Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 58 van 58

Standaard Re: Waarheen vandaag: interessante fotolocaties in BelgiŽ

Bovenstaande suggesties zijn opgenomen in de lijst - evenals een overzicht van de meeste begijnhoven. Vooral voor de provincies Namen, Luxemburg, Henegouwen en Waals-Brabant kunnen we wel nog wat suggesties gebruiken. Laat ze maar komen!
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Om aan te vullen, bij de Kalkense meersen, heb je ook, vooral voor vogelspotters (wel geen kijkhut), de Bergenmeersen en de Paardenweide. http://www.sigmaplan.be/nl/projectge...lkense-meersen

Goede morgen allemaal. Graag had ik nog enkele locaties gevonden, die gebruikt kunnen worden om fotoshoots te doen. Er staan hier tal van prachtige locaties, vooral om te fotograferen, zoals natuurgebieden en begijnhoven, die ik wel kan gebruiken om fotoboots te organiseren (bedankt allemaal daarvoor), maar wat ik eerder zoek zijn ook industriŽle en/of andere leuke plaatsen om een fotoshoot te organiseren. Voor alle duidelijkheid, ben geen urbexer... Met dank bij voorbaat voor al jullie bijdragen.

Is er iemand van de forumleden die zo vriendelijk is om het bestand met de vogelkijkhutten te delen aub?
    Alle links in de desbetreffende topic zijn niet meer geldig.. ☹️️

deze bestaat nog en werkt nog:http://vogelkijkhut.nl/
    maar met die andere kan ik je niet helpen;
    M

Zo'n beetje op de grens Oost en west Vlaanderen aan het kanaal Bossuit -Kortrijk staat in Zwevegem het Transfo gebouw.
    Dit was vroeger het gebouw waar stroom en stoom gemaakt werd voor een in de buurt gevestigd bedrijf. ( zal geen namen noemen )
    Het is een vrij toegankelijk terrein en normaal is ook een deel in de gebouwen te bezichtigen.
    Ik kwam helaas tegen dat er plannen zijn om er dit jaar -2017- al met bouwwerken te gaan beginnen op een deel van het terrein om er een appartementen complex te zetten. Nu zijn er nog mooie stukken te vinden voor fotoshoots en dergelijke. (zie google tranfo gebouw zwevegem -foto's)

In Eeklo heb je ook de Huysmanshoeve .. mooie locatie voor o.a. huwelijksfotografie!

mvg,
    Luc

Streek rond Hertsberge-Beernem : zowat het laatste stuk bosrijk gebied in W-Vl.
    Bulskampveld en Lippensgoed (aldaar), het kasteel, de kruidentuin en de verzameling oude karren.
    Het heel vreemde kleine kerkhof langs de baan naar Beernem-Ruiselede.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten