Sinds enkele weken ben ik compleet in de ban van Maya. Het is zelfs zo erg dat mijn camera verweesd in een hoekje ligt te treuren
Jaren geleden ben ik vrij intensief bezig geweest met 3DSMax, en toen vond ik Maya maar niks. Maar nu ik er even mee bezig ben, ben ik helemaal verkocht!
Na een hele boel uren modeling, is dit een voorlopig resultaat van mijn jet-bike waar toch al wel trots op ben, dus even stoefen
Peter
Dippie,
Geen zin om voor mij een paar locomotieven te moddelen ?
Vet strak! Een moderne Panamarenko.
En blijkbaar fantasie te over. Heb je ook in detail uitgedokterd hoe zo'n ding er langs de binnenkant uit ziet?
Grtz,
Palladio
You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (Szarkowski)
Knap, idee en uitwerking![]()
To make your dreams come true, wake up
mooi gedaan, maar ik vind het wel onlogisch dat hij een zijdelingse uitlaatpijp heeft. Dat klopt toch niet met die straalmotor?
mooi gebruik van tutorial
α 99 - Sigma 15 mm f/2.8 Fisheye - Sony 50 F1.4 - Sony 24-70mm F2.8 ZA SSM - Tamron 180mm F3.5 macro - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
Flickr____No place to be
Het is inderdaad het tussentijds resultaat van een video-tutorial van 9,5 uur die is onderverdeeld in 4 stukken.
Wat ik gedaan heb, is telkens eerst zo'n stuk aandachtig bekeken, om daarna zelf aan de slag te gaan (en zo min mogelijk terug te grijpen naar die tutorial).
Lijkt simpel, maar probeer het maar eens
@Control-Z: Wat betreft die 'uitlaten', dat zijn eigenlijk ook jet's die omhoog/omlaag kunnen draaien om zo het gevaarte te doen kantelen en draaien. Maar dat is niet echt duidelijk en ze staan mezelf niet aan en gaan dus nog veranderen. (Er moet eigenlijk nog een heleboel aan veranderen)
@ theokus: zin wel, maar tijd... en ik begin nog maar net, dus ik vrees dat dat wat vroeg is
Peter
OK. zo had ik het nog niet bekeken, dat is een logische uitleg. Want met de hoofdmotor kan hij niet sturen natuurlijk, tenzij er vleugels en flappen aan het masjien zouden staan.jet's die omhoog/omlaag kunnen draaien om zo het gevaarte te doen kantelen en draaien.