Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex Tsjechie ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Urbex Tsjechie ?

    Halo allemaal,

    Wij gaan binnenkort naar Tsjechie op vakantie en ik vroeg me af of er hier mensen zijn die nog goeie urbex locaties weten daar.

    Ik weet dat daar een hoop oud en vervallen is maar het gaat mij om de beter bewaarde urbex locaties.

    We zitten in het begin rechtsboven Praag, tussen Turnov en Jicin in.
    De rest van de vakantie is nog niet gepland ( zien we daar wel ).

    Alvast bedankt,
    Greets rich.
    D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

  • #2
    Re: Urbex Tsjechie ?

    Hoi,
    Ben jaren geleden eens in Tsjechie geweest, nl. in Ceszky Krumlov. Prachtig stadje aan de voet van een enorme burcht die boven het stadje uitsteekt. Het lijkt wel of je in de middeleeuwen rondloopt, ook de straatjes en huisjes in de oude stad zijn nog echt middeleeuws. Ceszky Krumlow ligt ergens halfweg tussen oostenrijkse grens en Praag.
    Weet niet hoe het er nu uitziet maar toen ( ongeveer 15 jaar geleden) liet het een enorme indruk na, zou er zelf nog eens naartoe willen om foto's te schieten. Had destijds andere hobby's. Weet niet vanwaar je bent, maar de brandweervan Beerse moet je kunnen verder helpen, ze zijn verbroederd met het korps van Ceszky
    Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand ...... Iedereen denkt er genoeg van te hebben !!!

    Comment


    • #3
      Re: Urbex Tsjechie ?

      Hoi John.

      Sorry voor het late berichtje maar ben onverwachts weg geweest.
      Ik ben zelf van Ridderkerk nl,
      Cesky Krumlov ken ik wel, is leuk kanoën daar.
      Ik ben zelf al meerdere keren in Tsjechië geweest en de oude stadjes en dergelijke zijn mij wel bekend.

      Ik ben voornamelijk op zoek naar mooie urbex plekken daar zoals verlaten huizen, fabrieken en dergelijke.

      Had gehoopt dat er hier mensen waren die misschien iets wisten in die aard.

      Maar bedankt voor de moeite

      Greets rich
      D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

      Comment

      Working...
      X