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

                              Comment


                              • #45
                                Re: Aandelen

                                Leeft en LAAT LEVEN !

                                Comment

                                Working...
                                X