Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbexlocaties uitwisselen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Urbexlocaties uitwisselen

    Manoir des Peinture is verkocht is dus geen urbex meer, die andere twee zijn waar de aardbol het meest is platgelopen. Haus des Pharres is hermetisch afgesloten ondertussen (zelfs de skull is daar gestolen!!! - goe bezig), voor de rest het nieuwe boek "Urbex for Dummies" geeft ook zeer veel prijs.

    Comment


    • #32
      Re: Urbexlocaties uitwisselen



      Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
      Iemand die Manoir/Maison des peintures weet liggen ? Ik zit in de buurt denk ik maar ik geraak niet dicht genoeg.
      Ruilen is geen probleem ik heb er genoeg.

      Comment


      • #33
        Re: Urbexlocaties uitwisselen

        Oorspronkelijk geplaatst door Porkypig2011 Bekijk bericht
        Heb je gelezen over mijn geluk bij theater Jeusette ?
        Dat was wat ik noem een "close encounter of the minute-kind"

        Paul

        Comment


        • #34
          Re: Urbexlocaties uitwisselen

          Opgesloten geraakt?

          Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
          Heb je gelezen over mijn geluk bij theater Jeusette ?
          Dat was wat ik noem een "close encounter of the minute-kind"

          Paul

          Comment


          • #35
            Re: Urbexlocaties uitwisselen

            Jeusette was een beetje zoeken maar na wat klimwerk toch binnen geraakt
            - Photography made me look at things differently -

            Comment


            • #36
              Re: Urbexlocaties uitwisselen

              Oorspronkelijk geplaatst door Porkypig2011 Bekijk bericht
              Opgesloten geraakt?
              Niet bepaald. Juist na het buitenkomen een hele horde smurfen over de vloer gehad

              Comment


              • #37
                Re: Urbexlocaties uitwisselen

                Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                Oppassen met deze : op een of andere manier zijn we gisteren geseind geweest. We waren echt nog geen 5 minuten buiten en stonden aan de overkant bij de auto wat te drinken en er arriveren daar 2 politiecombi's en een politiewagen. Ze gingen meteen naar binnen, waren dus duidelijk op zoek naar ons. Ik heb het maar niet gewaagd om een foto te nemen van die machtsontplooiing
                BTW ik had gehoord dat er nog filmrollen lagen maar dat klopt dus niet, computertapes dat wel maar geen film.
                Toen ik er was lagen daar nog spoelen (zonder film), eerlijk gezegd verschiet ik er niet van dat die weg zijn...
                Want het waren schoontjes. Alleen ik laat alles liggen zoals het ligt. (tenzij een peukje of een blikje)...
                Maar ze zijn daar in de buurt tegenwoordig weer wakker
                þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
                Freelance bedrijfsfotograaf
                klikerdeklik hier voor mijn website!

                Comment


                • #38
                  Re: Urbexlocaties uitwisselen

                  Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
                  Toen ik er was lagen daar nog spoelen (zonder film), eerlijk gezegd verschiet ik er niet van dat die weg zijn...
                  Want het waren schoontjes. Alleen ik laat alles liggen zoals het ligt. (tenzij een peukje of een blikje)...
                  Maar ze zijn daar in de buurt tegenwoordig weer wakker
                  Er lag idd een lege spoel die voor film moet bedoeld zijn. Wel klein vond ik.
                  Er zijn onder de urbexers wel degelijk mensen die de regels respecteren, maar zo nu en dan denk ik dat we in de minderheid zijn.
                  Ik heb me ontzettend geërgerd aan de scenes in Villa Hector en Manoir de la Chapelle. Maar ja wat kan je er aan doen, ze wegnemen is dezelfde fout maken.....
                  Verder versta ik nog altijd niet hoe ik geseind ben bij Jeusette, heel die straat is urbex. We zijn 1,5 uur binnen geweest, waarom kwamen onze blauwe vrienden dan niet veel vroeger ????
                  Ze zijn meteen het aanpalende huis binnen gegaan maar ik denk niet dat ze in het theater zelf geweest zijn, tenzij ze natuurlijk een sleutel hadden.
                  Maar zoveel machtsontplooiing voor een paar urbexers
                  Alleen de getrokken pistolen ontbraken nog .
                  @appelboom : net even op je site gekeken, ik merk dat je geen beginner bent (tuileries du Littoral is al een tijdje niet meer). Ideetje om contact te houden op dit vlak ?

                  Comment


                  • #39
                    Re: Urbexlocaties uitwisselen

                    Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                    Er lag idd een lege spoel die voor film moet bedoeld zijn. Wel klein vond ik.
                    Er zijn onder de urbexers wel degelijk mensen die de regels respecteren, maar zo nu en dan denk ik dat we in de minderheid zijn.
                    Ik heb me ontzettend geërgerd aan de scenes in Villa Hector en Manoir de la Chapelle. Maar ja wat kan je er aan doen, ze wegnemen is dezelfde fout maken.....
                    Verder versta ik nog altijd niet hoe ik geseind ben bij Jeusette, heel die straat is urbex. We zijn 1,5 uur binnen geweest, waarom kwamen onze blauwe vrienden dan niet veel vroeger ????
                    Ze zijn meteen het aanpalende huis binnen gegaan maar ik denk niet dat ze in het theater zelf geweest zijn, tenzij ze natuurlijk een sleutel hadden.
                    Maar zoveel machtsontplooiing voor een paar urbexers
                    Alleen de getrokken pistolen ontbraken nog .
                    @appelboom : net even op je site gekeken, ik merk dat je geen beginner bent (tuileries du Littoral is al een tijdje niet meer). Ideetje om contact te houden op dit vlak ?
                    Heb die vorige jaar nog eens gedaan... Gewoon omdat het zicht daar wel zot is (en we er nog eens passeerde :-) ) over het andere doe ik effe via pm :-)
                    þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
                    Freelance bedrijfsfotograaf
                    klikerdeklik hier voor mijn website!

                    Comment


                    • #40
                      Re: Urbexlocaties uitwisselen

                      Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
                      Heb die vorige jaar nog eens gedaan... Gewoon omdat het zicht daar wel zot is (en we er nog eens passeerde :-) ) over het andere doe ik effe via pm :-)
                      Littoral ?
                      Tenzij ik het verkeerd voorheb, die stond een jaar of drie geleden toch in renovatie ?
                      PM verstuurd.

                      PaulM

                      Comment


                      • #41
                        Re: Urbexlocaties uitwisselen

                        Iemand nog iets moois in de aanbieding? iets historisch in de aard van cdc of dergelijks?
                        Life through a lens..

                        Comment


                        • #42
                          Re: Urbexlocaties uitwisselen

                          https://maps.google.be/?num=10
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kevin1602 Bekijk bericht
                          Iemand nog iets moois in de aanbieding? iets historisch in de aard van cdc of dergelijks?
                          þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
                          Freelance bedrijfsfotograaf
                          klikerdeklik hier voor mijn website!

                          Comment


                          • #43
                            Re: Urbexlocaties uitwisselen

                            En dit draagt bij tot welke nuttige reactie?
                            Life through a lens..

                            Comment


                            • #44
                              Re: Urbexlocaties uitwisselen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Kevin1602 Bekijk bericht
                              En dit draagt bij tot welke nuttige reactie?
                              Definiëer eerst : "nuttig" en bekijk dan nog eens #41
                              Je biedt zelf niks aan maar vraagt van de tegenpartij exact het tegenovergestelde. This reaction is abolutely disgusting in urbex-discussions.
                              Ik kan de reactie van appelboom best begrijpen. Hij reageert nog, zelf zou ik het niet meer doen, ik heb in het verleden véél te véél ontgoochelingen opgelopen.
                              Last edited by Guest2; 27 augustus 2013, 13:30. Reden: cijfertje

                              Comment


                              • #45
                                Re: Urbexlocaties uitwisselen

                                Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                                Littoral ?
                                Tenzij ik het verkeerd voorheb, die stond een jaar of drie geleden toch in renovatie ?
                                PM verstuurd.

                                PaulM
                                ik had eerst wel een andere locatie voor...

                                Maar toch ze bestaat nog deels...
                                Een "machinekamer" mogen ze niet afbreken omdat het beschermd is :-)
                                En laten ze dat maar verkommeren
                                þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
                                Freelance bedrijfsfotograaf
                                klikerdeklik hier voor mijn website!

                                Comment

                                Working...
                                X