Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitwisselen urbex locaties!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Uitwisselen urbex locaties!

    balen

    Comment


    • Re: Uitwisselen urbex locaties!

      Hoi allemaal,

      Wie kan mij helpen aan Kulturhaus am Kristallsee / Kulturhaus W? Stuur me een PM als je hem hebt met de locaties die je zoekt.

      Gr. Robin
      Last edited by robin79; 4 oktober 2016, 09:12.

      Comment


      • Re: Uitwisselen urbex locaties!

        Iemand recentelijk in chateau dragon geweest? of weet of je er nog in kan?

        Ik zoek ook nog de plek: Requiem pour Piano/beethoven huis of andere mooien plekjes in Belgie.
        Ook plekken in Antwerpen wil ik ook nog zeker hebben.

        Laat maar weten als je intressen hebt in prive bericht.
        Last edited by abandoned_places; 4 oktober 2016, 19:24.

        Comment


        • Re: Uitwisselen urbex locaties!

          He Fooks,

          Mijn ouders gaan een caravan zetten in Dochamps, België voor de winter. Weet iemand daar nog leuke locaties (tot ongeveer uurtje rijden)??
          Mijn lijst vind je een 2 tal pagina's terug weer

          Thanks!!
          https://www.facebook.com/patrick.schouten.589

          Comment


          • Re: Uitwisselen urbex locaties!

            Oorspronkelijk geplaatst door abandoned_places Bekijk bericht
            Hallo,
            Ik ben van plan om militair hospital in antwerpen te doen.
            Iemand hier recent geweest of weet of je er nog ingeraakt of wat de staat van het gebouw is ondertussen.
            Ik vind niks recentelijk van deze locatie.
            Alvast bedankt!!
            Dat noemt nu het Groen Kwartier en is volledig gerenoveerd.
            The Jane is het restaurant van Serio Herman en bevindt zich in de voormalige kapel van het Militair Hospitaal.
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

            Comment


            • Re: Uitwisselen urbex locaties!

              Beste,

              Ik ga eind deze week een bezoekje brengen aan Au Paradis, is iemand hier recentelijk nog geweest? Zo ja, zou diegene dan contact met mij op willen nemen gezien ik een paar vraagjes heb!
              En heeft iemand misschien nog een of twee leuke locatie in de buurt van Kortrijk?

              Groet!

              Comment


              • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                Onlangs per toeval een mooike gevonden.
                Ik vind er niks van terug op het www.
                Ik ben er niet binnen geweest, ramen staan wel her en der open, en je ziet de luchters nog aan het plafond hangen.
                Ik ga trouwens nooit binnen en met mijn oude knoken zou het hier toch niet gelukt zijn .



                Iemand die het kent/herkent of de naam weet ?

                Comment


                • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                  Hey ik ben een beginnende urbexer, voor het moment bezoek ik alleen nog maar in de omgeving van Antwerpen.
                  Ik heb het adres van chateau Nottebohm, maar het lijkt me al helemaal verwoest door vandalen.
                  Ik zou het leuk vinden als iemand mij een pm kan sturen met enkele adressen in de buurt.
                  Ik heb een canon en wil graag foto's van locaties. Hopelijk is dit een nice community




                  "We take pics we break niks"

                  Comment


                  • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Onlangs per toeval een mooike gevonden.
                    Ik vind er niks van terug op het www.
                    Ik ben er niet binnen geweest, ramen staan wel her en der open, en je ziet de luchters nog aan het plafond hangen.
                    Ik ga trouwens nooit binnen en met mijn oude knoken zou het hier toch niet gelukt zijn .



                    Iemand die het kent/herkent of de naam weet ?
                    Aanlokkelijk. Maar voor mij is de "drive" er uit. Ik ga nog de laatste reeksen doen en dan is het gedaan. Het is me een té smerig wereldje geworden vol afgunst, leugens en fotografische knoeierij.
                    Ik durf te zeggen dat ik heel wat beginners op pad heb geholpen maar van het absolute merendeel hoor je niks meer.

                    Maar to the point : deze locatie zegt me niks. Ik zal ze allicht wel staan hebben onder de vele pinnekes maar ik ben er zeker niet geweest.

                    Momenteel ben ik op zoek naar een andere discipline op fotografisch vlak.

                    Comment


                    • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                      Binnenkort weer op pad voor een klein tripje. Kan iemand mij meer vertellen over de status van Holy Nurse, Chateau DB en Villa Nightshade? Voor de duidelijkheid; ik wil geen adressen, enkel wil ik graag weten of deze nog te bezoeken zijn of dat deze gerenoveerd of gesloopt zijn.

                      Comment


                      • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                        Ik ga morgen een kijkje nemen bij Sanatorium DB, is dit wat je zoekt?

                        Comment


                        • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                          Ik denk dat chateau db en sanatorium db twee verschillende locaties zijn..

                          Comment


                          • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                            Zijn hier mensen die geïnteresseerd zijn naar omruilen van locaties?
                            Stuur me jouw ruillijst op, dan stuur ik jouw de mijne en wie weet kunnen we mekaar verder helpen. ^^

                            Comment


                            • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                              Hoi!
                              Zondag a.s. ga ik richting Luxemburg. Heeft iemand nog leuke locaties in deze regio?
                              Stuur me dan een privé bericht. Heb een aantal locaties te ruil

                              Comment


                              • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                                ...ben de locatie van Indiana Jones mine kwijt. Heeft iemand deze. Zo ja, wil je deze met me ruilen. Heb een aantal locs.

                                Comment

                                Working...
                                X