Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verlaten treinstellen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Verlaten treinstellen

    Misschien is dit ook interessant, maar het is wel in Limburg.

    Canon 60D / Canon 17-55mm - 2.8 / Canon 85mm - 1.8

    Comment


    • #32
      Re: Verlaten treinstellen

      Al het station van maldegem gedaan?
      Achteraan staat er daar eea weg te kankeren.
      Ook 1e weekend mei de stoomdagen aldaar even gaan doen.
      Zie ook fotos op mijn website.

      http://www.fotopopol.be/website/SIMP...end/index.html
      popol

      http://www.fotopopol.be

      Comment


      • #33
        Re: Verlaten treinstellen

        Hier ben ik geweest. (nov. 2009)

        Rue de la Station
        4852 Plombières



        Absoluut geen problemen gehad ivm betreding van het spoor.

        Comment


        • #34
          Re: Verlaten treinstellen

          Zijn er ook locaties in west-vlaanderen

          Comment


          • #35
            Re: Verlaten treinstellen

            Wagon Lits in Oostende misschien eens checken. Mijn info dateert van een jaar of 4 geleden, ik weet niet hoe de zaak er daar nu voorstaat (ben geen treinfanaat, voor mij is er niks dat zoveel trekt op een trein dan een andere trein).
            Ligt vlakbij de voormalige Beliard scheepswerf dacht ik (die ook al in afbraak is -of afgebroken is).
            Ook in Oostende is er een verlaten seinhuis maar het is niet de moeite om speciaal naar daar te rijden.
            Verder, in het Gentste hebben (hadden ?) we de graffiti-treinstellen maar dat waren enkel wagons en geen locomotieven.
            Montzen is een klassieker maar dat kan je bezwaarlijk nog West-Vlaanderen noemen.
            Maar de mooiste is ongetwijfeld deze :

            It may seem unbelievable but this is wallpaint, no joking. This was a revisit and I was very glad to notice that no vandals ...


            De muren zijn een massa fascinerender dan de vele treinen die er staan maar deze locatie geef ik niet vrij omdat één vandaal op een kwartier de hele boel op zeep kan helpen. Wie op de tweede link klikt zal meteen begrijpen wat ik bedoel. Het zijn de meest fantastische structuren van afbladderende verf die ik ooit gezien heb. Ik was er een paar maand geleden nog voor de derde keer en het verbaasde me oprecht dat alles nog intact was.

            Paul

            Comment


            • #36
              Re: Verlaten treinstellen

              De 2e locatie is idd al veel meer 'afgevallen'. Ik ben er 3 jaar terug geweest.
              Toen ik er was, was het nog niet zo veel. 't Wordt dus tijd om es terug te gaan.

              Greetz,
              Frank

              Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
              Wagon Lits in Oostende misschien eens checken. Mijn info dateert van een jaar of 4 geleden, ik weet niet hoe de zaak er daar nu voorstaat (ben geen treinfanaat, voor mij is er niks dat zoveel trekt op een trein dan een andere trein).
              Ligt vlakbij de voormalige Beliard scheepswerf dacht ik (die ook al in afbraak is -of afgebroken is).
              Ook in Oostende is er een verlaten seinhuis maar het is niet de moeite om speciaal naar daar te rijden.
              Verder, in het Gentste hebben (hadden ?) we de graffiti-treinstellen maar dat waren enkel wagons en geen locomotieven.
              Montzen is een klassieker maar dat kan je bezwaarlijk nog West-Vlaanderen noemen.
              Maar de mooiste is ongetwijfeld deze :

              It may seem unbelievable but this is wallpaint, no joking. This was a revisit and I was very glad to notice that no vandals ...


              De muren zijn een massa fascinerender dan de vele treinen die er staan maar deze locatie geef ik niet vrij omdat één vandaal op een kwartier de hele boel op zeep kan helpen. Wie op de tweede link klikt zal meteen begrijpen wat ik bedoel. Het zijn de meest fantastische structuren van afbladderende verf die ik ooit gezien heb. Ik was er een paar maand geleden nog voor de derde keer en het verbaasde me oprecht dat alles nog intact was.

              Paul

              Comment


              • #37
                Re: Verlaten treinstellen

                Iemand misschien een idee waar de oude treinen staan die bekend staan onder de naam Orient Express? Het moet ergens in Belgie zijn, maar ik heb geen idee waar. Ik weet ook niet of dit de juiste naam is, misschien staan ze ook onder een andere bekend. Als je googled op Orient Express Urbex dan zie je om welke treinen het gaat.

                Comment


                • #38
                  Re: Verlaten treinstellen

                  In As(Limburg) staan oude treinen en wagons, ze gaan er daar zelfs restaureren om toeristen te laten overnachten.

                  Fietssnelweg van de toekomst, dwars door het verleden. Van Beringen naar Maasmechelen. Langs mijnschachten, topnatuur en innovatieve hotspots. Het Kolenspoor brengt je in de toekomst door 7 gemeenten, over een state of the art fietssnelweg.


                  Grt,

                  Jean-Pierre
                  Last edited by Guest22; 1 januari 2014, 21:21.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Verlaten treinstellen

                    Zouden deze er nog staan in Maldegem langs de baan Eeklo naar Knokke. Het bedrijf SABELMA had er altijd staan op hun terrein aan de brug over de oude spoorweg. Langs de ene kant van het dorp heb je het spoorwegmuseum aan het oude station en aan de andere kant van de brug is dat bedrijf van SABELMA. De eigenaar heeft daar een verzameling staan en mits een afspraak te maken kan je daar mogelijk het terrein op. Wie weet heb je daar geluk.

                    Gr, Daniel.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Verlaten treinstellen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
                      Zouden deze er nog staan in Maldegem langs de baan Eeklo naar Knokke. Het bedrijf SABELMA had er altijd staan op hun terrein aan de brug over de oude spoorweg. Langs de ene kant van het dorp heb je het spoorwegmuseum aan het oude station en aan de andere kant van de brug is dat bedrijf van SABELMA. De eigenaar heeft daar een verzameling staan en mits een afspraak te maken kan je daar mogelijk het terrein op. Wie weet heb je daar geluk.

                      Gr, Daniel.
                      Sabelma ????
                      Heb je het niet over Sobemai ?
                      Een collega is getrouwd met een zoon van de (wijlen) eigenaar.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Verlaten treinstellen

                        PaulM en Felix69 hartelijk dank voor jullie reactie. Ik ga eens uitzoeken of ze daar staan. Zou het ook kunnen zijn dat het het gesloten treinmuseum in Kessel-Lo/Leuven is?

                        Comment


                        • #42
                          Re: Verlaten treinstellen

                          zoiets als dit gisteren geweest staat nog een andere trein waar je wel binnenkan

                          maar is wel verboden terrein, veel treinen reden voorbij maar hebben rustig ons ding kunnen doen, maar vrees ervoor dat de nmbs er wel op kan betichten als ze een slechte dag hebben. want als je terrein opwandelend passeer je een bord verboden toegang.


                          photography isn't about capturing a moment forever because pictures fade with time. photography is about seeing all the little things in life and showing others

                          Comment


                          • #43
                            Re: Verlaten treinstellen

                            campus vesta.
                            verboden toegang, maar als je je low-profile houdt kan het wel lukken.

                            Last edited by Red Falcon; 20 januari 2014, 20:12.

                            Comment


                            • #44
                              Re: Verlaten treinstellen

                              Staan die Graffiti-treinstellen in Gent er nog ?

                              Comment


                              • #45
                                Re: Verlaten treinstellen - feedback Campus Vesta

                                Oorspronkelijk geplaatst door mr.T Bekijk bericht
                                campus vesta.
                                verboden toegang, maar als je je low-profile houdt kan het wel lukken.

                                Meld je netjes aan de balie aan, bel op voorhand met de communicatiedienst en houd je aan de regels. Dit voor je eigen veiligheid, om inbraakgolven van amateurfotografen te vermijden (overheidsgeld kun je beter besteden dan aan het herstellen van je omheining),... en zodat je zeker niet in de weg loopt van onze klanten (veiligheidstrainingen hebben vaak een vertrouwelijk karakter). Bedankt!

                                Comment

                                Working...
                                X